İki yıllık sevgilim doğum günümü, 14 şubatı, 8 martı hiçbirini kutlamadı. Artık bu durum canımı sıkıyor. Ne yapmalıyım?

Doğum günümden önce kavga etmemizi bahane etti ve beni doğum günümde yapayalnız bıraktı. Diğerlerinde kavgalı değildik ama bir tane gül bile almamış. Sadece sevgililer günün kutlu olsun, kadınlar günün kutlu olsun dedi. Sonra da değer çiçekle böcekle mi ölçülür kafasında. 20 yıllık evliler birbirlerine hala özel günlerde bir çiçek alırken daha 2 yılda görmedim ben bir şey. Çok mu şey istiyorum? Bunu değiştirmesinin bir yolu yok mu?
İki yıllık sevgilim doğum günümü, 14 şubatı, 8 martı hiçbirini kutlamadı. Artık bu durum canımı sıkıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla