Merhaba bende de ayni dertten muzdarip biri olarak önce yağlanma sonra sivilce ve sivilce izleri kaçınılmaz oldu. Sipmle ve döve yeşil sabun hangisini istersen günlük sabah akşam onunla yikamani tavsiye ederim
Yüzünü sürekli yıkamak da kuruluğa sebep olabilir ilerde. Cildin yağ - nem dengesini sağlamak için Simple yağ içermeyen nemlendirici kremini denemeni tavsiye ederim 🌺
Zaten karma olan cildim maske kullandığım için gereğinden çok yağlanmaya başlamıştı. Ancak düzenli bi şekilde yıkama ve ek olarak ziaja ve simple kullandığım için eskisinden daha temiz ve parlak. Maske işime yaradı diyebilirim :D
ben pek maske yapan birisi değilim yüzümü köpük sabunla kaplayıp üzerine nemlendirici krem sürüp bi kat daha köpük sabun sürüp soğuk suyla ovalayarak yıkadığımda 2 hafta etkisi süren bi cilde sahip oluyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ilk zamanlarda maske takdığımda cildimde sivilceler çıkıyordu. Şimdi galiba maskeye alıştı cildim. Problem yapmıyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
10 metreden yakınımda kimse yoksa maskemi indiriyorum pamuk maske kullanıyorum maske takacağım ortamlarda fazla bulunmamaya çalışıyorum...
Cildim çok yağlı ne kadar cilt bakım ürünleri kullansam da hergün dışarıda ve spor yaptığım için maske takmak zorunda kalıyorum bunun için ne yapabilirim nasıl bir cilt bakımı almalıyım
sırf maske takmamak için bazen alışverişleri bile başkalarına yaptırıyorum çünkü midem bulanıyor maskeden Bir de nefesimin koktuğunu hissediyorum psikolojim bozuldu bayağı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bazen ekmeği tenime basasım geliyor o kadar yağlı ki :D
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bir de şey oluyor terliyorum dudağımın çevresi çenem hep su oluyor nemden dolayı
Keçi sütü sabunu ve doğal gül suyu kullanıyorum. Normalde cilt bakım ürünlerine çok fazla para veren biriyim ama son zamanlarda doğal ürünlerden daha çok verim aldığımı farkettim
Cok az dışarı çıkıyorum maskeyle dolayısıyla çok kullanmıyorum kullanırsan sivilce yapiyor fakat simple in ürünleri bu konuda gerçekten başarılı yanında farklı ürünlerde kullanıyorum the ordinary gibi
işin aslı yüzü iyice temizleyip nemlendirmek. sivilce olduğunda irini ortada biriktirip tek seferde sıkıp bakımını yapmak. yine de maske alerjim yüzünden pütür pütürüm.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Gül suyu kullanıyorum çok faydası var ve çok memnunum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
336Cevap
Efsane olmuş ❤️ Simple iyi ciltler saglıklı ciltler
guzel bır paylasım ve bılgılendırme olmus tesekkur ederım
Elimden geldiğince yüzümü nemli tutmaya çalışıyorum
cilt sorunum yok cok guzelim harikayim bitameyim 😅 yildiz tilbe nin değimiyle
Şükürler olsun, cildimle ilgili problem yaşamıyorum...
Yağlanan cildimi sürekli peçete ile silp pudra ile matlaştırmaya çalışıyorum.
Güzel tavsiyeleri cildim de sorun olması durumunda kullanacağım elbette.
Bende alerji yapıyo ama her türlü mecbur kullanıyorum alerji de geçmiyor hiçbir şekilde
Ahh artan cilt problemlerine bir çözum bulabilsem keşke🥲
Makyaj bile yapmıyorum. Çok kuruyor zaten sadece nemlendiriyorum.
yüzüme limon suyu sıkıyorum biraz yanıyor ama sorun yok
Millet maske öldürüyor diyor karıştırma ortalığı KS 😂
Evde kalip bir sure maske takmayarak cildi dinlendirmek en iyisi
Artık sakallarimi kesiyorum. Daha az tahris oluyor. Nemlendirici kullanabilirsin.
cildim yağlı benim
maske ama pek etkilemedi sanırım bunu..
Maskeden nefret ediyorum ben artık ve vaşa çıkamıyorum
Dışarı çıkmadığım için maske takmama gerek kalmıyor simple
Maskenin altında yağlanan cildimi bulduğum her fırsatta bir peçete ile silmeye çalışıyorum.
Maske benim cildimi yağlandırıyor o da sivilce yapıyor
Bir sorun olmadı. Bildiğim markaları tercih ediyorum.
Simple , maske taktığımız için kendimizi daha yakışıklı hissediyoruz. Sen ne diyorsun yea.
Maskenin değdiği yerlerde özellikle sivilce problemi yaşıyorum😏
Cildim çok kötü oldu. Bilmiyorum maske falan önerir misiniz
Makyajdan bile uzak duruyorum çok çabuk yaglaniyo ve sivilce oluyor
Maske kullanımı çok sıkıntılı boğuluyorum sanki bu yüzden evden çıkmak bile istemiyorum.
biz çirkiniz zaten cilt problemlerine takilmiyoruz pek fazla 😁😁😁
Cildim maske yüzünden aşırı yağlandığı için yüzümü devamlı yıkamak zorunda kalıyorum.
Akşama kadar takılan maske çok sorun yaratıyor. Düzgün bir krem kullanmak iyi gelebilir.
O maskeyi 15 20 dk da 1 havalandrin bir problem kalmaz covidden kacarken egzama olmayin 😂
“Aman cildimle daha çok sorun yaşamayım” diyerek makyajdan bile uzak duruyorum.
