Sevgilimle ayrılalı 10 ay oldu. 1 Haziran doğum gününü kutlamak istiyorum. Barismak istiyorum. Ne yapmaliyim?

Bizim çok inişli çıkışlı bir ilişkimiz vardı. Ama çokta kuvvetli bir bağımız. Ama karşılıklı yapılan hatalar ve benim kıskançlıklarım bitirdi. Hep kavga ederdik. Ama haklıda olsam haksızda olsam ben onun özür dilemesini beklemeden özür dilerdim. Barışmak için israr ederdim. Son olayda psikolojik sorunlarim vardi. Gereksiz bir kiskanclik yaptim. Üsteledim. Kavga büyüdü. Kotu bir sekilde ayrildik. Barismak icin caba gosterdim. Ama reddetti. Araya kisa bir sure girdi. Kafasini toplamisti. Benden bir adim bekledi. Ama ben gurur yaptim. Adimi atmadim. Unutmaya calistim olmadi. Hergun okulda yuz yuze geliyorduk. Hatta unutmak icin baska biriyle gorustum. Bu da bunu ogrendi. Kiskanclik krizlerine girdi. Bana bir suru hakaret etti. Aradan zaman gecti. Ruyalarina girdigim sebebiyle helallik istedi. Konustuk. Ama baris yine saglanamamisti. Gururum ve aşkim arasina sıkışmıştım. Ama ozledim. Cok ozledim oda ozluyordu. Snapler atiyordu ozlem dolu. Sonra ben mesaj attim seviyosun beni hala diye. O gun bugundur artik onlarida atmiyor. Ama okul disindada karsilasmaya basladik. Goz goze geldigimiz de oldu. Kalbim durdu. Nefesim kesildi. Artik secimimi yaptim. Gurur degil askimi sectim barismak istiyorum. Dogum gununde birseyler yapsam mii. Ne tepki vereceginide bilemiyorum. ne yapsam ben

Sevgilimle ayrılalı 10 ay oldu. 1 Haziran doğum gününü kutlamak istiyorum. Barismak istiyorum. Ne yapmaliyim?
Cevapla