Eşimle 18 yaşındayken evlendik. Evlendiğimizde 60 kiloydum, son sene annem vefat erti, işten atıldım. Kendimi de eve kapattım durum bu olunca ve bu 100 kilo oldum. 2 hafta önce eşim kilomdan dolayı benimle beraber dışarıda gözükmek istemediğini söyledi. Alındım tabi ama direk diyete girdim, diyette olduğumu görünce de aferin bozma sakın dedi. şu an güncel olarak 92 kiloyum, arkadaşlarımla muhabbetini yaptık, kilo ver sonra da ayrıl diyorlar. Eşimi seviyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
7 ayÖncelikle selam 👋
Evlilik bir yolculuktur. Bu yolculukta yolunuz her zaman düz ve engelsiz değil maalesef ki kimsenin değil. Sevgi biraz daha kuvvetlisi aşka dönüştüğünde karşımızda ki insanda görmek istediğimiz kadarını görürüz. Potansiyel sevmeyeceğimiz ve taviz göstermeyeceğimiz durumları fark etmeyiz. Hepimiz burada 100 kiloya yakın bir kiloda olmanın sağlıklı olmadığını söyleyebiliriz ki değil ama bunun altında yatan bir çok sebep var ön plana çıkması gereken önce onlar ve çözümleri. Çözüme ulaştırdığın her sorun seni bir adım daha öne taşıyacak. Kendi hayatının kontrolünü almanı sağlayacak. Ve sen zaten o gün kilo vermenin eşin için değil kendin için olduğunu anlayacaksınız. Eğer bu evlilik eşiniz açısından sadece düz ve problemsiz olarak varsayılıyor ve sizi bazınşeylere zorluyor ve size psikolojik olarak baskı kuruyorsa maalesef ki ikinizden biri görmek istedi kadarını görmüş diğerinde demektir. Anlayış ve anlatma şeklinin yumuşaklığı sevgi ile yaklaşım eş olarak esastır. Koca eş kavramından önce o bir insan ve iyi bir insan kalpkırmaz anlayışlı olur sevgi dilini kullanılır aksi halde insan olamamış biri nasıl bir eş olsun?10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Diyet & Beslenme konusunda 2,5b cevap paylaştı. Senin yaşadığın bu süreçteki kilo verme eylemi aslında eşine karşı yapılan bir kanıtlama çabasından kendi özdeğerini geri kazanma mücadelesine dönüşmelidir. Eşinin kilolu görünmek istememe tavrı ne yazık ki sevgiyi koşullu hale getirir. Bu, seni o zorlu döneminde (annenin vefatı, iş kaybı) desteklemeyip ancak zayıflamaya başladığında aferin demesiyle netleşir. Senin 92 kiloya düşmen harika bir başarıdır. Ancak bu başarıyı eşimi geri kazanmak için verdim demek yerine Yaşadığım travmadan sonra kendi hayatımın kontrolünü geri almış olarak görmelisin. Arkadaşlarının ayrılık tavsiyesi senin o koşullu sevgiye bağımlı kalmamanı istediklerinden kaynaklanıyor. Yani kilo vermeye devam et ama bunu kendine ait bir zafer olarak sahiplen. Fiziksel gücünü geri kazandığında duygusal olarak da eşinle ilişkinin geleceği hakkında en sağlıklı kararı verme gücüne sahip olacaksın.
33 Yorumla- 6 ay
En iyi yorum bu bence
s 6 ay
7 ayBence arkadaşlarınız haklı. Eşiniz sizi sevseydi dışarıya birlikte nasıl göründüğünüzü düşünmezdi, olgunlaşmış insanın yapacağı iş değil bu. Görsel olarak elbette etkilenmiyor olabilir ama kilo almanızın sebebini belli ki anlamıyormuş. Aynı evin içinde yaşayan iki insansınız ama bir taraf artık anlayışsız olmaya başlamışsa o evlilik yürütülmemeli bence. Çünkü değer veren insan sağlığın için kilo vermeni ister. Cinsel olarak çekici gelmemesi ise normal olabilir ama bunu da daha düzgün bir şekilde söyleyebilirdi.
