Arkadaşlar içimde çok büyük bir öfke var , bu öfkeyi nasıl bastırıcam var mı fikri olan?

Ailem hayatımı mahvetti resmen , ne kadar kötülük gördüysem hayatımda ailemden gördüm. Arkadaşlarım da ona keza , çok kazık yedim. İçimde çok büyük bir öfke var. Yani elimde güç olsa , para olsa , alayını bir odaya kapatır , her gün sopayla dövdürtürüm. 10 sene bir temiz dayak yerler benden o derece. Bu öfkeyi nasıl bastırıcam var mı fikri olan?
Güncellemeler
+1 yıl
Gabriel Pasternak'dan hallice bir durumdayım. Gabriel Pasternak kim diyenler alttaki videoyu izlesin.

https://www.dailymotion.com/video/x2jyao9
Arkadaşlar içimde çok büyük bir öfke var , bu öfkeyi nasıl bastırıcam var mı fikri olan?
Cevapla