AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
250Cevap
Benim hemcinsimin abazalığını göz önüne alırsam erkekler gibi geliyor. Kadınlar da yalnızlığa katlanamıyor ama bilemicem
ikisi birbirine ihtiyaç duyar.. Ama içinde bulunulan zamana göre bir taraf daha fazla muhtaç olabilir 🤔✌
Bu soruları çok mantıklı bulmuyorum kadın ve erkek bir elmayı tamamlayan 2 yarı ikiside birbirine muhtaç o da olmazsa olmaz bu da aynı oranda
Ya ne saçma sapan bir genelleme erkek olmazda kadın olmaz kadın olmazda erkek bu dünyada iki farklı cinsiyetin olmasının bir nedeni var değil mi 🙄
Kimse kimseye muhtaç değil.
Her iki cins de karşı cinsleri olmadan hayatlarını idame ettirebilirler.
Kadın veya erkek diye ayırmamak lazım insan insana muhtaç sonuçta. Kişiden kişiye değişir bunun cevabı 😊
Erkekler kadinlara daha muhtax gözüküyor ama kadinlar erkeklere daha muhtaç Ama harbi Adam gibi erkeklere.
ekonomik özgürlügü olan bir kadın hiçbir şekilde bir erkege muhtaç degildir bence
Tabikide muhtaç değiller böyle birşey olmaz olamaz 😊
Hayır değil 😂 ne maddi ne manevi ne de cinsellik açısından. 2 kadın birbirini çok mutlu edebilir. Ama erkekleri seviyorum 😏
İki kadın nasıl birbirini mutlu eder anlamadım?
Kimse kimseye muhtaç değildir böyle düşünmek yanlış olur bence ikisi birbirini tamamlar
Muhtaç olarak bakma duruma değildir. Ama hayat yalnız gitmiyor o açıdan da değerlendirmelisin.
ihtiyaçtan münezzeh bir Allahtır. Ki insanlar çift yaratılmış kadınsız erkek erkeksiz kadın olmaz.
Babaya abiye kardese muhtac ama öbür türlü muhtaç değil ruhen muhtaçlık var aşk konusunda
İki cins de birbirine muhtaçtır
Kadın olmadan erkek, erkek olmadan kadın mânâsız kalır
Bence iki tarafta birbirine muhtaç erkek kadınsız kadın erkeksiz yapamaz
Bence erkekler her açıdan kadınlara muhtaç. Ama kadınlarda sevilmeye muhtaç. Böyle bir denge😊
İkiside birbirine muhtaçtır maddi olarak değil de manevi yönden diye düşündüm maddi olarak artık kadında çalışıyor
iki tarafta şimdi olay çıkarmaya gerek yok şunu bir kabullenin
Egoist kadinlar yardiracak simdi yorumlarda...
Bunu sorma geregini neyden duydun anlamadım.
Kim muhtaçsa muhtaç...
Kimse kimseye muhtaç değil, birlikte olmayı isterse olur, bu muhtaç olduğu anlamına gelmez...
Erkeklerin kadınlara olan muhtacından daha muhtaç değil
Hayır ama iki cins de birbirinin hayatını büyük ölçüde güzelleştiriyor, kolaylaştııryor.
kendisi belitir isterse muhtac istemese muhtac degil
O eskidendi benim tanıdığı birkaç erkek tam aksine eşine muhtac😉
Neden muhtaç olsun tabi ki de değil ekonomik özgürlüğü olan kadınlar kimseye muhtaç kalmaz.
Eşit olduğuna inanıyorum. Birbirini tamamlamaktadır.
Kadın erkeğin kaburga kemiğinden yaratılmış. Tartışmayalım istersen
Kadınlar erkeklere erkeklerde kadınlara muhtaçdır.. Çünkü erkek kadınsız hayatta yapamaz kadınlarda erkeksiz zor
Kadınlarda erkeklerde birbirine muhtaç tır doğanın kanunu ama EGO’su tavan yapmış kişiler bu uydurmayı ortaya atıyorlar
Iki tarafta birbirine esit muhtaclikta yaratilmistir
Her iki cins de birbirine muhtaçtır kimsenin kimseden üstünlüğü yoktur 😊
Bu seven tarafla alakalı. Genelleme yapmak yanlış olur. Kim daha aşık ise o daha muhtaç.
Erkekler kadınlara bence hele ki evlilikte herşeyi biz yapıyoruz zaten biz olmasak bir yumurta bile kiramayacak zihniyetlere sahip erkekler var.
Bir kavanozu açmaktan acizsiniz
İnsan olmanın getirdiği bir özellik olarak her iki cinste birbirine muhtaç. Yalnız yaşamak için programlanmış canlılar değiliz maalesef
dahası yok bu işin. 2 cinste birbirine muhtaçtır. varlıklarının sürmesi için.
Seven taraf kimse diğerine o muhtaçtır cinsiyetle ilgisiz bence
Kimse kimseye muhtaç değil. Ancak nesillerin devamı için 2 cinsin bir arada olması şart.
Erkekler daha muhtaç, bir nevi kızlar daha iradelidir
İkiside birbirine. ama bazı durumlarda kadın aklına ihtiyaç duyulup erkekler
Bence secim yapmak kalabalık olur ama ikiside birbirine muhtaç insanlık doğası
Doğası gereği biri var olmadan diğeri var olamaz. Bu yüzden ikisi de birbirine muhtaç.
Ikisidr birbirine muhtac, hic kimse ben yalniz mutluyum demesin
Hiç biri birbirine muhtaç değil.
Ot gibi yaşayan muhtaç olur cinsi fark etmez
Evlenince kadınlar erkeklere bekar Ken erkekler kadına
erkekler muhtaç dünyaya gelmesi için bile bir kadına ihtiyacı var büyümesi için evlenmesi için her konuda isde
Kafalar zehir zehir
tabi olum 😂😂
Herkes Allah'a muhtaç gereksizdir bu düşünce insan sıkılıyor bir zaman sonra
İnsan tek yaşayabilen ve yaşamını sürdürebilen bir canlı değil ki kadın erkek diye ayırmaya gerek yok insan insana muhtaçtır..
Muhtaç degil tabiki kimse kimseye muhtaç degil ama sevgi yoksa hayatımız da anlamda olmazdı
Hayır kadın sadece başka bir erkekten korunmak için başka erkeğe ihtiyç duyar
İlgiye muhtaç oldukları için erkeksiz mutlu olamazlar.
Çok feministik bir soru asıl soru neye göre kime göre?
Kimseye muhtaç olunmamalı ama iki tarafın da birbirine ihtiyacı olduğu bir gerçek.
Biri olmadan diğeri olmaz ama biz daha çok muhtaç gibiyiz
Kimse kimseye muhtac degil hem niye muhtac olalim ki
@Prensessinkizi yine sabah erkencisin benm gibi
Kadınlar erkeklere. Dünya nüfusundaki dengesizlikten dolayı.
Üremek için muhtaçtır diyebiliriz gerçi bilimadamları çalışıyor erkeksiz üreme üzerinde 😇
Herkes herkese muhtaç.🤒
Kimse kimseye muhtaç değil. 🥊
Allah’ın yaratmasında İki cinsiyet birbirine muhtaçtır
Erkekler kadınlara. Ben kadın gcüüne çok inanıyorum