Sevgilimle ayrıldık ama 5 gün sonra doğum günü ne yapmalıyım?

Sevgilimle ayrildik ama 5 gün sonra doğum günü ayrılmadan önce planlarım felan vardi hediyeler felan aldim para biriktirdim falan ama işin iç yüzünü bilmeden terk edildim diye gittim catir catir yedim şimdi bariscak durumdayiz doğum gününe kadar olmasa bile bir hafta sonrasiina barisiriz ama sonuç beraberlik % 90 ne halt yiycem züğürt ağa oldum yolsuz oldum hain oldum durumuma bak bir yandan hala gülüyorum ya :D neyse arkadaslarim bana bir akıl verin en acilinden 50 liram kaldi en son ona da ne aliyim bilmiyorum az geldi baya... el becerim de var her şeyi yapabilirim kendim biseyler mi yapsam sonra barismiyomuşuz g*t gibi kaliyomusum bu sefer hediyeyi yerim ona göre :D
Sevgilimle ayrıldık ama 5 gün sonra doğum günü ne yapmalıyım?
Cevapla