Moralim çok bozuk, derdimi anlatacağım kimsem yok, çok yalnızım. Kendimi toparlamam için tavsiyeler?

Sevgilimden ayrıldım. Beni pek sallamazdı sevgilim ama çok severdim, o da sevdiğini söylerdi. Arada sırada hissederdim sevdiğini ama bana karşı umursamazlığı ilişkimizi bitirdi. 6 ay çıktık ancak yalnızca 2 kez buluştuk. Hep ben dedim görüşelim ama bir kez bile "tamam" demedi. Sanırım şu an bana acıyor bu yüzden benimle arkadaş kaldı. O kadar çok ağladım ki, sağlığım bozuldu. Son zamanlarda kendimi toparlamıştım dün beni aradı ve bütün toparlanmam gitti. Bensiz de mutlusun vs. gibi cümleler kurdu. Ben hastalıklı halimden yeni çıkmışım bana dediği şey buydu. Sonra bana sadece sabretmem gerektiğini, şu an beni üzdüğünü ancak zamanı geldiğinde kavuşacağımızı ve beni hep Mutlu edeceğini söyledi bende onu hep bekleyeceğimi. Bugün birkaç kere konuşma başlatmak istedim , Snap attım cevap vermedi. Bana hep "sen yanlış anlama diye dışarıya çıkmıyorum, eğleniyorum sanma " diye diyordu ama bugün, dün ondan önceki gün hep arkadaşlarıyla beraberdi bana bir kez bile öyle güzel vakit ayırmamıştı ama seviyorum diyor , inanıyorum. Bir yandan da arkadaşlarım kalmadı hepsinin yüzünü gördüm. Geceleri uykusuzum, mutsuzum ama derdimi anlatabileceğim tek bir dostum bile yok. Allah sevdiği kuluna dert verirmiş. Canım çok yanıyor. Ailemden de uzağım.
Moralim çok bozuk, derdimi anlatacağım kimsem yok, çok yalnızım. Kendimi toparlamam için tavsiyeler?
Cevapla