11 Yorumla- 7 ay
Ama bir yandan ilişkinizde başka sorunlar yoksa ve tek mesele buysa belki boşanmamayı da düşünebilirsiniz. Kırıldığınızı anlamayan ya da umursamayan birisiyle de ömür geçmez.
Annen huzur içinde yatsın, mekanı cennet olsun.
Eşin biraz kaba davranmış ama bir yandan da haklı, kimse 100 kiloluk bir kadın istemez, hem sağlıksız hem de itici. Eğer tanıştığında 100 kilo olsaydın ve öyle başlasaydı belki haklı olabilirdin ama o seni 60 kiloluk halinle beğenmiş.
Sevgi varken dış görünüşün ne önemi var diye zırvalayanlar olacaktır, hepsi hikaye, dış görünüş önemli, sen de 100 kiloluk bir adam istemezdin yanında.
Eşinden ayrılma ve bir an önce zayıfla, sadece eşin için değil, kendi sağlığın için de.
Arkadaşlarını da ciddiye alma, sana gerçekleri söylemiyorlar, eşinden ayrılsan ne olacak, ne elde edeceksin.
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba güzelim 💖 Ben Fit Meli, duygularını paylaşmak cesaret işidir ve ne hissettiğini anlamak için buradayım. Öncelikle, hayatında yaşadığın kayıplar ve zorluklar karşısında nasıl güçlü durduğunu görmek inanılmaz. Kendine bu süreçte destek olduğun için seni can-ı gönülden kutluyorum, kilo baskısı altında olmak çok zorlayıcı bir şey.
Eşinle ilgili olan bu durum, senin kendine değer verme sürecini etkilememeli. Kilo vermek istiyorsan bunu mutlaka kendi sağlığın ve mutluluğun için yap, başkalarını memnun etmek için değil. Bu şekilde yavaş yavaş kendine güvenini de geri kazanırsın. Bu arada senin eşini sevmen önemli bir faktör ve bu karışık duyguların arasında yanlış hissetmen çok doğal, hissettiğin her şeyin geçerli olduğunu bil.
Sana dengeli bir yaşam tarzı oluşturman için yardımcı olmak isterim. Daha fazla desteğe ihtiyacın olursa ne zaman istersen bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin. Her zaman buradayım 🤗💪20 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
78
Cevap
70Cevap
bu özel durumu arkadasların niye biliyor ben ona kızardım acıkcası eşinin yerinde olsam. eşin biraz sert davranmıs ama 100 de cok be bebiş. hani kızın olayı görsellik güzellik dişilik tatlılıktır. kocan bence mantıklı davranmıs. düşün nasıl olmasını dilerdin nasıl olsa seni mutlu ederdi. 100 kilo oldun askım yetmez 200 ol al sana hamburger mi dese misal. ya da 100 ohh ohh mis benim ne kadar şişman karım var bayılırım obez hatuna demesimi misal seni mutlu ederdi. bilmiyorum yani bence en mutlu etcek seneryo seni motive etmesi zayıflamanı istemesi. senin fikrin tabi önemli bu arada.
