8 aylık hamileyim eşim bana karşı çok soğuk ne yapmalıyım?

Eşimle severek evlendik. İkimiz de öğretmeniz stajyerken tanıştık. İlk adım benden geldi. ondan çok hoşlandım. kendisine açıldım. ilk başlarda istemedi. sonra arkadaş olduk. zamanla bana alıştı ve sevdi. ama ben kör kütük aşıktım. ondan hiçbir beklentim yoktu. yeter ki beni sevsin dedim.5 ay kadar görüştük. sonra nişanlandık. nişanlıyken ayrı şehirlerdeydik. o hakkarideydi pek görüşemedik. sadece tlfnda görüştük. evlenirken de hiçbir şey istemedim ondan ev bile kurmadık doğuda olduğumuz için. eşyalı bir apartta kalıyoruz. şu an 8 aylık hamileyim. eşim üç aydır bana karşı çok soğuk. dönem dönem soğuk davranır içine kapanır ama kısa sürerdi. üç aydır sadece görevlerini yerine getiriyo. duygusal bir yakınlık hissetmiyorum. doğru düzgün konuşmuyo. dalıp gidiyo. sürekli soruyorum neyin var diye geçiştiriyo. bana sarılmıyo öpmüyo bile. çok korkuyorum soğudu iyice benden. gece hiç uyuyamıyo sayıklıyo sürekli. bazen kalkıp geziyo evin içinde
8 aylık hamileyim eşim bana karşı çok soğuk ne yapmalıyım?
Cevapla