Nişanlımla ailesi yüzünden ayrıldık sizce doğru mu yaptım?

Nişanlımla bir buçuk sene kadar önce tanıştık ve yaklaşık 7 ay önce nişanlandık. Ailenin tek çocuğu ve annesiyle arasında resmen kesilmemiş bir gizli göbek bağı var diyebilirim. Ağustos ayında evlenecektik diyorum çünkü ayrıldık. Bizim aramızda ki en küçük tartışmada yahut fikir ayrılığında ya da ne geçerse aramızda evimize alacağımız eşya, balayı yerimiz annesi karşımda. Üstelik yorum yapmakla kalsa iyi hoşuna gitmezse benim annemi arıyor ortalık toz duman sonra senin kızın diye bir başlıyor her konuda bilir kişi bunlara babası da eklenince nikaha bir hafta kala yapamıyorum deyip ayrıldım böyle bir evlilik olur mu aklım almıyor nişanlım resmen bağımlı ailesine
Nişanlımla ailesi yüzünden ayrıldık sizce doğru mu yaptım?
Cevapla