Ağır bir bunalımdan geçiyorum ve yanimda bana destek olacak kimse yok. Kendime nasıl yardim edebilirim?

21 yasindayim bu sene universiteye basliyacam inslh. Uzerimde her seye gec kalmislik stresi ve gerginligi var.
Hic bir konuda bir tecrubem yok. Kendimi yetiskin hissetmiyorum. Daginik anormal bir aileye sahibim. Birde yetmezmis gibi baski ve siddet de goruyorum. O kadar sevgi ve ilgiye acim ki her yuzume gulene iyi davranan insana farkli anlamlar yukluyorum. Sonra o insanlar bir anda kotu davraninca kendimi kotu hissediyorum. Uzun sure kendime gelemiyorum. 2 yildir evden ders calisiyorum hic disari cikmadim ve cikmaktan cekiniyorum. Annem babam surekli tartisiyorlar birbirlerine kufur edip esyalari kiriyorlar.
Bir arkadasim vardi o da gecen sene evlenip gitti. Yapayalniz kaldim
şimdi ben ne yapicam? Mektup birakp inth etsem Allah belki afdeder beni diye dusunuyorum. Cunku dayanilir gibi degil.
Ağır bir bunalımdan geçiyorum ve yanimda bana destek olacak kimse yok. Kendime nasıl yardim edebilirim?
Cevapla