40 YorumlaÖncelikle basın sağolsun
İkinci olarak doğru değil hastalıkta sağlıkta kabul etmişsiniz ama sağlığın için vermelisin
Abla poşet giy bildiğin çöp poşetini git ve vücud sıkılaştıran, kondisyon, hareketi bol. olan sporlar yap. Poşet ödem atmada birebir ben profesyonel sporcuyum bizim tartı günlerimiz oluyor herkes gülüyor bize ama biz tartı günlerine poşet giyip hazırlanıyoruz. Spor yapmadan 2-3saat önce su ya da ödem Atıcı çay falan iç
Şimdiden kolay gelsin sen yaparsın abla. inaniyorum ben sana. Bence eşinle konuş kırıldım diye ona göre davran bazen insanın ağzından isteksiz şeyler cikanilir
10 Yorumla
7 ayHoslanmadim inan su yazdiklarindan sen kel olsa git sac ektir senle gezmek istemiyorum mu diyeceksin veya hastalansa cok kg verse tipim degilsin mi diceksin nefret ediyorum bu tur egoya sahip insanlardan ya kendi ne ki seni begenmiyor haspam yani evet kg ver denir ama bunu sagligin icin yap hayatim daha uzun yillar seninle olmak istiyorum ben lutfen biraz dikkat et yemene icmene bizim icin dese onurunu gururunu kirmasa bas taci ama bu ne ya bence bir ayar ver bosan demicem o isler kolay degil alisilmis bir duzen vardir ama bir ayar ver bence bu alcakca bir üslup
10 YorumlaSenden utanıyorum diyen biri emin ol seni sevmiyordur, diyete başladığında ise aferin sakın bozma demek yerine teşekkür ederim karıcım beni dikkate alman beni mutlu etti demeliydi, tabi ki o anki ruh hali de üslubunu etkiliyor ama seven insan için hep aynı söyleyiş vardır... Siz de sırf eşiniz istiyor diye değil kendi sağlığınız için zayıflayın, direkt ayrıl diyemiyorum benim yorumum zayıfladıktan sonra veya o süreçte tavırlarını ölçerek hareket etmeniz yönünde. Diyelim ki zayıfladınız hâla bitmek bilmeyen istekleri var o zaman boşvereceksiniz, erkek bakımlı kadın sever daima temiz olun, temizliğinize özen gösterin ve yalvarıcı bir tabir takınmayın o cilvenin dahi sınırı olmalı, farklı şeyler deneyin gizemli olun, yardımcı olabilirim yazmanız halinde. ☺️
10 Yorumla
7 ayÖncelikle Ayrıl demek için ciddi şeyler olmalı seni negatife sürükleyen arkadaşların gerçek arkadaş değiller bunu bil, sonra insan sevdiğini her hali ile sever bu sözü diyen insan büyük kabalık etmiş çirkin bir davranış, son olarak zayıflaman kendi sağlığın için gerekli ve gereken sitemi gereken yerde eşine yapmalısın
30 Yorumla
7 ayŞunun anlaşılması lazım; insan şu anki durumu itibari ile tamamen duygusal ruhani soyut duygulardan beslenen bir varlık değil. Evet bir kısım soyut duygulardan besleniyoruz ancak birtakım duygularımızda kaçınılmaz olarak somut donelere dayanıyor. İnsanlar birbirlerini beğenirken mutlak surette dış görünüşe bakıyorlar. Çünkü insan hoşlandığı bir şeye tahammül edebiliyor. Bu bozulduğu zamanda her iki taraf içinde sorun oluyor.
Bence şöyle düşün şunu sor kendine "ben 18 yaşındayken 60 kilo değil de 92 kilo olsaydım eşim bana bakar mıydı? Benle evlenir miydi?" Bu açıdan bakmak seni daha sağlıklı bir sonuca götürür.
Ve şunu unutmamak lazım kim olursa olsun aşırı kilo obezite vs kesinlikle çirkinleştirir.
11 YorumlaSenin hissettiklerini çok iyi anlıyorum. Öncelikle kilo verme motivasyonunu eşinin beğenisine göre değil, kendi sağlığın ve kendini iyi hissetmen için odaklaman önemli. Eşini seviyorsan, birlikte açıkça konuşmayı deneyebilirsin; birbirinizi anlamaya çalışmak, ilişkinizi güçlendirebilir. Arkadaşlarının söyledikleri senin mutluluğunu belirleyecek şeyler değil; kendi değerini ve kararlarını kendin belirlemelisin. Kilo vermen güzel, ama bunu yalnızca başkasını memnun etmek için yapmak, uzun vadede seni tatmin etmeyebilir...
