En İyi Cevaplar
Hayatında ilk önceliğin kendin olmalı. Bir süre ders notların ve hayat enerjin düşük olabilir. Bunların hiçbiri seni korkutmamalı önce yanlız olmadığını anlaman gerekiyor dünyada birçok insan yaşıyor ve neredeyse çoğu bu süreçten geçmiş oluyor. Piskoloğunun sana iyi gelmediğini düşünüyorum farklı piskolog arayışına girebilirsin online olarak belki daha rahat hissedersin kendini. Tek başına olmak acizlik değildir. Hayatından çıkan insanların olması bazı şeylerin üst üste gelmiş gibi olması seni yıldırmasın. Tesadüf olabilir üst üste bazı talihsizlikler yaşadığını görüyorum. Tabi senin için yazması kolay diyceksin ama emin ol eskisinden daha iyi olucaksın bu senin gayretinle ve yaşam enerjinle olucak sana iyi gelen ya da başkalarıyla yapmak istediğin şeyleri tek başına yap sen kendin için çok değerlisin asla bir başkasının ya da başka bir unsurun değerini kendi gözünde düşürmesine izin verme. Mutlu kal sağlıklı kal ve lütfen herkese inat kalk ve ben burdayım tek başımada güçlüyümü göster özellikle kendine.
30 Yorumla
+1 yılBak canımın içi, hayat insana bazen güzellikleri bazen zorlukları getirir önemli olan her seferinde kendine inanıp düştüğün yerden kalkmaktır, insanın en iyi terapisti kendisidir, kişi istedikten sonra yapamayacğı hişbir şey yok çok şükür bak aileni düşünen ve demekki ailesi tarafındanda düşünülen bir evlatsın bu senin için bir avantaj böyle durumlarda her zaman durumu daha kötü olan insanları düşün sosyal ol, kendini kapatma, hüzünlü şarkılar dinleme, ve çok düşünme, hayat senin hayatın kimse için üzülmeye ya da kafanı boş şeylere takmaya değmez Şimdi yarın kalktığında derslerine eksik yerden başlıyorsun yeni şarkılar oyunlar vs keşfediyorsun ya da sosyal medyadan yeni arkadaşlıklar kurabilirsin😇
50 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAkıllı Kadınsın Özelsin Sen hernekadar farkında olmasanda Allah Seni Dünyaya getirirken bir Yaşam Sebebi vermiş.
Hayatta iniş çıkışlar hepimizin Yaşadığı olaylardır.
İyisiyle kötüsüyle Hayatımızı Keşfediyoruz bazen Kendimizi yeniden Tanıyıp farklı bir Yaşam felsefesine giriyoruz ya da Farklı karar alarak Hayatımızı değiştiriyoruz.
Yaşınla alakalı olarak bazen Taşıdığın yük fazla gelebilir, Sohbet edebileceğin gerçekten Hayatına bir başka bakış Acısı katacak İnsanlar olmalı.
maalesef bu zamanda gerçekten zor olanda bu helede birde Türkiyede yaşıyorsan bu daha zor çünkü Cinayetler Şiddet gibi şeyler herğün devam ediyor Erkek ya da Kadın fark etmeksizin Zor.
Benim Sana Tavsiyem
Bende Yaşadım Depresyon halende Yaşıyorum.
Zor Süreç
Hiç kimseye tahammülün yok.
Kendini Sorguluyıorsun
Hayatta neden ve nicin var olduğunu.
ya da benim gibi Zirveyi Genç Yaşta görüpte bundan Sonrası Ölüm diyorsun.
Nasıl mı Açıklayayım.
Dünyaya Zenğin Aile Çoçuğu olarak geldim.
Ailemden Harçlık bile almazdım utanırdım.
Maceracıydım
Hipper Aktif zor bir Çoçuktum Hastalığım dan 5.5 Aylık Dünyaya geldiğimden.
Neyse uzatmayayım.
Ayakabı Boyacılığı
Simitçilik
Mavinlik El Arabasında Panayirde Çekirdek Kola gibi şeyler Sattım.
Sonra Discoda İnsanlar Eğlenirken Bardak Topladım.
ya da Haftanın 6 Sabah Akşam Çalıştım
Elimden geldiğince Okudum.
Ve Kalbimi Herzaman Temiz Tuttum ve İnsanlara bişeyler Kattım İnsanlara Yatırım yaptım.
