Yalnız olduğum için moralim bozuk, ne yapmalıyım?

Arkadaş yok dost yok yaşım 28 evlilik yok hala bekarim bu durumda canımı sıkmaya başladı belli süre sonra yaşım büyük diye gelenler de dayılar olacak şu an da bulamiyorum ama ne yapmalıyım artı zor da beğeniyorum ama bu hayatta yalnız olmak da çok zor gercekten moralim aşırı bozuk iş hayatımda da mutsuzum nasıl duzelirim

Yalnız olduğum için moralim bozuk, ne yapmalıyım?
Cevapla