00 YorumlaSeviyorsan neden boşanasın. Kilo senin içinde, onun için de, ilişkiniz için de sıkıntılı bir durum. Tamam her halinle seni beğenebilse çok güzel olurdu ama bazen biz bile kendimizi her halimizle beğenmiyoruz. Eşine de hak vermek lazım. Ve ellerimizdeki beğenmediğimiz şeyleri de onları kırmadan söyleyebilmeliyiz ki samimiyet olsun. Sana hiç belli etmeyip seni aldatsa daha mı iyi. Bence sen o arkadaşından uzak dur. Ne kadar kolay öyle boşan demesi. Bu devirde sevmek sevilmek nasip olduysa evliliğine sahip çık. Eskisinden de güzel ve mutlu ol. Zayıflamak sana da çok iyi gelecek. Bu yolda başarılar ve mutluluklar ♥️😘
01 YorumlaYazdıklarını okudum. Empati yaptım çünkü aynı yoldan bende geçtim. Öncelikle sen evlisin ve boşanmak istedigine ya da evlenmek istedigine diger insanlar neden karar veriyor ? Senin aklın ve zekan ve iraden yok mu? Evlendigin kişi bence senin kötülügünü istemiyor öyle olsaydı farklı davranırdı. Çocuk dürüst bir şekilde dogruyu söylemiş saglıgın ve senin iyiligin için dogruyu söylemiş. Bence o arkadaşlarınla iletişimini bırakman gerekiyor. Çünkü onlar düzgün arkadaş olsaydılar. Senin bu kadar kilo aldıgını ve saglıgını olumsuz etkiledigini ve zayıflaman gerektigini dürüst bir şekilde söylerlerdi. Sana böyle ögüt vermek yerine eşinden boşanman gerektigini söylediler bence onlar dogru arkadaş degiller. Bir insan senin iyiligini düşünüyorsa senin olumsuz veya kötü yönlerini yüzüne söyler ve sana bunları yapmanı bırakman gerektigini anlatır. Sana destek olur. Seni manipüle etmez.
Birisi benim hatamı söyleseydi düzeltmem gerektigini söylese teşekkür ederim. Böyle olması gerek.
00 YorumlaKilo ver ve ayrıl ben de bu fikirdeyim insanın başına hayatta her an her şey gelebilir ki sen de zor zamanlardan geçmişsin her insanın bünyesi veya zorluklara tepkisi farklı olur kimisi yemeden içmeden kesilir kimisi komple kendini yemeğe verir kimisi kendini sokağa atar nefes almak için kimisi kendini eve kapatır her insan farklıdır sonuç olarak eğer sana seninle görülmekten utanıyorum çok kilo aldın vs demek yerine seni her halinle seviyorum her halinle çok güzelsin fakat sağlığın için zayıflaman lazım birlikte spor yapalım sağlıklı beslenelim falan diyip seni motive etseydi daha çok hoşuna gitmez miydi? Eğer hiç düşünmeden sana o kelimeleri kullanıp seni kırmayı göze alıyorsa seni sevmiyordur zaten bence sen daha iyilerine layıksın hayatta her şeyi kendin için yap çok mutlu ol❤️ bu arada başın sağ olsun mekanı cennet olsun annenizin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayHiç bir kadın başka bir kadının ne iyiliğini ne mutluluğunu düşünür. Sana "kilo ver sonra ayrıl ondan" diyenlerin hepsi içlerin de erkek nefreti düşmanlığı barındığından bunu söylüyorlar. Konu sen ve kiloların bile değil. Kocanın erkek oluşu baştan sona problem bunu diyenler için. ( Kocan seni düşünüyor. Benim kız kardeşim var o da 100 kg bende ona diyorum sabahları beraber yürüyüşe götürüyorum. Zorla sabah kaldırıp dışarı çıkartıyorum. Şimdi ben bu kızın kötülüğünü mü düşünmüş oluyorum yoksa özünde iyiliğini mi!!!) Kadınların en büyük düşmanı kadınlardan başkası değildir. Kadınlar bir şeyi yorumlarken o şeyi değil iç dünyaların onlara ne ifade ettiğine göre yani empati göstermeden çözümleme yapmadan şak öfkeli duygularla yorumlarlar.
24 Yorumla
Cevap sahibi6 ayBu da neydi böyle 🤔
7 ayBen annenin vefatı hem de işten çıkarılma sonrası psikolojik olarak kötü etkilenmiş ve kilo almışsın. Eşin sana destek olmak yerine senden utandini söylüyorsa yanlış kişidir o. Kilonu ver sonra da boşa. Belli bir yaştan sonra yüzünde kırışıklıklar da çıkacak çocuk dogurursan çatlakların da olacak o zaman da aynısını söyleyecek gibi duruyor. Şimdi sen boşanmazsan o boşanır ilerde
20 Yorumla
6 ayçevrendeki laf canbazlarını boş ver kendi sağlığın için zayıfla kilo iyi bişey değil arkadaşlar öte yandan en ufak bir şeyi çevrendeki akıllı sandığın ama aklının tamamını ammının deliğine saklamış kızlara fikir danışmayın orrrospunun fikride kendisi gibi değişik insanlarla düşüp kalktığı için değişken olur ayar tutmaz ama sorsan hadi ordan ben orrospu değilim der oysa gerçeği cümle alem bilir bu gibi insanların tavsiyesi ile yuvanızı yıkmayın nokta
20 Yorumla
7 aySenin için önemli olan önce kendin olman, sağlığını ve mutluluğunu koruman. Kilo vermek sadece karşındakini memnun etmek için değil, kendin için olmalı. Eğer bu süreçte kendini kötü hissediyorsan ya da dış baskılar seni zorluyorsa, biraz durup ne istediğine odaklanmak en doğrusu. En önemlisi, kendine değer vermek.
10 Yorumla
7 ayArkadaşlarını dinleme, eşini seviyorsan onu memnun etmenin kötü bir tarafı yok. Böyle saçma bir şey yüzünden aranızı bozmayın. Sağlığın için de iyi olan bu. Ne var ki 4 - 5 ay yediğine içtiğine dikkat edip spor yapacaksın sadece. Bunun için yuva yıkılmaz.
10 Yorumla
7 ayKilo vermen sağlığın için iyi bir adım olur ve bu yola başlarken gayen kendini seni beğenmediğini söyleyen eşine beğendirmek değil, sağlığın olsun. Seni beğenmediğini söyleyen biri hayatında durmak zorunda da değil, ayrıl demiyorum ama tartışmaya da kapalı bir konu. Beğenmiyorsa ne sen onu ne de o seni hayatında taşımak zorunda değil.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayMadem ayrilcaksan kilo vermeden ayril desinler.
Bak kizlarin kiz arkadaslarinin bir kere iyi niyetle bisey soylediklerini gormedim. Kiz arkadaslarina inanma. Esinden de ayrilma seviyorsunda. Esinide anla 60 tan 100 olmussun 70 degil. Erkek icin fizik onemli , bunu daha nazik soylemesi lazimdi tabi ama esini dinle sen. Birde arkadaslarinin sunu demesi cok sacma ve art niyetli, kilo ver ayril. Bak esinden ayrilan kadinin hayati duzene girmiyor , ne evlenebiliyor ne de iliski yasayabiliyor. Kullanilirsin surekli. Off su kizlarin kiz arkadaslari tam yilan ya harbiden. Hep ayni seyler cevremdede de cok var.01 Yorumla
Cevap sahibi6 ay25 yas alti kizlarin hepsi ayril falan demis direk bosan vs. Cunku genclik eglence onlarin hayati
25 yas ustu ablalarim iliskine sahip cik sevmek sevilmek zor falan demis. Bu durum dedigim seyi ozetliyor. Olgunlastiklari burdan belli. Kilo ver ayrilma.
Eğer seni motive edip yanında durursa desteklerse yanında varlığını hissettirirse ayrılma ama baktın küçümsüyor seni uzak duruyor hemen hemen zayıfla vur tekmüğü
14 Yorumla
Soran7 ayEvde yemek yemiyor, hem vazgeçerim diye bu sayılır mı 😅
Soran7 ayYaa değil galiba, zayıfla diyip duruyor
Çok zor zamanlar geçirmişsin psikolojik olarak hareketsiz kalmışsın vs hepimizin böyle zamanları olabilir. Ama eşinin bunu dile getiris tarzı çok kırıcı olmuş. Daha düzgün şekilde ifade edebilirdi. Bence sen arkadaşlarını değil kendini dinle
20 Yorumla
7 ayYa eşinin dediği hoş olmamış kırıldığını söylersen eminim özür diler. Bence ayrılmana gerek yok ama seviyorsanız birbirinizi 100 kilo gerçekten fazla ikiniz içinde kilo vermen iyi olur en azından başka kadınlaes gitmiyor sana söylüyor bunu.
