Bodruma çünkü çok özledim 5 yıldızlı ultra herşey dahil bir otele
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Arkilerimle tatile çıkarım. Sevgilimin haberi olmadan yaz aşkı bulurum kendime. Yaz aşkımın haberi olmadan yeni sevgilimle Türkiye turu yaparım. Onunla gezdikten sonra asıl sevgilimde birlkaç gün kalırım birlikte yurtdışı yaparız. Öyle işte.
Sevgililiği sadece sevişmek sanan ve sevdiğin insanın kalp atışlarını duyarak uyumanın nasıl bir huzur verdiğini bilmeyen birinin böyle bir yorum yapmasına şaşırmadım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
247Cevap
evde oturmaya öyle alıştım ki sanırım bir süre evde devam ederim 😂😂
Hepsini yaşamak isteyen biriyim ama çok şey yok :((
Sinema tatil ve parti tabi bunlardan önce sevgili yapmak lazım sevgili ok 😅
Partiler benim işim 😍😍
Korona bitsin hepsini sırayla yapıcam
Salgın bitti deseler eğer sevgilim olursa o ne isterse onu oluruz bsha yaparız
sevgilim yok malesef ama olsa B, D ve E yi yapardım
bugün salgın bitse yine evde yatarım ya yapacak bişey yok
Tatil tatil gezen olurdum ben
Benim için bir şey değişmez! Yatak odasında aşk yaşamaya doyamayan bir ev kuşu
Benim için bir şey değişmezdi ama bir tatil hiç fena olmazdı.
Bitsin de biliriz biseyler öncelikle maskeden kurtulmak isterim. Bıktırdı.
Salgın var mı ki? Var gibi yaşıyoruz da ben mi bilmiyorum. 😄
Kalabalık partilerde orda hemen tanışıp arkadaş olmak sonrasındaki o ufak çılgınlıklar anın tadını çıkartmayı öyle bir özledim ki
Hepsi olurdum hepsine ihtiyacım var keşke hemen olsa :/
😉
dura dura evde tüm düzen bozuldu. yeni flörtler lazım, zor şartlarda da sürecek ilişkiler gerek ;))
hicbiri olmadan pandemiden dolayı boyle daha guvenli yasamak guzel...
Flört denizinde yorulmadan kulaç atan kişi olurdum onun dışında bunları yaparken kesinlikle rekorlar kitabına ismimi yazardım 😂😂
Extra geciktirici ile aralıksız 1 saat medcezir yapmak
Bodruma çünkü çok özledim 5 yıldızlı ultra herşey dahil bir otele
Arkilerimle tatile çıkarım. Sevgilimin haberi olmadan yaz aşkı bulurum kendime. Yaz aşkımın haberi olmadan yeni sevgilimle Türkiye turu yaparım. Onunla gezdikten sonra asıl sevgilimde birlkaç gün kalırım birlikte yurtdışı yaparız. Öyle işte.
eski kaşar 🤣🤣🤣
Barlarda, clublarda sabahlayan
Sonunu OKEY nirvanayla mı getirsek hazz dolu saatler😎
Sevgilimin göğüsünde uyumak ve çay koyup mısır patlatıp film izlemek 🥰
Çok vizyonsuz.
Sevgililiği sadece sevişmek sanan ve sevdiğin insanın kalp atışlarını duyarak uyumanın nasıl bir huzur verdiğini bilmeyen birinin böyle bir yorum yapmasına şaşırmadım.
Biz sevgilimle sanat galerisine gideriz okuduğum kitaplarda altını çizdiğimiz satırlar bile aynıdır.
Sen hala çay diyorsun
Evvet yatak odasindan çıkmayacağız okey sayesinde. Okey nirvana her zaman yanında!!!
bebek beşiktaş demeden her yeri gezerdim yürüyerek toplu taşıma kullanırdım
Uygun partner bulamadık henüz o yüzden Elizabeth 😪
Tatillllll ne güzel olurdu.
Tekmii partnerlemi
Denizin tadını korkmadan bol bol çıkarır, sonrada inceden inceye okeye takılırım
Doğa turunu seçtim. Biraz rezillik olabilir ama çok pahalı otellere göre daha uygun olacağı kesin.
Pandemi beni etkilemiyor çünkü sürekli gemideyim kız yönünden de pek sorunum olmuyor ahahshs
Tatile gidecek param olmadığı için sevgilimle gezmekten yanayim
Salgın bitsin de beslediğim sokak kedilerini doya doya sevip öpmeye geri dönebilsem keşke... 😊
Bayramdan sonra patlatacam tüm kızları. Kutu kutu prezervatif aldık hakkını verecez inşallah 💪💪
Salgın en çok da cinsel hayatı vurdu.. corona bekarlara acımadı...
Bahar ayları cıvıl cıvıl oluyor ama sebebi kızlardan kaynaklı
Yalnızlar için bu seçenekler sadece niyette kalıyor 🥲
Cinsellik denince akan sular duruyor bazılarına göre
Ev ve spor salonu arasında mekik dokuyacağım insaallah.
Evde durmam o kesin de naparım bilmem 😄😄😄
Sevgilim olmadığı için bilemiyorum ama yine evde kalırdım sahi
Tatilde erkek arkadaşlarımla erkek erkege takılmak isterdim tadını çıkarmak yazın
Sevgilisiyle o kır senin, bu tatil benim gezen tabii kiii
ben dee
Varya şöyle bir manita ayarlayacan gezecen tozacan alıp götürecen denize girecen beraber bu ne ya bıktık artık evde oturmaktan
Ah virüs bitsede hepsini yapardım valla
Benide al beraber yapalım 😂
Keşke bitti deseler ya akdjdkdksk
Seçemedimki lan ya of offfff
Boş bırakma c de 😁😁
Çünkü ev kuşu olmak bunu gerektirir 😎
5 yıldızlı hotelde tatil yapmayı 4 gözle bekliyoruz :)
Koye gitmek isteyirm doganin icine yemyesil serin yerlere koye rayona
serin de olur yazın valla
Asıl şimdi köye git bence kalabalık yerlerde insan tedirgin oluyor köyde daha rahat dışarı çıkarsın keşke köyüm olsa :/
Markete koşup Bi okey alır soluğu sevgilimin yanında alırdım 😊
Seytan serbest kaldi artik ne istersen onu yapcaz 😃😃
Sinemadan sinemaya koşan olurdum diğerlerini evlenince düşünürüz
Pandemi bitti. Haftya tatildeyiz uhuuuu
partnereim yok ondan değişecek birşey yok
Ben varımm sjsj
bende işte sap sap takılanlardan olurum shhs
Bıktık virüsden yeter artk
Bu seçeneklerin hepsi olurum ben.
Hazzı yasamak isterim doya foya
Flört denizinde ölümüne kulaç atarım..
Covid biterse yarim kalan islerimi bitirecem eee beklemeye gelmez :))))
Bu zamanda insanlar ekmeginin pesine düşmüş zenginler tatili düşünür