Allahın Taktiri ilahisi
Şirket Kurdum ve birden hiç ilğilenmediğim ve Sevmediğim bir Alana girdim Cumhurbaşkanları ile Bakanlarla ve USD Milyarderleri ile Tanıştık İş görüşmelerimiz de oldu ve Zirveye çıkmak ya da Yaptığın işte nekadar Özelde olsan. Zirvenin bir bedeli var ve Dışarıdan bakıldığı gibi Temiz değil.
Bunca yaşadığım şeylerin içinde güzel olan Hatıralarımda var yok değil ama Türkiye yi Terk ettim ve Yurtdışında yeni bir Hayatta yelken açtım.
Gün geçtikçe nekadar doğru karar olduğunu görüyorum.
Hayatta İnsanın tek tercihi kendi Dünyası olmalı ve bu Dünyayı İnşa ederlen kendisi nasıl Huzur ve Mutlu oluyorsa öyle yol alsın.
Sende kendini Keşfet çık dışarlara gez kafanı dağıtmak için Müzik dinle.
Dans et.
Gibi gibi.
Akıl veren çok olur Hayyata ama Asıl Akıl Senin Başında ve Sen bunu Yönetmesini öğreneceksin Yeni Doğmuş bir Bebek gibi Sabır.
Kendine Hedefler koy ve onlara Odaklan.
Kendi Ayaklarının üstünde durup Kendine bir Hayat Kurduğunda kimseye eyvallahın olmaz çünkü Maddi Güçün Silah gibi Senin elinde olacak Hedefi Sen Seveceksin Hedef Seni Seçmiyecek.
Umarım az Türkçemle Anlatabildim.
Hayat her anlamda yaşamaya değer.
Her nekadar zorda olsa bir Gülümseme bir Ömre değer yeterki o gülümseme yürekten Kalpten Temiz ve çıkarsız gelsin.
Hadi Gülerek Yeni bir Başlangıca Yelken Aç.
Çok bunalırsan yazarsın Sohbet ederiz20 Yorumla
+1 yılÖncelikle sana hayat kaybettiğin yerden başlar kitabını okumanı öneririm kesinlikle hem boş vaktini değerlendirir hem de ruhunu ferahlatırsın. Söz konusu yalnızlık elbet doğru bir kişi ile sonlanacaktır yeter ki allaha dua et ve derslerine geleceğine odaklan. Derslerine odaklanıp başarılı olursa geriye kalan her sey kendiliğinden düzelevektir. Hiçkimse senden önemli değil yalnız değilsin kendinle arkadaş olmayı ögrenmelisin. Özellikle bu teknoloji çagında kendi kendine sayısız aktivite yapabilirsin. Ayrıca ailen var bundan daha kıymetli bir sey olamaz. Bir kardeşin ablan abin varsa onlarla vakit geçirebilirsin emin ol 10tane arkadaşa bedeldirler.
10 Yorumlahanımefendi bu süreç geçecek lütfen umudunuzu kaybetmeyin hepimizi hayatımız boyunca bir kez yakalayan depresyon sizi yakalamış ama inanın bu geçecek ve siz iyileşeceksiniz sizden ricam spor yapın aktif olun temiz hava alın yürüyüş yapın ve mutlaka sizden ricam bir psikiyatri ile görüşün sağlıklar dilerim efendim
20 Yorumla21 gün boyunca aşağıda ki müziği dinleyin. İsterseniz gece, isterseniz günün herhangi bir saatinde. Emin olun çok iyi gelecek size :)
https://www.youtube.com/embed/bP-UjC6kuSY
Ayrıca müziğin yayınlandığı youtube kanalında daha çok müzik var. Ben kendim de dinlerim ve bu tür müzikleri kime önerdiysem, hepsi çok iyi geldiğini söyledi. Sizde eğer dinlerseniz eminim size de çok iyi gelecek.10 Yorumla
+1 yılBemce maneviyat eksikligindende olabilir. Hocaların çok güzel videoları var youtubede onları izle. Ölümü kabri düşün o tarz videolar izle o zaman bu dünya hiç takılmıcakmış bir yer gibi geliyor cidden.
10 Yorumla
+1 yılArkadaş veya manita edin senin psikolojin bozulmuş.
