Ya çok garip soğuk havada bile nem yapıyor sıcak havada desen pişiyor ne yapsak cozum bulamıyoruz ama şu an aklıma gelen saate bir maske değiştirmek bence en mantıklısı o başka çözüm de vardır ama bilemedim
Maske kullanımı ile cildim havasız kaldığı için yağlanma oluyor bu yüzdende yüzümdeki bu tabakayı kaldırmak için bol su ile yıkıyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Aslında bakım önemli olsa da sık maske değiştirmek daha önemli cerrahi maskeleri normalde 1.5 - 2 saatte bir değiştirmek gerekiyor hem koruyuculuk hem de sivilce açısından
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
336Cevap
Farkettim ki cildimi kuru birakirsam yaglandikca yaglaniyo, ama yagli nemli birakirsam yaglanma olmuyo
Daha yoğun bakım gerekli, hatta bakımın yetersiz kaldığı;tahriş ve yaralar için tedavi dahi gerekebilir.
Cildi sık sık nemlendirmek, ölü hücrelerden arınmak adına peeling yapmak gerekiyor.. Evet haklısınız daha yoğun bir bakım şart.
Ya çok garip soğuk havada bile nem yapıyor sıcak havada desen pişiyor ne yapsak cozum bulamıyoruz ama şu an aklıma gelen saate bir maske değiştirmek bence en mantıklısı o başka çözüm de vardır ama bilemedim
usulca banyoya doğru ilerliyorum. Musluğu açıp yüzümü yıkıyorum.
Maske kullanımı ile cildim havasız kaldığı için yağlanma oluyor bu yüzdende yüzümdeki bu tabakayı kaldırmak için bol su ile yıkıyorum
Aslında bakım önemli olsa da sık maske değiştirmek daha önemli cerrahi maskeleri normalde 1.5 - 2 saatte bir değiştirmek gerekiyor hem koruyuculuk hem de sivilce açısından
Yağlanma yüzünden çok fazla yıkıyorum artık aşınacak sanırım yüzüm
Çok yıkamak ciltte kuruluğa sebebiyet verir onu. Yerine yüz yıkama jeliyle sabah akşam yikayip nemlendirici kremler kullanabilirsin
@яüүαмsı Kullanıyorum aslında yüz yıkama jeli ve nemlendirici krem de ama çok hassas bir cildim var hemen etkisini kaybediyor.
Kullandığın ürünlerin hassas ciltler olmasına dikkat et
Kullanmadığım icin bi bilgim yok
Coronaya da inanmıyorum bugüne kadar sadece toplu ulasim ya da markette gibi zorunlu kapali alana girince takıyorum
yağlama yüzümden çok fazla oluyor simple yüz temizleme jelini kullanmıyorum çok iyi oluyor
Sivilce cıkarıyor mu peki? Almayı düşünüyorum cildim yağlı ve sivilceli hangisini almalıyım?
Ya yüzüm çok yaglaniyor keşke kalıcı bir çözüm olsaydı
Sırf maskenin içinde kaşıntı yapmasın diye sakallarımı kestim.😑
Yüzünüzü gün içinde yıkayın arada, hem daha iyi hissettirir
Maske takmadan öncede sivilcelerim vardı şuanda da var
Makyajsiz cilt daha cabuk yaglaniyo gozenekler acik oldugu icin 🙄
Maske ile bozulan teninize yine maske ile bakım yapın.
Pandemi işide bayağı sıktı ha maske falan yoruyor adamı
Yıkıyorum genelde cilt bakımı fiyatları artar artik
Çözüm bulmama gerek yok çünkü gün içinde pek fazla takmıyorum işim gereği.
Sık sık maske değiştirme ve iyi bi cilt temizleyici👌
Karma bir cildim var ve alın bölgem ve burnum çok yaglaniyor. O yüzden peçete ile siliyorum.
