Eski Sevgilime hala sinirliyim doğum gününü kutlamalı mıyım?

Kendisi ayrıldığımızda sorunlarımızı çözmek yerine kız ekledi sonrasında pişman oldu doğum günümü kutladı güller yolladı ama affetmedim bende ona bir doğum günü mesajı atmalı mıyım ama hiç canım istemiyor canımı sıkıyor bu durum
Eski Sevgilime hala sinirliyim doğum gününü kutlamalı mıyım?
Cevapla