11 Yorumla
Soran+1 yılmanita bulmak neye yarıyor anlamadım, sevdiğim bir kimse yok. Sevdiğim bir insan olursa olur olmazsa olmaz. sevgililik işi böyle bir şey. :D Arkadaş ise doğru düzgün insan yok. Birkaçıyla bu yüzden iletişimi kestim zaten. Kendime göre bir arkadaş bulamıyorum reel çevrede. Sanalda da kötü niyetli kişi çok
Aynısı bendede aşırı yorgun hissediyorum artık çok yorulduğumum farkındayım. Kendime biraz vakit ayırmaya çalışıyorum beni mutlu edecek şeyleri deniyorum yeni müzik grupları ya da şarkıcılar keşfediyorum açıkçası bu sana mantıksız gelebilir ama müzik insana iyi geliyor denemeni önerebilirim
20 Yorumla
+1 yılBende böyleyim insanlar sayesinde yeni arkadaşlıkları kur kesinlikle ama böyle eğlenmek için yani ciddi bir arkadaşlık suanlik kurma ilk olarak özgüveninin artması gerekiyor bu yüzden dediğim gibi arkadaşlıklar kur fakat içine kapalı insanlarla arkadaş olma eğlenceli ve düşündüğünü direk söyleyen insanlar hem şunu düşün zaten birgün öleceğiz vebkimse ne yaptığımızı hatırlamayacak bile derslerinde önem ver fakat ilk olarak ozguvenini ve psikolojini hallet iyi günlerr dikkat ettt😝
10 Yorumla
+1 yılSeninle yaşıt olabiliriz ve senin yaşadığın depresif ruh halini bende yaşadım sahilde gidip tek başıma agladigimi müzik dinleyerek agladigimi çok hatırlarım bazen birini yoldan çevirip ben sevilmeyecek birimiyim demek istiyodum kendine arkadaş değil dost edin birazda yırtık ol içine kapanık olma
10 Yorumla
+1 yılDışarı çıkmalısın hobi edinmelisin kendini geliştirmelisin
10 Yorumla
+1 yılCanım benim çok zor bir durum ama ilk önce kendini sevmelisin. Kendi kendine vakit geçirmekten zevk almalısın bunun içinde şarkı dinleyebilir, yemek yapabilir veya hoşlandığın bir aktiviteyi yapabilirsin. Yürüyüşe çıkıp biraz hava alman ve bu dünyada tek olduğunu kendine hatirlatip enerjini topla ve başkasından beklediğin şeyleri kendin yap. Örneğin: biriyle arkadaş olmak vb. Gibi.
00 YorumlaKendi içini kendi içinde ki gücü farketmen lazım tek olmak bunun için o kadar güzel bir fırsat ki bunu güzel görüp güzel degerlendirirsin inşallah günlük tutmak mesela mükemmel bir kendini tanıma yöntemi bende sürekli depresyona giriyorum ama toparlanma evrem dedigim gibi şeylerle geçiyor içindeki gücü bulunca insan mutlu oluyor
00 Yorumla
+1 yılSeni anlıyorum kendini eve kapatırsan sosyallikten uzak durursan bu gibi durumlar olabiliyor. Mutlaka arkadaş edin bu çok değerli sağlam dostların var ise tekrar ulaş stres bedeninede zarar verir unutma. Bi an önce engel ol bu duruma. Bu senin elinde adım at. Arkadaşlar edin sosyal hesapların olsun
00 YorumlaSen tek kalmış gibi yalnızlığa mahkum etmişsin kendini boş ver reddedilme korkusu var sende insanlardan uzak durmak istiyorsun haklisinda bu kadar pisliğin içerisinde kime güveneceksin ki ne desek haklısın be gulum
10 Yorumla
+1 yılBende senin gibiyim keşke elimden gelen bir şey olsaydı
11 Yorumla
+1 yılİşe ruh sömüren arkadaşlarını hayatından çıkarmak ile başlamışsın bile.
12 Yorumla
Soran+1 yılaynen öyle yaptım ama akıllı ve kafa dengim olan kişi yok. bu yüzden yalnızım ve evde durmak daha kötü yapıyor beni.