önüme ne gelirse deniyorum en çok da peçeteyle siliyorum
Yüzümü Sabah akşam yıkamak zorundayım, hala sivilce yapıyor:/
Maske tonik bu ikili en azindan problemler için ideal
Özellikle burun çevresi çok fazla yağlanıyor. Bunun içinde sabunla yıkıyorum mis gibi oluyorum.
Kulağımı mahvetti ya kızardı ağrıyo bu yüzden 2 haftadır dışarı çıkmadım:///
Krem ve nemlendirici şart, bol su içmekde ve maske.
sık yıkamamaya dikkat ediyorum. aksi takdirde vücut çabuk kuruyor.
Makyajdan uzak durmaya başlamıştım ama @Simple sayesinde herşeyin bir çözümü var.
Maskeyi iki saatte bir değiştirirseniz ve kullanım sonrasında yüzünüzü yıkarsanız hiç bir problem yaşamazsınız
Benim oyle bi sorunum yok rahatim yüzümü yikiyorum yaglanma olmuyo
maske taktığımda oluşabilecek problemlere karşı buhar kürü uyguluyorum
sık sık yıkıyoruz genelde cildim yağlı daha çok yağlanıyor
Sürekli yıkıyorum. Yüz temizleme jeli ve nemlendirici kullanıyorum
Sürekli olarak yüzümü yıkıyorum. Kurudu kurudu kupkuru oldu.
Sık sık yüzümü yıkayarak ve nemlendirici krem sürerek
Daha önce hiç kullanmadım ama denemek istiyorum en yakın zamanda alacağım
Fondöten kullanmam asla, maske cildimde sorun oluşturmadı, zaten yağlı ama sorunsuz 😃
Cildim maske yüzünden aşırı yağlandığı için yüzümü devamlı yıkamak zorunda kalıyorum.
Hanımın nemlendirici kremlerini çaktırmadan kullanıyorum,
Simple sos clearing booster kullaniyorum ve çok memnunum.
Hayatımda kullandığım en m en iyi ürün nettir üstünede tanımam asla
Bende bir sorun olmuyor. Cildim yağlı bir cilt ama herzamanki gibi
Yüzünü sabun ile yıka her gün haftada bir ise yoğurt karbonat ve soda karışımı ile yıka yüzünü
Beyaz Kalıp Sabunla Düzenli Olarak Yüzünüzü yıkayın
Ben çamur maskesi kullanıyorum ve yüzümü de dalinle yıkıyorum yağlanma problemi için
Kulağım kepçe olcak sonunda, kalın bantlı olanlar yamultuyor, ince olanlar kesiyor
Bende herhangi bir sorun yaratmadı maske kişiye göre değişen bir şey bence
:) Bu konuda çok şanslısınız
Maske yüzünden yağlanma problemi niye oluyo nalaka anlamadım
Maske ciltte havasızlık yapıyor o yüzden oluyor ve ağrılı sivilceler çıkıyor hele ki cildiniz hassassa aylarca geçmiyor resmen :(
@Hoshkız benim suratımda öyle bişeyler olmuyo hassas değil demekki. Yad oluyo ben nlamıyorum 😂
Su en iyi temizleyicidir diye boşuna dememişleeeer o yüzden bol bol yüzümü yıkar temiz tutarım
Krem kullanıyorum. Bebeksi tenim daha güzel oluyor :D
Nemlendirici candır, hele ki bu soğuk kış günlerinde...
Klasik yüz bakım kreminiz var, her duştan sonra onu kullanmam yetiyor :)
Çok dışarı çıkmadığım için maskeyi de fazla kullanmıyorum Allah çalışanlara kolaylık versin
E seçeneği bana en yakın olan çünkü bir sıkıntı yaşamadım
Cildim aşırı kuru olduğu için bol bol nemlendirmeye özen gösteriyorum
Ne maskesi makyaj bile yapmıyorum. Tabiî güzellik benimki.
Bunu hiç gerek yok bence
Maske altında çok fazla makyaj yapmamalısınız bence
Şükür böyle bir sorun yaşamadım, çoğu zamanda çift maske takar gezerim
Maske takında bunalıyorum Yüzüm terliyor Az hava alabiliyorum