20 YorumlaSen kimseyi dinleme sırf bunu dedi diye ayrılmakta neymiş bekara boşanmak kolay demişler ama eşinin de bunu demesi hakkaten sana karşı ayıp olmuş insan biraz daha ustruplu dile getirir durumunu bence ona üslubunun yanlış olduğunu ve seni kırdığını belirtmelisin
00 Yorumla
7 ayKeşke bu tarz durumları arkadaşlarınızla paylaşmasanız, aynısını eşin yaşasa bu noktada bir kadın olarak tavrın nasıl olurdu bir düşün buna göre de kararını verirsin. Burada tanımadığın, bilmediğin ve görmediğin insanlara fikir danışmak çok saçma. Burada abazalığına giren bir lise öğrencisi olumsuz bir yorumda bulunsa ve yapsan sence mantıklı mı? Onun için eşinle olan iletişimini be özelini öyle herkesle paylaşma. Güvendiğin ve işin sonunda evlilik kurumunun önemini iyi bilen biri olsun. Ya da en doğrusu aile terapistine başvur veya bir psikiyatriste.
00 Yorumla
7 ayKilo verince neden ayrilacakmissin. Arkadaş benzer durumlarda kolaylikla ayril der zaten. Esin seni begenecek nasil olsa... neden kilo verince ayrilacakmissin. Kilo ver.. saril esine.. mis gibi. Ne ayrilması.
10 Yorumla
7 ayHem eşinin hem de arkadaşlarının ne dediğini unut.
Sen nasıl mutlu olacaksan öyle yap ve öyle yaşa.
Burada önemli olan eşin ya da arkadaşların olmaması gerekiyor sen kendini düşün ve kendine değer ver.10 Yorumla
7 ayİlk önce kendi sağlığın için kilonu ver.
Eşinden daha önemlidir senin sağlığın.
Eşinin söylediklerine kulak asma.
Ve eşini takip et, başka birisinin hayatında olup olmadığına.
Şüphe duy.20 Yorumla
7 aySanki aldatmış gibi hemen "ayrıl" demeleri saçma. Boşanmayı öyle kolay bir şey sanıyorlar heralde. Kilo konusunda haklı olabilir, eşini de seviyorsan biraz kilo vereceksin tabii.
20 YorumlaAyrıl demeleri haksız bak abi kendine eve kapanmış olabilirsinde eşin için güzel gözükmek istemiyor musun şayet bende istemezdim. Ki çevremdede bu durumda olan bi çift var çocuk yanında çıra gibi kaldı karısı duba gibi resmen şu an
10 Yorumla
7 aySevmene değer biri değil. Seni hak etmiyor. Allah korusun yarın bir gün hasta olsan, bi kaza geçirsen, başına bişey gelse seni bırakır gider. Vefa yok belli ki
10 Yorumla
7 ayya saçmalama gayet normal aynısı kocan olsaydı sende demezmiydin zayıfla artık beğenemiyorum seni diye iradene sahip çık ve boğazını tut biraz demezmiydin
11 Yorumla- 7 ay
benim annem 55 yaşında o bile diyete başladı
hatta sana da tavsiye ederim
ahmet apa diye bir diyetisyen var onu bul çok etkili annem 20 kilo vermişti geri aldı şimdi geri başlicak
s 7 ayEşinin tavrı çok çirkin, arkadaşlarının da bunu bilmesi ayrı garip. İlişkide olan her şey arkadaşlara anlatılmamalı diye düşünüyorum. Ben olsam eşinin dediği lafı asla yutamazdım
10 Yorumla- Diyet & Beslenme konusunda 491 cevap paylaştı.
7 ay- Evlilikte değişik durumlar olabilir. Bunların değerlendirmesi ayrıca yapılır ancak sana o aklı veren insanlarla bence ilişkini azalt.
10 Yorumla sen boş ver ayrıl diyen herkes ile ilişkini kes. evliliğini kıskanıyorlar, eğer gerçek dostların olsaydı yapıcı konuşurlardı yıkıcı değil
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 aysöyle arkadaşları da arkadaş olarak beraber takılmanı da anlamiyom sanki dediği şey yanlış. He belki deme şekli falan yanlış falan olabilir ona bir şey diyemem ama konu hakkında da haksız değilmiş hani arkadaşların da tam şöyle yilan dedikoducu tiplermiş nasıl da işleri güçleri dram kaos görmek yaratmak seytan mi la bunlar. Pis kiskanclar kuduruyorlar, evli mi bide bunlar acaba alan yandı yani..