- +1 yıl
Gün içerisinde genellikle sana fayda sağlamayacak tür eylemlerde bulunuyor isen eğer kendini bomboş hissetmen gayet doğal, özellikle de yaşamdan bir beklentin, ulaşmayı arzuladığın noktalar var ise. Örneğin önceleri şu ankinin zıttı bir yaşama sahiptim ve bu durum benim için epey bir can sıkıcıydı, ben de kendimi bomboş hissediyordum. Hedeflerime ulaşabilmem için yapılması gereken eylemleri yapmalı idim fakat hiçbirini yapmıyordum bu sebepten dolayı da bu müthiş tezatlığın içerisinde boğuluyor idim. Daha sonra ise hedeflerim doğrultusunda hareket etmeye başladım ve artık kendimi boşlukta yahut bomboş hissetmiyordum. Eğer ki bir hedefin yok ise kendine bir hedef belirleyecek ol ve hedefin doğrultusunda yürümeye çalış. Şu an bir hedefin var ise de bu hedefinin gerçekten ulaşmayı istediğin bir hedef olduğuna emin ol.
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBen 3 yıldır öyleyim ☹️🥲
Üni kazandıktan sonra olur belki😅211 Yorumla- +1 yıl
Ben size bişey önerebilir miyim?
Cevap sahibi+1 yıl@ciceklilaviniaa tabi ki
- +1 yıl
Dini görüşünüzü bilmiyorum ama ben tek bir kurtuluş yolu biliyorum o da: namaz ve dua aynı zamanda şükretmek
- +1 yıl
Ve kendini sevmek her insan çok özeldir farkında değildir kendini çok yorar insan
Cevap sahibi+1 yıl@ciceklilaviniaa 6 yaşımdan beri namazı oruçu bırakmadım 7 cüz ezberlemişim ve her ramazanda çocukluğumdan beri hatim ediyorum Kur'an_ı kerim i Allaha şükürler olsun lakin arkadaş meselesinde oldukça başarısızım derslerde başarasız olmuşum ikinci defa hazırlanıyorum sınava o da moralimi yerle bir eden
Cevap sahibi+1 yıl@ciceklilaviniaa o kadar moralim bozuk ki insanları kızıyorum bu hafta iki defa benimle düzgünce konuşan insanla kavga ettim randuvu almak için aradım kadın iki defa tekrar ettirdiği için sinirlenip kızdım dayanmıyorum bu günler kendimi bile yolda bile ağlıyorum
- +1 yıl
Arkadaşlıklar durumumuz aynı bende kaybettim bazı insanları. Sırf görüşümü belirttim diye uzaklaşanlar oldu, ona söylemedığım lafi üzerine alınan oldu. Mesajıma cevap bile vermeyen mi dersin ama şunu biliyorum bende kalmak isteyen bende kalır. Ne yapar eder kalır. Üst üste geldi bunlar kötü insan muamelesi bile yedim sırf milletin arkadasından konuşmadığımı belirttiğim için hayırlı değilmiş demekki diye düşünüyorum. Artık daha anlayışsız soğuk olmak istiyorum.
- +1 yıl
Arkasından* olacaktı
Cevap sahibi+1 yıl@ciceklilaviniaa o kadar zor bi durum ki 19 olacam hala düzgün arkadaşım olupta dışarı çıkmadım bu yaşta bir arkadaşa ihtiyaç duyuluyor bazen arkadaş bir yandan yıllardır istediğim bölüm için hiç çalışamıyorum sıkılıyorum çok zor ya
- +1 yıl
Ben liseyim şu an. Sana tavsiyem okul çevresinden çok dost arama daha sessiz sakin yerlerde yaşayan insanlar daha iyi oluyor bence :) Çok sıkı arkadaşmış gibi görünenlerde menfaatleri içindir belki diyorum. Veya kaşı gözü için. Birbirinin başarısını kıskanan çok var. Eğer biri gerçek arkadaşsa başarına sevinir kendi başarmasa bile ✨
Cevap sahibi+1 yıl@ciceklilaviniaa 🌸🌸 teşekkürler
Hayattaki en kötü hastalığa yakalanmışsim yalnızlık ve stres insanı bitirir kendi kendine konuşmaya başlarsın bir an önce sosya çevre yap kendine
00 Yorumla
+1 yıl00 YorumlaBu sorunlar bende de var ama herşeyi herkesi kafana takma seni sen olarak seven insanların yanında bulun. ya da ağlamak da kısa süreliğine olsa hafifletebilir
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Aşkım sen bir insansın, robot değilsin. Olabilir böyle arada.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılSürekli evdeysen ve yalnızsan normal
12 Yorumla
