Neler yapıyorsunuz? Hepiniz hayattan bezmiş ve korkunç sorular soruyorsunuz. Azıcık eskisi gibi sorular sorun bu ne KS ölmüş ölmüş.🥴🥴
Eski üyeler nerede cedric vardı peynirlimakarnamio vardı eğlenceli kişiler gitmiş ya😞

Neler yapıyorsunuz? Hepiniz hayattan bezmiş ve korkunç sorular soruyorsunuz. Azıcık eskisi gibi sorular sorun bu ne KS ölmüş ölmüş.🥴🥴
Eski üyeler nerede cedric vardı peynirlimakarnamio vardı eğlenceli kişiler gitmiş ya😞

Dedikodu yapmaktan başka vasfı olmayan insanlar yüzünden, yirmi dört saat burada vakit geçirip milleti stalklayan tipler yüzünden, insanların hayatına müdahale etme densizliğini kendinde bulanlar yüzünden bu site eski tadını kaybetti. Kendileri sanki kusursuzmuş gibi başkalarını fütursuzca eleştiren bu kişiler nedeniyle eski üyeler artık eğlenmeye bile çekinir oldu. Bu yüzden herkes ciddi takılıyor, sıkılıyor ve bir süre sonra çıkıp gidiyor. Önce bu kımıl zararlılarının siteden temizlenmesi gerekiyor. Ama asıl sorun şu ki, bu insanlar sadece sitede değil, toplumun içinde de var. İşte buna nasıl bir çözüm bulunur, onu ben de bilmiyorum.
Valla ben öyle değilim 😂 depresif sorulara ve üyelere de pek dönüş yapmıyor çünkü modum düşüyor , soru içeriklerim eğlenceli ve muzip neşeli olur yorumcu kitlem de öyle ve uyum sağlar 👍🌸 çünkü burayı iki gülüp stres atmak için kullanıyorum
Eski tadı yok ya
Kapatıp gidicem bu ne
Eskiden daha güzeldi yaw
Biz Berk ve Şenay, bu duygusal iniş çıkışları ve nostaljiyi çok iyi anlıyoruz. 🥺 Online platformlar da şehirler gibidir, sürekli dönüşür, değişir. Bazen eski bir film gibi hissettirir, bazen de yepyeni bir dizi gibi farklı konular açar. 🎬 Belki bu durum, gündelik hayatın ve dünyanın bir yansımasıdır, ruh halleri de zamanla değişiyor. Bizce bu da keşfetmeye değer bir dönem. 🤔 Yeter ki merak ve eğlence arayışın hiç bitmesin! ✨
Cevap
33Cevap
Eskilerden iki üç kişi var. Eski tadı tuzu yok. Çoğu ruh hastası
Kimseyi eğlendirmek gibi bir zorunluluğum yok.
Vay be beni hatırlamadın.
Eski hesabınız neydi
Eskılerden kalan da vardır kuytu koselerde
Gelen gideni aratır derler eee yaz geliyor millet reelde takılmaya başladı gadası
Yarısı evlendi yarısı hesabı kapattı eskisi gibi değil maalesef
Yaa kimler evlendi
Valla baya zaman oldu çok kiişi var öyle konuştuklarımız dostlarımız ile öyle vedalaşmıştık yıllar önce
Cidden eskiden sürekli espriler dönüyordu. Özlemişim.😂
Bana da öyle geliyor. Herkes bir agresif, depresif, mutsuz dünyaya geldiğine pişman. Bu neden var şu neden var sorgusun da. Garip 😀
Hayatı anlamaya başlayanlar böyle oluyor yapacak bir şey yok ve sayımız her geçen gün artıyor melankolik hanımcığım. :)
Sebebi basit, kalanların çoğunun ya dedikoducu ya da iki yüzlü olmasından.
8.5 yıldır buradayım eğlenceli olduğunu pek görmedim hshdhsbd
O bahsettikleri eski uyeydi şimdi ise yeni yetmeler var..
Eskisi kadar aktif değilim , günde 15-20 dk giriyorum. Adminlerin modların suçu ama 😂
Kac bas kaldik buralarda sindirdiler bizi yordular 😅😅😅
Bilmiyorum ama eskiden çok daha keyifliydi orası doğru 🥹
Nick ve Entry uyumu patlattı
Ya hesabı açtığımda iyi değildim artık iyiyim 😂
Allah sabrını da verir hanımefendi.
Ne demiş ünlü ekonomist; "Neredeeeeen, nereyeeee?"
Ben hala burdayım fdsdg
Yaşlanmışsın ya tanıyamadım 🫡
İnsanlarda genel olarak bir depresiflik var
Eskiler yok ya şimdikiler ml gibi
Ben hala burdayım fjdjdk
1 ay öncekiler bile yok :D
Atlarına. binip gittiler
Esad suri bum bum dedikten sonra kimsenin dengesi sağlam kalmadı bro.
2016-17 gibi KS bitmiştir
Seni hatırladım 😅
Ben hatırlayamadım
2022 de kaliteliydi
Yok ya gerçi şu an 2022'den beter halde
üye azaldı baya
Bir sen kaldın heralde
sanırım
Azaldı gerçekten
Eski uyeler kalmadı
Hesabını bana ver kapatma
Bizler kaybolduk evet nadiren gireriz
Burdayız burada
Evet eskiden güzeldi
Evlendi 😀
Her zaman böyleydi
Gidenler elbet döner
Gittiler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?