- Çocuk & Ebeveyn konusunda 455 cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle çok büyük hatalar yaptığınızı belirtmek isterim. Birini unutmadan başkasıyla evlenmek hata. Gönül işlerinde kendini zorlamak hata. Sevdiğinden emin olmadığın veya sağlam zemini hazırlamadan hamile kalmak ise en büyük hata!
Önünde yine iki yol var. Çoğu insan olmadığı zanneder ama herzaman seçme hakkı vardır. Ya mutsuzluğunu kabul edecek yollarını ayıracaksın, ya da eşine karşı açık olacak, dürüst olarak, çift terapistine gidip en iyi şekilde ilişkiyi kurtarmayı deneyeceksin.
Cinsellik bir evlilikte olmazsa, o evlilik tam anlamıyla evlilik değil ev arkadaşlığı olur. Ve sanıyorum eşiniz sizinle kanka olmak için evlenmemiştir. Cinsel anlamda tatmin olmak hem sizin hemde eşinizin hakkı. Sizi istemeyen biriyle birlikte yaşamak ister miydiniz? Bunu bir düşünün.
Zorla güzellik olmaz. Ne güzel söylemiş atalarımız. Emin ol, bu konularda zorlama sadece işi yokuşa sürer iyice soğutur adamı. Mecburiyetle sevgi olmaz. Ama madem ortada bir evlilik, yakında bir çocuk var. Sevdiğini alamadıysan, aldığını seveceksin. Her nekadar çevren diretmiş olsa da, kafana kimse silah dayamadı diye umuyorum, nihai kararı sen verdin ve evlendin.20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Olan olmuş. Hamilesin, eşini sevmiyorsun, mutlu değilsin. Bu durumda böyle bir evliliğin ortasına çocuk doğurmak ne kadar sağlıklı olur bilemedim. Kafanda ayrılık düşüncesi var mı bilmiyorum ama varsa da haklı bir düşünce olur. Sevmediğin biriyle nereye kadar devam edebilirsin ki...
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklısınız. Ben çocuğun mutsuz büyümesini istemiyorum bu yüzden ne yapmam gerek onun için en iyisi ne olur bilmiyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılİnsan sevmediği insana, kendisi melek bile olsa belli bir süre sonra katlanamıyor. Böyle bir şey olmuş ama o çocuk büyük ihtimalle mutsuz ortamda büyüyecek çünkü eşinize kötü davranacaksınız ve kavgalar çıkacak. Şimdiden o çocuğa yazık yani. Umarım sorunlarınız düzelir; boşanmak vb. gibi.
00 Yorumla
Zorla sevgi olmaz sevgi olmadan evlenmek gibi bir hata yapmışsın doğru olan ayrılmak ( ben ayrılığı onaylamıyorum belirteyim) çocuğun geleceğini düşünmek lazım mutsuz bir evde nasıl bir psikoloji ile büyüyecek belki ileride eşinizi çok sevecekte olabilirsiniz
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılHamilelik döneminde böyle şeyler olabiliyor ya normal
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim bende çok dikkat ettim ama korunduğum halde oldu.
+1 yılSana ne kadar aptalsın gibi yorumlar yapacaktım fakat eşim biliyordu zaten demişsin. O halde eşin aptalmış yani. Bu kadar ezik bir adamı sevemezsin zaten. Ayrıca hem sevmeyip evleniyorsun hem cinsel hayatım kötü diyorsun hem de çocuk yapıyorsun. Bebeğim bir sürü korunma yöntemi vardı bari bu b*ktan dünyaya sevmediğin adamdan bir melek getirme teşebbüsünde bulunmasaydın. Şu saatten sonra ne yapabilirsin ki? Eşinle vakit geçirip iyi yönlerini keşfet ve cinsel olarak çekim duyabileceğin aktivitelerde bulun. Hiç olacak gibi değilse herkes kendi yoluna.