Soran+1 yılevet özellikle bu ruh halindeyken gezmem vs. lazım. ama dediğim gibi yakın sandığım biri canı istemiyor diye son dakika iptal etti görüşmeyi, özür bile dilemedi. yüzsüzün biri. sildim her yerden o insanları da, samimiyeti azalttım. kafa dengi hiçbir düzgün insan yok çevremde
- +1 yıl
Bulursun ya anime izle kafan dağılır
Kadın durumun çok zor geçmiş olsun bende yaşamıştım
00 YorumlaBu hayatta bir kere varız insan ortalama 21000 gün yaşarmış ne kadar da az bunu düşün ve her dakikandan haz al. Ben varim ya var olmasaydim hiç bir şey bilmeyecektim hiç olacaktim de. Var olmak gercekten guzel şans
00 Yorumla
+1 yılHer zaman kendine inan, başarılarını hedefle, kimseyi umursama
10 YorumlaAl benden de o kadar napalım geçecek deyip sabır ediyoruz
10 Yorumla
+1 yılHerhangi bir şeyi düzenli bir şekilde yapmaya başlayabilirsin
10 Yorumla
+1 yılİnsanın en iyi arkadaşı kitaplarıdır önce hefedine odaklan insanlar geçicidir aile bile... Kendi gücünü eline al zaten herkes seninle arkadaş olmak için sıraya girer
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbende senin gibiyim keşke arkadaş olsaydık bu durumu takım gibi aşardık :D
00 Yorumla
+1 yılKendini mutlu edebilecek alanlara yönelt bu bir komedi filmi izlemek olabilir bir uğraşı olabilir önce kendini mutlu ettikten sonra yavaş yavaş topluma adapte olabilirsin diye düşünüyorum
00 Yorumla
+1 yılBence manevi yonden kendini gelistirmelisin ve bi kitap önerebilirim "düştüğünde kalkarsan hayat güzeldir" okudum ve faydasini gördüm. Hissettiklerin kalici değil donemsel
00 YorumlaArkadaş edin ve hayvan sahiplen onunla ilgilenmek yalnizligini unutturacaktir ve zaten bir süre sonra o ailen olacak ve yalniz olmicaksin
00 Yorumla
+1 yılEğer kabul edersen arkadaşın olmak isterim ama sadece arkadaş burdan konuşuruz benimde arkadaşa ihtiyacım var ve hemen hemen aynı durumdayız
01 Yorumla
+1 yılKendini yanlız hissetme , Tamamen aynı şeyi bende yaşıyorum sana destek olmam senin için de uygunsa tanışabiliriz.
00 Yorumla
+1 yılDepresyon belirtisi babe
Psikiyatri gidebilirsin00 Yorumlamastürbasyon yap bence rahatlarsın ya büyük ihtimalle
00 YorumlaBen de tam olarak aynı hissediyorum şu an. Bir çıkmaz içerisindeyim gibi.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 716 cevap paylaştı. Yanlızlık duygusu çok kötü maalesef
10 Yorumla
+1 yılArtık kendine gelmişsindir pikachu
00 Yorumla
+1 yılkötü hissetmene gerek yok
10 Yorumla
+1 yılBi kedi sahiplenebilirsin
10 Yorumla
+1 yılMüzük dinlee makyaj yapp
10 Yorumla
+1 yılbunun geçici bir şey olduğunu bilmen lazım
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 769 cevap paylaştı. Hobi edin
10 Yorumla
+1 yılArkadaslarinizlan yeniden sosyallesirseniz gecer
00 Yorumla
+1 yılTürkiye de yaşıyoruz normal
00 Yorumla
+1 yılBence bir acilen psikologtan yardım almalısın.
00 Yorumla
+1 yılBiz varız ne üzülüyon ;)
00 Yorumla
+1 yılKuzgun izlemelisin
00 YorumlaBende de bu durum var kanka
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
+1 yılSosyalleş
00 Yorumla Kanka kendini dinleme sevgilin yokmu
00 Yorumla
+1 yılDepresyon olabilir bir uzmana danış istersen
00 YorumlaSizinle sohbet etmek istiyorum
01 Yorumladoktora git
00 Yorumla
+1 yılKronik depresyon olabilir
00 Yorumla
+1 yılSpor.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılÇok sürmez
00 Yorumla
+1 yılAynen ben de
00 Yorumla
+1 yılTinder yükle
00 Yorumla- Devamını Gör (4)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Depresyon ile Nasıl Baş Edebilirim?
Sağlıcakla kalın,
Psikolog Sümeyye Sağlam
ay başta hande erçel sandım ne kadarda benziyorlar