Psikolojik açıdan çok yalnız ve bunalmış hissediyorum, ne yapmalıyım?

Kimseyi de istemiyorum hayatımda.. her şey üstüme geliyor. Hayallerim var ama gerçekleştirecek gücüm yok. Ne yapmam gerektiğini biliyorum ama yapamıyorum. Bitik hissediyorum. Koskoca dünyada dört duvar arasına sıkışmış yıllarımı geçiriyorum. Ne istesem bir şekilde kendime yine kendim engel oluyorum. Bıktım.. kendimden nefret ediyorum. 22 yılı boşa yaşadım keşke yok olsam
Psikolojik açıdan çok yalnız ve bunalmış hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla