Kendimi çok yalnız hissediyorum. Çok mutsuzum ne yapmam lazım?

2 senelik ilişkim biteli 3 hafta oldu. Butun kurduğumuz hayaller sürekli aklımda bir yerlerde. Mutsuzum o çok mutlu ama ben mutsuzum sürekli içimde bir boşlukla dolaşıyorum. Eksik hissediyorum. Bu onu istiyorum değil istemiyorum ama içimde bir burukluk var. Nasıl geçer o kadar anıyı unutmam için ne yapmam lazım
Kendimi çok yalnız hissediyorum. Çok mutsuzum ne yapmam lazım?
Cevapla