Simple en iyisis en iyisi Simple en iyisis en iyisi Simple en iyisis en iyisi Simple en iyisis en iyisi Simple en iyisis en iyisi Simple en iyisis en iyisi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Cildimde çok fazla problem olmuyor sadece biraz yağlanıyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
336Cevap
Şükür bu gibi kremlere ihtiyaç duymuyorum su ve sabun yeterli
Kesin bir çözüm biliyorum diş fircasina sıktığınız macunun yarisi kadarini avcunuza sıkın hafif sulandirip yüzünüzü biraz olamayıp yıkayın yaglanma namına birsey kalmayacaktir😉
Simple en iyisis en iyisi Simple en iyisis en iyisi Simple en iyisis en iyisi Simple en iyisis en iyisi Simple en iyisis en iyisi Simple en iyisis en iyisi
Cildimde çok fazla problem olmuyor sadece biraz yağlanıyor
Faydalı bir içerik olmuş. Lütfen maskeleri takmaya devam edelim
İşe giderken uzamış sakalı saklama konusunda çok iyi
ben tam olarak bilmiyorum vitaminlerin neye yaradıklarını
Ben çok beğendim ürünleri özellikle temizleme jelini severek kullanıyorum
Ara ara maske çıkarılıp termal sprey veya suyla yüzu serinletilmeli bunun yanı sıra nemlendiricilerlede yüzü dinlendirilmelidir.
Cildimize şimdi daha çok bakıma ihtiyacı var o yüzden düzenli olarak bakım yapın
Hiçbir şey yapmadığımı dürüst bir şekilde ifade etmeliyim.
Bence makyaj olabildiğince az olmalı gerek yok maske altında
Maske takmadan önce ve çıkardıktan sonra cilt temizliğime özen gösteriyorum. Makyaj yapmıyorum. Bu şekilde cilt problemi yaşamıyorum.
Korunma amaçlı Sürekli kullanmak zorunda kalıp bunun yüzümden yüzümüzü defalarca dezenfekte ettigimiz için cildi yoruyoruz
Bu simple nerden buluyor böyle tatlı kızları reklamlarında oynatacak 😅😅
Bunu bende yaşıyorum. Yüzüm iyice kötü oldu. Sabahları bir pamuk yardımı ile maden suyuyla yüzümü silmeye başladım bu aralar.
Maske yüzünden burnum kızarıyor sürekli. Ama bu bizim bildiğimiz covid maskesi mi yoksa klasik güzellik maskesi mi neyi kastettiniz?
Valla benin cildim kurudu kulaklarımın arkası yara oldu ama yinede maskeyi takmak lazım. Herkese sağlıklı günler.
Maskeden o kadar bunaldım ki yüzümde havasızlıktan oluşan yaglanmalar sivilceler artık canıma tak etti biran önce pandeminin sona ermesini istiyorum
Sivilcelerimi hızlı bir şekilde kuruttu. Pürüzsüz bi cilt elde ettimmmm. Kuru cildim nem bombasına dönüştü ♥️♥️
Cildim karmaydı normalde, şimdi o kadar kuru ki☹️ Yapmadığım şey neredeyse kalmadı nemini geri kazandırmak için
Cildim hassas ve karma olduğundan içeriği hafif olan ürünler tercih ediyorum. Nemlendirici kesinlikle su bazlı olmalı yüzünüz yağlı değilse
Haftada bir kez maske kullanıyorum ve o cildimin yağ dengesini koruyor dolayısıyla çok sık yapmamaya özen gosteriyorum
Ben hafta da 3 kere peeling yapıyorum ve cildim çok güzel @Simple skin serisini denemenizi tavsiye ederim :)
Herkes yağlanma oldu demiş ben karma cildim normale hatta kuruya döndü diyebilirim :(
Maske kaynaklı mı yoksa başka bir şey mi bilemiyorum
Maskeyi her çıkardığımda yüzümü temizce sabunlayıp yıkıyorum ya da krem sürüyorum. Yoksa asla geçmiyor.
Bir erkek olarak sakallarım da kaşıntı yapıyor krem kullanamayız bayanlar gibi ama pek bir zarar görmüş değilim yüzümü yıkamak tercihim
Hem sivilcelerim arttı hemde cildim baya bi yağlandi. Kış ayinda oldugumjz için cildim kurumaya meyilli
Maskemi çıkartmadığım sürece cildimin kötü olduğunu kimse görmüyor o yüzden no problemoooo
açıkçası her gece cildimi temizleyip uyumaktan başka bir rutinim yok
Yüz temizleme jelini kullandıktan sonra bıraktığı hisse bayılıyorum
Cildimi nemli tutuyorum her sabah jel ile temizliyorum.
Cilt bakımını aksatmamak en güzel çözüm aslında 🌺
Evden çıkmıyorum böylece maske de takmamış oluyorum
Maske kesinlikle işe yarıyor ben düzenli olarak kullanıyorum
Gözeneklerimi arındırabilmek için duyduğum en çılgın yöntemleri bile deniyorum.
Benim cildim de özellikle çenem de sivilcslenme arttı çözüm nedir
Sivilce izlerine iyi gelen bildiğiniz maske var mı?
Valla ben sakalları kesmek zorunda kaldım rahatsız ediyodu
Yikiyorum en iyisi. Yüz temizleme fircasi kullaniyorum
Çoğunlukla sabah, öğle, akşam yüzümü yıkıyıp nemlendirici kullanıyorum
Bu maskelerden bıktım gerçekten. Kulak ağrısı, yüz kaşıntısı...
Maalesef cildimiz hiç hava almıyor. Her gece uyumadan önce yüzünüzü yıkayıp maske yapsanız yeterli
Bez maske daha az yağlanma yaptı bende diğer maskelere kıyasla
Cildimidüzenli yikayıp özel bakım maskesi yapiyorum
o kısma pamuk ya da peçete tarzı bişey koyun hiç yoktan iyidir
Cildim çok yağlı ve akneliydi çözümü kekikli sabunda buldum yüzümdeki bütün akneler yok oldu
Yüzümü yıkayıp geçiyorum valla😂fazla alaka sivilce yapıyo en iisi yüzünü yıka geç😁
Gözlük ve maske kullanmak beni de cildimi de çok yoruyor.
Cildim maske yüzünden aşırı yağlandığı için yüzümü devamlı yıkamak zorunda kalıyorum.
cildim yaglı ve maske yuzunden olmayan sivilcelerim cıkmaya basladı...
Cildimin neme duyduğu ihtiyaç da arttı. Nemlendirici kremler ile bunu dengede tutnaya çalışıyorum.
Her şeyi o kadar boşvermişim ki cildimde umrumda değil artık.
Cildime peling yaparım dikkat ederim maske kullanirim
Eski sevgilimden biliyorum, o yapıyorsa öyle doğrudur, çok kokoştu ama yüzü tertemizdi.
Maske altinda kimse gormuyor dinlenmis oluyor yuzum bu sayede
Genellikle Cilt bakım ürünleri kullanıyorum ve gün içerisinde sık sık yüzümü yıkıyorum
Çözüm yok malesef Maske ile derimiz nefes alamaz böylece günden güne dahada kötü olur
Maskemi günlük olarak değiştiriyor ve de yüz bakımımı artırıyorum
Maske yüzümü hem yağlandırıyor hem de sivilce yapıyor
kullanmiyorum hastaligada pek inanmiyorum. bu sekilde ruhumuz koreldl pskolojimiz bozuldu
Makyaj bağımlısı bir kadın olarak cilt makyajı yapmayı bıraktım