Çok yikamakta kurulugu sebebiyet verir ama. Günde iki kere doğru bakım uruyle yikaman yeterli olacaktır 😂 simple yüz temizleme jeli gerçekten çok güzel tavsiye ederim
Yüzünü sürekli yıkamak da kuruluğa sebep olabilir ilerde. Cildin yağ - nem dengesini sağlamak için Simple yağ içermeyen nemlendirici kremini denemeni tavsiye ederim 🌺
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
336Cevap
Çok sorun olmadı cildim için sadece nemlendiriciler yetiyor
Çözümüm yok sanırım genelde sadece yaptigim biraz havalandirmak.
Cilde zarar vermeyecek çok kimyasal içermeyen doğal temizleme ürünleri ve yöntemleri önerilir
Maske takmayarak çözüm buluyorum. Çok pratik... İnsanları daha fazla hapsedemezler.
Her akşam eve gidince alerji kremi sürüyorum yüzüme
youtube videosu izlerim heveslenip ama asla uygulamam
Her gece uyumadan yüz yıkama jeli ile yüzünü durulayıp uyursan 3 4 güne etkisini göreceksin.
Çünkü maske kullandığımızda zaten vücudumuzun hava almasını önleyerek terlemesine sebep oluyoruz.
Çok kötü bir cildim var ben duru zeytinyağlı güzelik sabunu kulanıyorum çok iyi
Sabahları yüzümü yıkıyorum yüzüm için yaptığım tek bakım bu :)
Cildini güzelce arindiyorumm ten makyajı yapmıyorum
Ne makyaj var artık hayatımda nede yüzümü yıkamadan durabiliyorum. Maske sağolsun 😂
Yüzüne yatmadan önce ve sabah kalktığında krem sürmelisin ama bu krem yüz kremi olmalı
Yağlı bir cilt ve sorunlu lekelerden kurtulmak için evde doğal şeyler kullanmaya dikkat ediyorum
Cildimi her gün düzenli olarak temizliyorum ve tabi ki olmazsa olmaz tonik ve nemlendirici
Zaten maskeden dolayı cildim berbat korkarak bunu denemeyi düşünüyorum
Yumurta akini surcen yuzune salatalik koycan ozman cildun bebek gibi olur
İz falan bırakıyor nefret ediyorum ama sağlık olsun gerisi önemli değil
Bence maske takımasın ya başka bi çözüm bulsunlar cildimiz mahf oluyor hep
Yağlanma sorununu çözdüğü icin bunu kullanmasını tavsiye ediyorum
Önce cildimi peçeteyle kuruluyorum sonranemlendirici sürüyorum
Doğal bir sabun ile arada yıkamak iyi ve en iyisi hiç takmamak.
Ona gore dengeleyici urunler kullanrak bu problemi asiyorum 🙏🏾
Burun derisini çok zedeliyor, sürekli olarak nemlendirici kremler kullanma isteği doğuyor.
Evet haklısınız.
Yağlı cilt... cağımızın vebası killi sabun işe yarıyor diye duymuştum
1) Nemlendirici
2) Nemlendirici
3) Nemlendirici
Cidden nemlendirici bir mucizedir
Yağlanma falan oluyor cildimde, temizliyorum nemlendiriyorum.
Yüzümü sürekli yıkamaya gayret ediyorum çünkü çok yağlanıyor..
Masle takınca hic bisi değişmedi cildim hala ayni extra bakim yapmiom
Böyle bir dersim olmadi. Allah a şükür. ben senin yerinde olsam gül suyu ile temizledim!!!
Yüzüm yağlandığı zaman yüz temizleme jeli ile yıkıyorum temiz ve duru oluyor
Zeytinyağının emilim süresi biraz uzundur ancak en etkili cilt besleyicidir.
Cildinize uygun bir yüz sabunuyla sabah ve akşam yüzünüzü yıkamanız yeterli
Uf cildim kuru olmasına ragmen maske yuzunden dudak etrafında sivilce cıkıyor
Bu durum kız kardeşimde var size @Simple skin serisini kullanmanızı öneririm.
@Hoshkız kuru ciltler İcin mi
Hiçbir işe yaramıyor, bilimsel bir kanıtı yok koruduğuna dair
gerçekten ya banyoda cildini temizliyosun sonra 2 katı daha yağlanıyor neden oluyo bu?
Genel Olarak Kimsenin Olmadığı Yerlerde Hava almaya Çalışıyorum
Pek dışarı çıkmadığım için maskenin bana pek etkisi olmadı açıkçası
Maskemi giymeden önce yıkıyorum sonrasında pekta sorun yaşamıyorum.
Ciltte değilde akcigerlerimde sorun oluştu maske ve dezenfektan yüzünden
Artan Cilt problemlerine çözüm bulamıyorum Artık yüzüm tarlaya döndü
Yüzümü sabunla yıkıyorum herhangi bir sorunda olmuyor
Kişiden kişiye değişir
Cildim çok hassastır ve herhangi bir krem asla ise yaramazsa dove kullanırım
Sık sık maske değiştiriyorum ve cildime fondoten uygulamıyorum
Güzelliğiniz için sağlığınızdan olacaksanız buyrun.
Öyle bir sorum daha olmadı ama olsaydı krem kullanırdım
Maske ile cildim aşırı kurudu ve bir bölgede iki tane kocaman sivilcem oldu..
güzel bakacağımm cildim zaten yaplı umarım iyi gelir
Maske takmıyorum ben😎😎 kulanmiyorumda. Çok kavga ettiğim kişilerde oldu
İnternetten bulduğum çok güzel bir maske var onu kullanıyorum
Sürekli maske takıyorum bende bi problem olmuyor neden aceba
geniş maske takıyorum burada hava çok soğuk olduğu içinde nemlendirici kullanınca fazla tahriş ya da terleme olmuyor.
Ben yüzümü yıkayarak bakıyorum. gerçekten maske takınca cildim yağlanıyor ve hiç hoşuma gitmiyor bu yüzden ne zaman eve gelsem direk yüzümü yıkıyorum.
Maskeden dolayı yağlanma değil fakat terleme çok daha fazla oluyor ozaman da yıkayınca bir sorun olmuyor. Yüzümden çok ellerim daha kuruyor benim 😂
Bende herhangi bir cilt problemi olmuyor.
B şıkkı tercih ediyorum...
Gece kremimi kullanıyorum. Birde göz altı serum
Bulamıyorum kendi kendine geçiyor
Yüzümü yıkamaktan inceldi resmen😃
Çok yikamakta kurulugu sebebiyet verir ama. Günde iki kere doğru bakım uruyle yikaman yeterli olacaktır 😂 simple yüz temizleme jeli gerçekten çok güzel tavsiye ederim
Yüzünü sürekli yıkamak da kuruluğa sebep olabilir ilerde. Cildin yağ - nem dengesini sağlamak için Simple yağ içermeyen nemlendirici kremini denemeni tavsiye ederim 🌺
İkinize de teşekkür ederim 🤗🤗 haklısınız 🙂 deneyeceğim.
Cilt temizliği şart olmazsa olmaz tabi