AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
250Cevap
Her ikiside ayrilmaz bir parca gibidir boyle sorular cok sacma bence
Kaadında erkek te birbirlerini tamamlar her ikisinde birbirlerini başkalarına muhtaç etmemeleri gerekir bir elmanın iki yarısı
Erkekler kadınlara muhtaç , kadınlar da erkeklere muhtaç. Daha çok diye bir şey yok. İnsan sosyal bir varlık , insanlar hemcinslerine bile muhtaçtır. Kısacası insanlar birbirine muhtaçtır.
%100 katılıyorum👍👍
Hayır ikisi de birbitine yardimcı olmslı ilgi gostermrli 😎
fikrimi soracak olursanız bence ikiside birbirine muhtaç
Her ikiside ama erkekler kadınlara daha muhtaç olurlar. yemeği, çamaşırı, temizliği, ütüsü, vb.
Bence kimse kimseye muhtaç değil. Kesinlikle karşılıklı çıkar
Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin ama ikiside birbirine muhtaç olabilir
Çocuk hariç onlar bize muhtaç pedleri bile kadın doktorlar üretiyor reklamı veriyorlar halbuki erkek yapıyor😂😂
kardeş payının bir blümünde kadınların olmadığı bir blüm yapılmıştı izlersen cevap orada erkek kadın olmadan bir bk değildir
Benim az önce yorum ile gömdüğüm bir canım vardı bayan. Nasıl oluyorda benim yaptığım yorumlar siliniyor bunu kim siliyor
Hayır tabikide ama nedense erkeklerin çoğunda böyle bir algı var neden daha anlamış değilim ama bu düşünce çok yanlış dikkat edin. Kız üç harflidir sinirlenirse güzel çarpar. 😉😏
Kimse kimseye muhtaç değil..
Kadınlar asla kimseye muhtaç olmamalı. Sanırım biraz öyleler.
Her ikimiz de birbirimize gereğiz. Düşmanlık boşuna yapmasınlar.
Erkekler kadınlara 1 muhtaçsa kadınlar erkeklere 10 kat daha fazla..
Ulan erkekler olmasa ülkeyi kim yönetecek düşmandan sizi kim koruyacak sizi kim koruyup kollayacak kimden çocuk yapacaksınız sizi kim sevecek malmısınız
Tabikide muhtaç degil ne kadın erkege ne erkek kadına
şahsen muhtaçlık durum yok sadece karşılıklı anlaşma üzerine paylaşılan güzel duygular var
İki cinste birbirine muhtaç değildir. Kaldı ki Erkek birine muhtaçsa o da Annesidir.
İkiside birbirine muhtaç ne erkek bir kadınsız yapabilir nede bir kadın bir erkeksiz yapabilir
Kadın olmazsa bz napıcaz Bz muhtacz kadınlar a. Kesin ve net
İkiside birbirine dicem ama muhtaçlık bence saçma çünkü insan kendisi herşeyi yapabilir
Kadının erkeğe ihtiyacı parçanın bütüne olan ihtiyacı gibidir.
Kimse kimseye muhtaç değil ya da herkes birbirine muhtaç
Insan insana muhtaçtır, bu erkek ve kadın farketmeksizin.
İki cinste birbirlerine muhtaçtır
İki cinsde hayatının yalnız sürdürebilse de yine de birbirnie muhtaç duyar aslında muhtaçlık biraz ilgi, sevgi bu anlamda.
İnsanlardan herhangi birine muhtaç olduğumu düşünmüyorum...
Kadın ve erkek birbirini tamamlıyorsa ikisi de birbirine muhtaç.
Erkekler kadınlara tabiki. Buz olmasak onları kim toparlicak? Hayatlarına düzen vericek
Her ikisi de birbirine muhtaç olmasaydı bu başlık açılmazdı zaten...