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)6 ayÖnemli olan sen kendini aynaya bakınca beğeniyor musun, bu kilolu halinden mutlu musun? Bence değilsindir kimse aşırı görünmek istemez. Eşin kaba davranmış ama sonuçta seni tercih ettiğinde onun standartlarına uygundun, ona da hak ver. Herseyin başı sağlık, önce sağlığın için kilo vermelisin bunu unutma.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayAşkım kilo alınır verilir. Sen eşin istediği için değil kendini sevdiğin, sağlığını düşündüğün için kilo ver. Ne olduğunu açık açık söylemiş zaten. Aynı şekilde kilo alan kendisi olsa bunun konusunu bile yaptırmaz kesin. Arkadaşların haklı. Güzelce kilonu ver, ama sadece eşin istedi diye değil kendi özgüvenin için kendine değer verdiğin için. Sonra da bu adamdan kurtul kendi özsaygın için.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayAynı durum bendede var ben eşime aşık olarak evlendim ama fiziğini begenmiyordum vazgeçemedim ondan daha doğrusu gözüm fizik görmüyordu o an evlenince aşkın büyüsü geçti pişman oldum onu beğenmiyorum boyu kısa, kalçası küçük , sacı kötü (tesettürlü olduğu için göremedim) çok pişmanım bende gezerken utanıyordum
010 Yorumla- 6 ay
üfff aşık olsaydin bunlari onemsemezdim emin ol seninde heves
Cevap sahibi6 ayHayır beraberiz ayrilamamki çok düşündüm ama yapamadım eşini seviyorum ama hayalimdeki kızları görünce içim eriyoe
Cevap sahibi6 ay@please3211 benim hiç kız arkadaşım olmadı sevgilim filan olmadı eşim ilkim o yüzden kendimi çok kaptirdim tabu bu u sonradan anladim
- 6 ay
karinda senin icin aynisini dusunebilir yakisikli varlikli adamlar varken senle neden bir hayat kursunki
Cevap sahibi6 ayBen yakisikliyim bunu eşim söylüyor varlık konusuna gelince petrol şirketimiz var elhamdülillah rızkı veren Allah ama
- 6 ay
hic inandirici gelmedi nedense sadece eşin seni yakisikli goruyodur canim haberin olsun
Cevap sahibi6 ayYa ben mutaassıp aile çocuğuyum birde aşırı utangacim yaşım 33 şu an bizim zamanimizla şu an çok farklı ben kızları görünce elim ayavim titrerdi konusamazdim hiç sevgilim olmadı sevgili olayı bizim aileye ve dine ters ama olsaymus keşke diyorum bu duruma düşmedim.
Cevap sahibi6 ayBen birde kullan at yapamam adam kızla sevgili oluyor zina yapıyor sonra sıkıldı mı yol veriyor biz öyle şey yapmayiz
Gizli Üye(18-24)7 ayHani sen 65 kilo falan olsaydın ve eşin zayıfla deseydi haksız derdim. 100 kilo adam haklı ama ne olursa olsun böyle ifade etmemeliydi. Şöyle demeliydi “ hayatım hem kendi sağlığın için hem de benim gözüme hitap etmen olumsuz yönde etkilendiği için zayıflaman gerekiyor” falan diyebilirdi. Resmen öküzlük yapmış. Ama boşanmak bu kadar kolay değil bence
30 Yorumla100 kilo sağlıklı bir kilo değil ama yapici olmalı eşiniz de bu işin ruhsal boyutu da var ama eş etmeyin eminim eski formunuza kavuşacaksınız👍
10 YorumlaEşin kilo vermeni isteyebilir bu çok doğal bir istek ama sana karşı söylediği bu söz çok kırıcı. Daha yumuşak bir şekilde kilo vermen gerektiğini söyleyebilirdi. Arkadaşlarına biraz hak verdim aslında..
10 YorumlaO seni dış görünümün için tercih etmiş senin ruhunu görmüyor demek ki zayıfla ve tekmeyi bas 🤣 zayıflamazsan bu başkasını bulur gerçi
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)7 aySen ayrılınca o arkadaşın kocana gelir, onlara inanma
Kocanı seviyor isen bak yavaş yavaş oluyor zayıfla. Ben olsam bende sevmezdim kilolu eşi. Bizdeki 60 kg ama 50 lere düşeceğim diye uğraşıyor.
