
Biz Demirel'lerden Türkeş'lerden milliyetçilik dersi almayız!

Biz Demirel'lerden Türkeş'lerden milliyetçilik dersi almayız!
CHP'de zirveyi Ecevit bırakmıştır ama sonra başörtüsüne düsmanca açıklama yapması türkiye gibi dindar bir ülkede siyasi kariyeri ni bitirdi. Saygı duymuyorum bile ülke lideri ve dindar bir ülkenin lideri olduğu için saygı duyuyor gibi yapması lazımdı. Eğer Ecevit CHP'de kalsaydı ve Ecevit'in seçtiği kişi genel başkan olsaydı CHP buraya kadar düşmezdi.
Anayasaya aykırı olan bir harekete karşı çıkması doğruydu zaten. Derdi olan yasa tasarısı önerebilirdi devletin kurallarına aykırı hareket ederek değil.
İşte ama o işler yasayı savunuyorum la olmuyor. Türk milleti için önce din sonra yasa gelir türk milletini tanımayanlar iktidarı kaybetmeye mahkum kalıcaklardıe üzgünüm gercekler bunlardır ha millet değişsin dersin ama deneyle olmaz bir milletin değişmesi bir kaç günde bir yasa cıkması ile olmuyor 30 yıl hatta bazen 100 yılı bulabilecek uzun bir süreçte değişim olabilir. CHP'nin iktidar a gelmesinin sebebi budur halkı tanımıyorlar ya da çok kısa sürede çok fazla değiştirmeye çalısıyorlar bu griişimler her daim geri teper. şimdide başörtüsü yasağı na karşı olanlar bunun ekmeğini çeyrek asır yiyor.
Herhangiinsanim herşeyi açıkladı 👏👏👏👏👏
Eskiyi çok bilmiyorum. Ama şimdikinden çok çok iyi olduğunu düşünüyorum. Hale bak sosyal medya sorumlusu Eren Erdem olan bir parti olabilirmi...
İstanbul il başkanı Canan Kaftancığlu...
Ben de Zaferliyim şuanlık
Ben AKP'ye asla ve asla vermem giderim boş atarım daha iyi.
ulusalcı halkçı milliyetçi devrimci CHPyi bu hallere düşüren Kışıçdaroğlu şürekası gitmeden yani kaybeden gitmeden kazananı değiştiremeyiz. Bu YENİ-CHPden ümidim yok. Zafer ve Memleket Partileri birleşerek seçimli kongre yapmalılar.
Cevap
3Cevap
Atatürk dönemini özledim sadece
Aaa Bülent Ecevit :') rahmetli dedem bu adamın yolundan giderdi hep.
Benim dedemle fotoğrafı var
Günümüzdeki CHP ile geçmişteki CHP arasında dağlar kadar fark var.
Ecevit dönemide iyi değildi. Fakat milliyetci çizgideydi bu açıdan iyi
Yook yaşın kemal amcaaaa🤩🤩🤩
Ya bi git 😅
İsmet gitmeyene kadar iyiydi sadece
Ecevit döneminde de iyiydi.
Hayır eski saçmalıklarını istemem
Atatürkçülük size göre saçmalık bize göre realitedir.
İsmet İnönü ve Bülent Ecevit Atatürkçüdür bunu bilmemek gülünç.
Ben eskilerde yaşamıyorum. Atatürkçülüğün parolası zaten rasyonalizm ve akılcılıktır. Türkiye Kemalist ideolojiyi anlayamadığı için günümüzdeki durumuna düştü.
Ben eski CHP diyorum farkındaysan.
Bu sorunun konusu mevcut CHP değil eski CHP.
İsmet Paşa ve Ecevit döneminde gayet iyiydi. İrticaya geçit vermiyordu.
CHP yi yediler bitirdiler c si bile kalmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?