22 Yorumla
Soran+1 yılKorunduğum halde hamile kaldım. Dediklerinizi dikkate alacağım teşekkürler
Soran+1 yılEvet kötü ama bazen oluyor sürekli bahane bulamam ki bende
+1 yılBir erkeği unutmak için başkasıyla evlenmişsiniz.
Ailem baskıladı, kabul ettim gitti, öyle gelişti gibi kavramlar sizin bahaneleriniz. Siz birini unutmak için evlenmişsiniz, şu an ise olacaklar sizin inşa ettiğiniz bir gelecek. Devamı da böyle gelecektir. Ailemin zoruyla olduğunu eşim biliyordu vs demeyin, bu işte suçun tamamı sizde. Nasıl toparlarsınız bilemiyorum ama bu hikayede yanan belli ki eşiniz ve günahsız doğmamış o çocuk.
Allah kapılar açsın, ne diyeyim, hakkınızda hayırlısını dilerim.11 Yorumla
Soran+1 yılBen çok direttim hiç bi ilgisi yok sonunda mecbur kaldım belki de unuturum onu da diye kendimi avuttum
+1 yılKocan onunla zorla evlendiğini bildiği halde seni kabul ettiyse ve senin de o zamanlar evlenmekten başka çaren olmadıysa şimdi de boşanmaktan başka çaren yok. Ya da doğacak çocuk sizi birbirinize bağlayacak tabi öyle bir şey mümkünse başka birisini sevmiyorsan
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam dediklerinizi dikkate alacağım çok teşekkür ederim
Gizli Üye(25-29)+1 yılKendini avutmak için yara bandı olarak kullanmadım diyip durma sırf linç yememek için yazdığın çok belli kendini kandırıyorsun senin ne için evlendiğin belli zaten otur çocuğuna bak ne yapmalıyım diyorsun bide doğurup bakacaksın onuda mi biz söyleyelim evli olan hiçkimse birbirinin aşkından ölmüyor sevmeye çalışacaksın zaten çocuğun olunca ona vereceksin ilgini
11 Yorumla
Soran+1 yılLinç yememek için değil öyle yorumlar gelmiş bende açıklamak istedim zaten hesabım gizli neyine linç yemekten korkiym ben. Düzgün açıklayamadığımı düşünüp yazdım çoğu yanlış anlamış çünkü
Gizli Üye(30-35)+1 yılSana düşen eski arkadaşını unutmak evli olduğun kocana alışmak olur sonuçta evlisin ve hamilesin kalkıp boşansan ne olucak? Yine olan sana olur o unutamadığın arkadaşın belkide seni asla istemez veya seninle zaman geçirir yinede olan sana olur.. Anladığım kadarıyla eşiniz size şiddet felan uygulamıyo ee ne diye kalkıp kendini boş şeylere yoruyon karnında çocuk var inan ikerde eşini seversin
03 Yorumla
Soran+1 yılBen onu istemiyorum zaten öyle bi şey olamaz artık. Evet aksine çok iyi davranıyor.
Soran+1 yılBen çocuğun mutsuz büyümesini istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılSenin kafan karışık evlendin sonuçta başkalarının aklını karıştırmasına izin verme
+1 yılAblacim sende istemem yan cebime diyorsun hem cinsel hayatimiz iyi degil kocami sevmiyorum diyorsun ama bir yandanda adamdan cocuk yapiyorsun nasil bir dusunmemezliktir bu korunma falan bilmiyormusunuz hangi cagda yasiyoruz allah askina!
03 Yorumla
Soran+1 yılKorunduğum halde oldu kardeşim ve evliyiz ya hani oluyor öyle şeyler az da olsa elbette ben sürekli karşı koyamam değil mi sizde insanları yargılamadan konuşamıyorsunuz olayları bilmeden yargılamak ne kolay değil mi
- +1 yıl
Peki anliyorum ama cocugu istemiyorsaniz aldirsaydiniz esinizin haberi olmadan, buda bir secenekti yani kusura bakmayin ama cocuk dogmasa daha iyi boyle durumlarda.