Erkekler. Bir popo resmi için 1000 takla atıyorlar 😂😂
Ona muhtaçlık değil abazÃlık denr
Muhtaç sonuçta
Muhtaç değil
Muhtaç değiller sadece olayı abartiyorlar. Her turlu escort cagirip popoya dokunmak 200-300liraya bakar
Aynen kardeş. Afedersin 100 gram şeyi var sanki dünya onun
Ondan takip ediyorsunuz bizi
muhtaç allahın emri bu yapcak bir şey yok muhtaç değil desek tek erkekle ya da kadınla insanların sonu olur
Kendi kendimize yeteriz.
İkiside birbirine muhtaç
kısa ve öz yanıt vermişsiniz doğru
Aslında iki tarafta birbirine asla muhtaç değil sadece öyle öğretildiği için öyle düşünülüyor
olmamaları gerekir ammaaaaa ammaaaa ammaaaa muhtaçlar.
Yaratılış gereği her iki cins de birbirine muhtaçtır.
Bu devirde olmayabilir, ihtiyaç olsalardı LGBT olmazdı herhalde :)
Kimse kimseye muhtaç değil aslında, herkes kendi çıkarları peşinde bir noktada
İkiside birbirine muhtaç sadece kadınlar daha iyi üstesinden gelebiliyor.
Herkes kendi basına yasıyabilicek güçte ve donanım da ama yaşam şartları gereği Kadınlar korunmak için erkekler de barınmak için birbirilerine ihtiyaç duyup tamamlarlar birbirlerini
hayir tabiki sacmalayin
sacmalamayinn biz farkliyiz her zaman basimizin caresine bakarizzz
ve paramizida kendimiz icin harcariz ama erkekler ne b*k ya sallayin hepsi malin teki evlenince bir b*kada yaramazlar
evlilikk karsitiyim o yuzden en guzel tek basina hayatt
Her iki tarafinda birbirine ihtiyac var çünkü bu şekilde yaratilmişlardir kadin erkek bir elmanin iki yarisi gibidir
Erkekler daha muhtaç.
Evet. Erkeğin sadece cinsellik üremek yani. Ama kadının hem cinsellik hemde onu korucak birine ihtiyacı vardır.
Erkekler dinleyin; Abaza olursanız muhtaç olursunuz abaza olmazsanız onlar size muhtaç olur her konuda.😂
Bence sadece kadınlar değil her iki tarafta birbirine muhtaç
Daha çok biz onlara muhtacız bence :)
yumurta mı tavuktan tavuk mu yumurtadan çıkar
bu bir kısır döngü
kişiye göre değişir
Her daim erkek bir kadına muhtaç. Kadın beklentisi olan ama muhtaç olmayan katagoride... bence 😇
Kim daha çok seviyorsa o daha cok muhtaç hissediyor
Her ikisinde birbirine muhtaç kadınsız da erkeksiz de bu hayat çekilmez ikiside her aman olsun😍
Kesinlikle erkekler kadınlara ya bu evrim düzeninde bile böyle
Aldatmak kötü bir şey nolursa olsun. Kadın erkek farketmez yakalanan da değişir
Ben 50/50 diyorum ama benim şu an bir kıza olan ihtiyacım %30. Eskiden 0 di afgwwgwgwyyw
ikiside birbirini seviyorsa ikiside birbirine muhtaçtır
erkek kadına muhtaçtır
Ne yönde muhtaç
Seni dünyaya gelmeni sağlayan bile bir kadınken bunu nasıl sorarsın
Acaba babası olmasaydı annesi nasıl getirecekti dünyaya
Erkek kadına muhtaçtır, kadın da erkeğe muhtaçtır yaradılış böyle
@Abcçdefgğhıijklmndo adam doğurabilir miydi?
@Abcçdefgğhıijklmndo haklısın
Erkek olmasaydı kadın da doğuramazdı.
bence iki cins te birbirine muhtaç
İki taraf da bir birine muhtaç...
katılıyorum