Beyin, acı çekmemek için mutluluğu unuttuğunu biliyor muydun, vücut enerjisizken mutlu olduğu günleri unutur. Olumlu bakmakta zorlanıp, baksan bile düzelmeyeceğini, sana kimsenin bakmayacağını ve müziklerin dışında eğlencenin olmadığını düşünürsün, ama güzel günleri hatırladığında hepsi geçer.
Aşkım git ama çok geç kalma eve yaptığın şeyleride müsait oldukça haber ver merak ederim seni ben uyuyorsamda eve gittiğinde mesaj at bana sabah uyandığımda kaçta gittiğini biliyim aşkım vs vs işte sevildiğini kıskanıldığını bilsin 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
335Cevap
Aynen öyle koku titizlik kibarlik ☺
Sevgi ve saygı her şeyin başı
Para yedir tamamdır iş
değer vermek
Değer vereni de sevmiyorsunuz illa yakışıklı kaslı çocukların sahte duygularına kapılıyorsunuz
Aşk olduktan sonra her şey olur
Beni bu saatten sonra kimse mutlu edemez
İddalı olmuş.
İlgi görmek hemen deneyelim
Para. onlari mutlu eder baska birsey bilmiyom
Para para para 💰 💰 💰
Sevgi ilgi ve kıskançlık
Kıskançlık bunu verebilirim :)
başını yaslayacak bir omuz...
Hepsi cok farkli acik ve net
Karşılıklı hazzın doruklarına çıkmak bence
Kadının yüreğine dokunabilen erkek onu mutlu eder
Sevgi, şefkat ve oyun.
Güzel ve haklı olduğunu hissettirmek
keyfine vara vara yasamak
Sende işini biliyon 😄
Haklı. Yemek bilr kısık ateşte lezzetini alır.
Değerinin hissettirilmesi
Hiçbir zaman mutlu edemeyecekler.
😁😁😁 Kadın haklı dağılın beyler
3 soruda da cevabına rastladım bir tane iç açıcı cevap yok, biraz olumlu ol hayat güzel
Benim mi?
Yok sen iyi neşeli yazıyorsun.
Eyvallah
Olumlu yaşayıp olumsuz öleceksen olumlu yaşamanın sana faydası ne? Hayat çok garip.
Belki de olumlu yaşarsangeleceğin de olumlu olduğunu göreceksin?
Gelecek hiçbir zaman olumlu olmayacak. Mutluluk, yaşanılan küçük bir acının yanında her zaman unutulan bir kavramdır.
Beyin, acı çekmemek için mutluluğu unuttuğunu biliyor muydun, vücut enerjisizken mutlu olduğu günleri unutur. Olumlu bakmakta zorlanıp, baksan bile düzelmeyeceğini, sana kimsenin bakmayacağını ve müziklerin dışında eğlencenin olmadığını düşünürsün, ama güzel günleri hatırladığında hepsi geçer.
Ne açıdan olumlu olmayacak? Hobin falan yok mu?
@MİKAYLA Derbeder Oluyorum Yorumlarını Okurken 😂😂👍🏻
Neden ki 😂
@MİKAYLA Hep İsyan Hep İsyan 😂😂
Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlarmış.
Birgün karşına seni mutlu eden çıkar ☺️👍🏻
Onlar keloğlan masallarında söyleniyor masal onlar masal inanma😂
Ben inanıyorum 😂 senin karşına odun çıktıysa benim suçum ne kız 😂😂
Odundan başka ne var ki😂
Hep Odun Gördüğünden herkesi Odun Sanaysun 😂
Ula sende mi karadenizlisin😂
Buna da mı isyan 🤣🤣😂😂
Evet Karadenizliyim hayırdır 😂
Bende karadenizliyim😂
Neresinden 😂 Ben Giresun
Trabzon
şu an Trabzon da mısın 😂
Saatlerce beni yalaması fhfhg
yalarız anam
@gencpatron34 anandiiir orosssspuu canım arkadaşım
Tutkulu dokunuşlar
İlk önce ruha güzel dokunuslar
Parayla dokununca ayri bir mutlu oluyorlar.
karşılıklı istek ve arzular
Para ve Rahatlık bir de sevgi
Gerçekten sevildiğini bilmek ve hissetmek
Orgazma yaklaşınca durmamak 😎
Değer verdiğini hissettirmeli
Çok sempatiksin diyor peki diyorum
Çılgın olmak kaba olmak 😏
Hep onunla ilgilenirsek zaten cok mutlu olurlar
itaat et rahat et kadınlara mutluluk verir
amma abarttınız bukadar zoe değil ya 😄
Hahaha nerden biliyorsum;)
Benimle ilgilenmesi değer vermesi
Cokta ipimde kadin mutluymus degilmis banane ya
Ooof of ne yapsak boş
Ürün tasarımı manidarmış 😂😂😂😂
Okeyle bağlan hayata :D d
Ritim sağlam olması lazım
Bencil olmamak kesinlikle.
Karşılıklı saygı herşey buradan geçer
O kadınla ilgili olacaksın birazda anlayış tamam
İlgili olunca da sıkılıyorsunuz heyecan arayıp aldatıyor ya da terkediyorsunuz 😐
Darlamak demedim ki ilgi dedim sevildiğini bilsin yeter her kızda ayrı karaktere sahiptir
Basit bir örnekle darlamak ve ilginin sana göre ayrımını yapabilir misin peki? Aklına gelen en kısa ve basit örnekle
"Nerdesin kimlesin resim at şimdi nerdesin hadi eve git onla konuşma bunla niye görüştün bana haber vermedin ne zaman uyandın kaçta uyandın"
Aşkım git ama çok geç kalma eve yaptığın şeyleride müsait oldukça haber ver merak ederim seni ben uyuyorsamda eve gittiğinde mesaj at bana sabah uyandığımda kaçta gittiğini biliyim aşkım vs vs işte sevildiğini kıskanıldığını bilsin 😂
Gerçi bu erkek için oldu kızların erkeklere yapması gerekendi bunlar kafa başka soruya gitti
İlk örnek kötü ikinci örnek iyi, anladığım kadarıyla? Doğru mudur?
Yani evet
İlgi göstereceksin anlayışlı olacan tamam
Teşekkürler Okey ama ihtiyacım yok. 😉
tamam knk teşekkürler, deneyeceğim
ilgi
Bnce yanlış. İlgi gösteren ve böyle mutlu olan biriyim ve bu yüzden pişman olmuşluğum çok.
İlgi yetermı sadece
sevismek
Nerde o gunler
süper yorum
Nerde o günler +1
Oral
Fenasın😳
off 😁
Süper
Cok seviyosn sanrm orali:)
Hırsızın hiç mi suçu yok
Yakaladın yerde yatır mutlu olur acıma abi :D
Mutluluğa giden yol ÇİKOLATA
Beyaz çikolata
Sevdigin tarafindan sevilmek
Anlamalı , ilgili olmalı
aynen ilgisiz olmaz
Tarih boyunca çözümlenememiş yegane problem
etkili sözcükler duymaktan.
Kadinlar mutlu olmaz.
6. Hissin üzerine çıkıyorum
Kendi bedenini ve kadının bedenini iyi tanımak..
Güzel reklam
Kadının dilinden anlamaktır
Çikolata fabrikasi mutlu edebilir🌹😃
Mutlu etmek herdaim olması imkansız, önce istek.
Sevildiğini ve değer verildiğini hissetmeleri.