Cildim maske yüzünden aşırı yağlandığı için yüzümü devamlı yıkamak zorunda kalıyorum.
Merhaba bende de ayni dertten muzdarip biri olarak önce yağlanma sonra sivilce ve sivilce izleri kaçınılmaz oldu. Sipmle ve döve yeşil sabun hangisini istersen günlük sabah akşam onunla yikamani tavsiye ederim
Yüzünü sürekli yıkamak da kuruluğa sebep olabilir ilerde. Cildin yağ - nem dengesini sağlamak için Simple yağ içermeyen nemlendirici kremini denemeni tavsiye ederim 🌺
@яüүαмsı
Deneyeceğim
@OjeliKadın
Deneyeceğim, teşekkürler
Rica ederim 🌺
Maskenin kapladığı alanlarda iltihap , küçük küçük sivilceler çıkmaya başlamıştı çok sinirim bozuluyordu. Her gün sabun maskesi yaptım. yapıyorum.
Makyaj yapmadığım halde de oluyor yapacak bişey yok ona da alışmak lazım.
Zaten karma olan cildim maske kullandığım için gereğinden çok yağlanmaya başlamıştı. Ancak düzenli bi şekilde yıkama ve ek olarak ziaja ve simple kullandığım için eskisinden daha temiz ve parlak. Maske işime yaradı diyebilirim :D
Aksamlari yatmadan yuzume zeytin yagi surup kekik yagi kokluyorum sabah kalktimdada meyan kokunu kaynatip iciyorum ama ucgundur ishalim allah sonumu hayir etsin bakalim ama cildim bebek poposu gibi oldu...
Maske olunca makyaja gerek kalmadı. Ciltler rahat etti.
Selamlar ben makyaj temizleme de de @Simple serisinden kullanıyorum diğerleri makyajımı tam temizlemezken @Simple bebek gibi yapıyor :)
ben pek maske yapan birisi değilim yüzümü köpük sabunla kaplayıp üzerine nemlendirici krem sürüp bi kat daha köpük sabun sürüp soğuk suyla ovalayarak yıkadığımda 2 hafta etkisi süren bi cilde sahip oluyorum
Ilk zamanlarda maske takdığımda cildimde sivilceler çıkıyordu. Şimdi galiba maskeye alıştı cildim. Problem yapmıyor
10 metreden yakınımda kimse yoksa maskemi indiriyorum
pamuk maske kullanıyorum
maske takacağım ortamlarda fazla bulunmamaya çalışıyorum...
"Aman cildimle daha çok sorun yaşamayım” diyerek makyajdan bile uzak duruyorum.
Zaten fondöten üzerine maske kullanınca cilt havasız kalıyor iyice bu yüzden cilt bakımlarını artırmak gerekiyor
cildimi nemli tutmaya çalışıyorum. yoğun stres maske derken cildimiz etkileniyor
Elinize sağlık güzel bence olmuş. Devamını bekleriz
Gözeneklerimi ne kadar temizledim de temiz olmuyor.
Cildim çok yağlı ne kadar cilt bakım ürünleri kullansam da hergün dışarıda ve spor yaptığım için maske takmak zorunda kalıyorum bunun için ne yapabilirim nasıl bir cilt bakımı almalıyım
Simple Daily Skin Detox serisi ürünlerini kullanabilirsin. Yağlı ciltler için özel olarak üretilmiş bir seridir. Çok memnun kalırsın.
Cildim kötü değil ama maskeyle kötü olsa bile olsa bile değil
#maskenitak
Cildim devamlı yağlanıyor ve bu benim için büyük sorun
Ergenliğimde çıkarmadım sivilce maske sayesinde çıkardım😒🥺
Ya bu maske olayı bitse keşke artık şu virüs ile birlikte çok sıkıldı herkes her manada.
Evet hem nefes almamız konusunda hemde cildimiz konusunda zorlayıcı oluyor
@kirazzz hakikaten de öyle
Sürekli sabun ile yıkıyorum yüzümde akne ve sivilcelere neden oldu
Simple nemlendirici kullanıyorum ve yüzüm hep sağlıklı kalıyor
Harika bir tercih 🌺
Simple güzel bir ürün. Numune kullanmıştım çok hoşuma gitti
Haftada 2 3 defa yüzümü simple yüz peelingi uyguluyorum
Evet bende ciddi anlamda çok iyi geliyor
sırf maske takmamak için bazen alışverişleri bile başkalarına yaptırıyorum çünkü midem bulanıyor maskeden Bir de nefesimin koktuğunu hissediyorum psikolojim bozuldu bayağı
Bazen ekmeği tenime basasım geliyor o kadar yağlı ki :D
Bir de şey oluyor terliyorum dudağımın çevresi çenem hep su oluyor nemden dolayı
Daha çabuk yağlanıyo artık
Ayne sana katılıyom
Keçi sütü sabunu ve doğal gül suyu kullanıyorum. Normalde cilt bakım ürünlerine çok fazla para veren biriyim ama son zamanlarda doğal ürünlerden daha çok verim aldığımı farkettim
Cok az dışarı çıkıyorum maskeyle dolayısıyla çok kullanmıyorum kullanırsan sivilce yapiyor fakat simple in ürünleri bu konuda gerçekten başarılı yanında farklı ürünlerde kullanıyorum the ordinary gibi
işin aslı yüzü iyice temizleyip nemlendirmek. sivilce olduğunda irini ortada biriktirip tek seferde sıkıp bakımını yapmak. yine de maske alerjim yüzünden pütür pütürüm.
Gül suyu kullanıyorum çok faydası var ve çok memnunum