çokta farklı oluyor.10 Yorumla
7 ayeşiniz öyle demese ve anlayışlı olsa daha iyiymiş ancak böyle bir şey için ayrılık kararı vermek abartılı olur
10 Yorumla
u 6 ayKilo ver ama kendin için verdikten sonra eşinden ayrıl olur mu seni hak etmeyen cehenneme kadar yolu var.
12 Yorumla- 6 ay
7 ayYuh derim. hatta yuh bile demem. Kadını haklı çıkaran dangalak erkek
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayAçık açık talebini ve hissettiklerini söylemiş olması kırıcı dahi olsa bence güçlü bir bağ ve iletişim göstergesi. Daha kibarca yapılabilir miydi belki evet ama bardağın dolu tarafına bak. Seni istiyor ama 100 kilo olarak değil. Toparlamaya çalış. Ayrılık kararını da başkalarının söyledikleriyle verme. İçlerinde kocanda gözü olan bile olabilir. Kadınlara güvenme. Kadınlar güvenilir varlıklar değillerdir.
20 YorumlaDaha çekici ol diye demiş, bazı kezban arkadaşların da buna içerlenmiş ahahah
20 YorumlaArkadaşların bu kadar basit birşeyde ayrıl diyorsa bence sen arkadaşlarınla yollarını ayır
20 Yorumla
7 ayArkadaşarın saçmalamış bence kocan seni 60 kilodan 100 e çıktın diye boşadı mı
20 Yorumla
7 ayTek takıldığım nokta eşinin sana bunları söylerken daha nazik söylemesi gerektiğiydi...
20 YorumlaKilo vermek istemen yanlış değil ama bunu sadece sevilmek için yapıyorsan durup kalbini de koruman gerekiyor. Sevgi, insanın en kırılgan halinde bile yanında durabilmekle ilgili, bunu da bir noktada kendine dürüstçe sorman çok kıymetli.
00 Yorumla
7 ayAyrılma ne ayrılıyorsun bunun için sevdiğin adam bırakılırmı bide arkadaşlarını dinleme kalbinden geleni yap.. Bak ben 25 sene sonra evliliğimi bitirdim ama sebep ottan çöpten şeyler değil öyle olsaydu 25 sene sürmezdi..
00 Yorumlayani arkadaşların açısından eşinin söylediği dış görünüş odaklı söylenmiş gibi görünüyor o nedenle ayrıl demişler ama sonuçta oldukça kg almışsın ve bu her açıdan iyi değil... kg ver tabi ve öncelikle kendi duygularına göre hareket et
00 Yorumla
7 ayDoğru yapiyosun sen 100 kilo bir adam ister msin
10 Yorumla
7 ayevet arkadaşların haklı ayrıl kurtulsun adam senden. yiyip yiyip camış gibi şişmişsin ne yapacak o adam hiç dşünmemişsin. arkadaşlarında feminist galiba...
10 Yorumla
7 ayGöğüslerin çok sarkabilir diyetisyenden tavsiye al derim
11 Yorumla- 7 ay
Küçük beden sütyen destekli ve balenli kullan
7 ayKilo verince ayrıl bence de. Çocuğunla bile kilosu hakkında bu şekilde konuşmamalısın, bu ne?
10 YorumlaEşin seni sevmiyor ve anlayış göstermiyor bacım bazen ayrılmak gerekiyor
10 YorumlaSen kimseyi dinleme eşin senin sağlığın için demiştir
10 YorumlaDiyet & Beslenme konusunda 495 cevap paylaştı. ben de aynısını diyorum. spora başla, mükemmel fiziğin olsun sonra da ayrıl
10 Yorumla
7 ayHaklılar ne demek dışarda senden utanıyorum. O adam seni sevmiyor ben sana diyim
10 Yorumla- Devamını Gör (88)
Devamını Gör(133)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diyet & Beslenme > Sorular > Eşim beni beğenmediği için kilo veriyorum, arkadaşlarım ayrılmamı istiyor. Yanlış mı yapıyorum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer