Kendine güvenen kadınlar kesinlikle muhtaç değillerdir, oysa erkek kadın kendisine bağımlı olsun ister. Aşk, sevgi, tutku, ihtiras, küçük tartışmalar, kıskançlıklar, çocuklar.. Bu eşsiz duygu karnavalının verdiği mutluluk anlatılamayacak kadar güzel, bir o kadar da özel. Aslına bakarsanız her iki tarafta birbirine muhtaç.. Erkekler mi kadınlara daha muhtaç, kadınlar mı erkeklere?
Elbette biri olmadan bir diğeri hayatını idam ettiremez. Bakınız dünyaca savunulan kadın erkek eşitliği anlamsızdır. Elbetteki kadının erkekten erkeğin kadından üstünlükleri vardır. Fotoğrafda sorunun asıl amacının şehvet ile yaklaşıldığı bellidir. Eğer bizede öyle yorumlamak düşerse boşanmak isteyen bir adamın çocuğunu annesine teslim etmek için direnirken verdiği cevap muhteşemdir Anne : Çocuk benim ben doğurdumBaba : Siz söyleyin hakim bey kola kutusuna parayı atanınmıdır kola yoksa makineninmi? Amacım ne kadınları nede erkekleri yüceltmek ya da küçültmektir kavranması gereken yerine göre eşitlik olayı değişir 👍
sayın konu sahibi şöyle gezerken sitede dikkatimi çekiyor da elle tutulur insanlara faydalı olabilecek bir konu başlığınıza rastlayamadım biraz daha diş e tırnağa gelir bilmediğimiz konularla ilgili paylaşımlar yapsanız seviniriz. cinsellik ve ilişkiler den başka bir konuda göremedim sizi.
İkisi de değil böyle sınırlar koyarsak her zaman bir kadın erkek problemi olur aramızda. Muhtaçlık yok sadece sevdiğinle birlikte olunca hayat daha güzel yoksa adam gayet güzel evini çevirir kadın gayet güzel parasını kazanır diğer türlü düşünmek kolaya kaçmak
Kimse kimseye muhtaç değil. Fakat muhtaç olmamak demek iki cinsin bir arada olmasına gerek yok demek değildir. Beraber daha sağlam olur ama ayrı olsalar da tek başına hayatlarını devam ettirecek bir potansiyelde yaratılmışız. Ne de olsa evlilik farz değil.
@beyazorkidem tozpembe gösteren gözlüklerimizi çıkaralım;kadına muhtaç olan erkek, benim nazarımda erkek değildir, erkek, doğası gereği kendinden başka kimseye ihtiyaç duymamalıdır, ama bir kadın, kendini ne kadar güçlü görürse görsün, hayatının bir döneminde mutlaka bir erkeğe maddi-manevi ihtiyaç duyması kaçınılmazdır...
Birkaç milyon yıl geriye gitsek yine de o süreçte bizi evirip çevirecek, derleyip toplayacak kadınlara ihtiyaç duyduğumuz kesin. Buradaki ihtiyaç terimine sadece ev işi veya fiziksel olarak bakmayın. Zira, ruhsal olarak da kadınlara ihtiyacımız var.
@beyazorkidem, iki taraf da birbirine muhtaç. Allah, insanları erkek ve dişi olarak yaratmış. Bir düşünün bakalım neden böyle yaratmış? Hal böyle olunca kendine güvenen kadın kesinlikle muhtaç değildir önermenizin doğru olma ihtimali olduğunu düşünmüyorum.
Muhtaçlık demeyelim de her iki tarafta sevgi beklentisinde olur. Sevgide denge önemlidir. Karşılıklı sevgi saygı olduğu sürece her iki tarafta ihtiyaçlarını karşılar.
her iki cinsin birbirine her anlamda ihtiyacı var. fiziksel duygusal sosyal. kimseye ihtiyacım yok diyen büyük yalan söylüyordur. sadece çalışmak para kazanmak ya da kendi yemeğini kendin yapmak değil bu ihtiyaç meselesi. çok farklı boyutlarda
Türkiyenin sosyal yaşam şartları nedeni ile kadınlar daha çok muhtaç ne yazık ki.. Zaten sarıklı şeytanlar kadın okumasın, kadın çalışmasın ve kadın para kazanmasın diye bir yerlerini yırtıyor.
Bunun en güzel cevabı aslında kocasını kaybetmiş kadınlarla karısını yitirrmiş erkeklere bakarak anlaşılır. Benim tanıdıklarım arasında kadınlar erkeksiz yapabiliyor ama erkek kadınsız yapamıyor. Doğal olarakta ben kendi dünyam içindeki örnekler doğrultusunda erkeğin kadına muhtaç olduğu yanıtını veriyorum
Yani sanırım cevap belli varlığınız dert yokluğunu dert... Dert olmasına dert de, bide varlığınız dert olsa artık kızlar, hep yokluğunu dert oluyor cjsbxha
Muhtaçlık degilde erkekler doğduğu günden öldügü güne kadar hayatının her evresinde bir kadına ihtiyaç duyar büyüyene kadar annesine büyüdükden sonra da mutlu ve başarılı olmak için ise aşık olacağı bir kadına
Erkek kadına ne kadar muhtaçsa kadinda erkege okadar muhtaçtir. Sadece erkekler seks arzularini daha kolay disa vururlar kadinlar ise daha hakimdir. Erkeklerin abazaligi yuzunden kadinlar kendini bulummaz Hint kumasi zannetmistir lakin sonuc olarak ikiside esit derecede muhtactirlar 👍
Biyolojik olarak ikisi de birbirine Ama kadınlar kendi ayakları üzerinde durmaya çalışmak yerine varlıklı birisine kapak atarak kendilerini muhtaç hâle getiriyorlar
Çiftleşmek ve çocuk yapmayı saymaz istek ikiside birbirine muhtaç değil. Bunları sayarsak erkekler baba olmayıma evler sevgisine daha baskın tarafdır. Sırf bu yüzden yenik düşebilürük
Onu bunu bilmem de benim düşüncem o yönde değil.. kadın kısmı ağır basıyor biz çoğu konuda kadın kısmına muhtacız 🙌😅😭 mutluluk eğlence hüzün vs.. bana göre kadın kısmı daha ağır basıyor 😊🤦♂️
Ben açıkçası bir muhtaçlık hissetmiyorum bu her iki cins içinde geçerlidir. Sadece anne baba olmak sevmek sevilmek ve bir hayatı paylaşmak bir ihtiyaçtır
Kadınlar erkeklere muhtactir ama illaki kocaları olacak diye birşey yok. Erkekler evde kadın olmadan yapamaz. Eşi ölen erkekler hemen evlenmek zorunda kalirken kadınlar evlenmiyor farkındaysanız.