Eski sevgilimin doğum gününü kutlamalı mıyım yoksa değmez mi?

Eski sevgilim bana soğuk davrandığı ve sebebini ısrarla sormama rağmen söylemeyip kafamda kurdugumu ima ettiği için sinirlenip biraz kötü şeyler söyleyip ayrıldım. Çünkü sabrımı zorlamıştı. Beni instada engellemişti 1.5 aydır konusmuypruz o da engeli kaldırmadı ama wpde ekli.1 hafta sonra doğum günü. Ona önceden çok alıktım son davrsnışlarından sonra eskisi gibi hissetmiyırum. Eski konusmalara bakınca ona olan sevgimi hak etmediğini düşünüyorum bu sebeple doğum gününü kutlamak istemiyorum. Sizce napmalıyım

Eski sevgilimin doğum gününü kutlamalı mıyım yoksa değmez mi?
Cevapla