Ailem istedi diye sevgilimden ayrıldım. Doğru mu yapmışım sizce?

Merhabalar arkadaşlar benim bi ilişkim vardı. Asla ailem istemedi bende bu sebepten ayrıldım. Benim göremediğimi ailem gördü demek ki diyerek. Ama karşımdaki kişi bana sürekli beddualar ediyor onu bıraktığım için. Sizce ne yapmam gerekiyor bu durumda. Ailemi ikna etmem mi gerekiyordu

Ailem istedi diye sevgilimden ayrıldım. Doğru mu yapmışım sizce?
Cevapla