Kendimi çok yalnız ve mutsuz hissediyorum, ne yapabilirim?
3 ay
bazen insanın içinde tarif edemediği bir boşluk olur kalabalıkta bile yalnız hisseder bu çok ağır ama geçmeyecek bir şey değil kendini zorla mutlu etmeye çalışmak yerine küçük küçük iyi gelen şeylere tutunmak ve birine açılmak biraz olsun hafifletir bu duygular seninle kalıcı değil sadece şu an üzerindeler ❤️🌹
Yalnız hissetmen gerçekten zor olmalı, bunu buraya yazman bile aslında yardım çağrısı 🥺💔
Önce şunu bil: Bu hisler geçebilir, şu anki halin son halin değil. Küçük başlayabilirsin; her gün kısa bir yürüyüş, birine “nasılsın” yazmak, online bir topluluğa katılmak bile iyi gelir. 🕊️
İmkanın varsa bir uzmandan destek almak da seni bayağı rahatlatabilir 😊
Cevap
26Cevap
Neden böyle hissediyorsun sence bir nedeni var mı hormonsal bir durum mu var
Bunun farkında olup bişeyleri değiştirmek için bir adım atabilirsin
Çözüm bulursan bana da söyle, gerçi ben iş bulsam geçecekte işte
kendine birini bul veya zevk alacağın şeylere yönel
Spor yap, kaliteli spor ama
Çevre edin en azından buradan, kaliteli insan bulabilirsin
Bunun en öncelikli yolu kendi benliğini bulman
Arkadaş adin olm ne saçma soru
Boş zamanın çok oluyor demekki çok düşünüyorsın
Lahmacun ye iyi gelir
İyi hissedeceğin şeyleerle ilgilen bence
Sosyal arkadasın da yok mu
Bende yalnızım sohbet etmek istermisin
Yanlızlığını paylaş.
Geçer
anı yaşamaya bak
Karamsar olmayınız
Sosyalleş
kafa dağıt benim gibi
İstersen dertlesiriz
Kendini mutlu et.
Tanış birileriyle
Yastığa sarıl
Ankara dan mısın
Bilsem bende öyledir bayramda kimse yok
Benle mutlu olabilirsin
Uyu vv
Ben de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?