Hamileyim ama eşim bebekle ilgili her şeye soğuk davranıyor, ne yapacağım?

Durumumuz gayet iyi. Düğün alışverişinde de aynı şeyi yaptı imkanı varken dandik eşyalar aldı. Şimdide bebek alışverişinde. Asla fazla istemiyorum. Ama buna ne gerek var şuna ne gerek var pusete ne gerek var bile dedi? Herşeyi ona açıklamaktan yoruldum. Sanki boşuna aliyomusux gibi davranıyor. Bebek tarak setine bile buna ne gerek bebeğin saçlarımı olcak dediğini biliyorum napacagini şaşırdım. Ben ona en başından beri diyorum bak ayavas yavas alalım her şey çok pahalandi. Ama sıkıştırdık bazı şeyleri son zamanlara. He soylede bişey. Gezmeye. Yemeğe parasını kıyar ama böyle şeylerde batıyor. aldıklarım artık hiç bişey alaşım gelmiyor

Hamileyim ama eşim bebekle ilgili her şeye soğuk davranıyor, ne yapacağım?
Cevapla