Sevgilimle ayrılalı bir kaç ay oldu. Sizce doğum gününü kutlamalı mıyım?

Merhabalar arkadaşlar. Sevgilimle ayrılalı bir kaç ay oldu. Nadirde olsa arada konuşuyoruz. Napıyorsun nasılsın diyerek. Yarın doğum günü sizce kutlamalı mıyım

Sevgilimle ayrılalı bir kaç ay oldu. Sizce doğum gününü kutlamalı mıyım?
Cevapla