Soran+1 yılAslında bende düşündüm ama yapamadım birde zaten eşimle beraber öğrendik hamile olduğumu izin vermezdi
+1 yılzor bir durum ama sevmediğin biri ile ailen seni nasıl evlendirir bunu aklım almadı doğrusu hala boyle aileler var mı ya 2. cisi zamana bırakacaksın madem evlendin baktın olmuyor mu en son boşanmak oda
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam çok teşekkür ederim
+1 yılBir erkeği unutmak için başka bir erkekle evlenecek kadar aklınızı nasıl kaybettiniz? Bir de aile baskısı da var. Türkiye'de çözülmesi gereken büyük bir ahlaki problem var. Yapacak bir şey yok, boşanmak dışında.
01 Yorumla
Soran+1 yılUnutmak için evlenmedim ailemin zoruyla oldu. Zaten mecbur kabul edecektim bende belki onu da unuturum daha iyi olur diye düşündüm kabul ettim.
+1 yılSeni anlıyorum her insan hata yapar sen bu mecburiyeti kabul etmeyecektin. Eşinle iyi anlaşıyorsan bekle biraz çocuğun doğsun zaman ver sevmeye çalış belki de Allah büyük çocuk vesile olur sevmene ama hiç bir sevgi yoksa da ömür boyu olmaz o iş eşinin yaptığını da çok tuhaf buldum açıkçası başkasını sevdiğini bile bile kabul etmesi tuhaf Allah yardımcın olsun
20 Yorumlaİsteksiz şeyden sakat çocuk doğar demişler.
Umarım o söz gerçek olmaz. Sen birini yara bandı olarak kullanıp çocuk yap sonra da çocuk mutsuz büyümesin. Oldu bana da yarım kilo yağsız kısımdan kes.03 Yorumla
Soran+1 yılBen yara bandı olarak kullanmadım kimseyi soruyu ve yorumlara verdiğim cevapları doğru düzgün okursanız sevinirim
Soran+1 yılO zaman bazı şeyleri değiştirerek yazıp yorum yapmayın
+1 yılNe diye hem kendinizi hem karşınızdaki insanı yakarsınız ki bir inat uğruna 🙄🙄 hadi sizi geçtim o çocukların günahı ne 🙄 senin gibi o kadar çok var ki böyle, sevmediği insanlardan çocuk sahibi olup sonra hemen ayrılmak neyin nesi anlam veremiyorum
00 Yorumla
+1 yılDüşünsene biri seninle eski sevgilisini unutmak için evleniyor. Düşmanımın başına gelsin istemem, sahi başkasının hayatını mahvederken nasıl huzur içinde hayatınıza devam edebiliyorsunuz?
01 Yorumla
Soran+1 yılO yüzden evlenmedim kardeşim nasıl okuyorsunuz anlamadım ki her türlü evlenecektim mecburdum eşim her şeye rağmen seviyorum istiyorum evlen benimle dedi. İki taraf da zorladi ben isteyerek aa unutiym onu diye evlenmedim. Ne biçim bi zihniyet bu? Sadece mecbur kaldığımı için kendimi de avuttum bu şekilde belki unuturum diye. Keşke onu yazmasaydım ne büyüttünüz ya olaylarla onun bi ilgisi bile yok. Sorun o mu şu anda? Ben çocuk mutsuz büyümesin istiyorum diyorum nereye takılıyorsunuz cidden ya
+1 yılOzur ama kusura bakma icin isinmayan adamla evleniyorsun yetmiyor onunla yatiyorsun yetmiyor hamile kaliyorsun icin isinmiyorsa nasil yatiyorsun onunla
04 Yorumla
Soran+1 yılİstemeyerek evlendim diyordum ya kardeşim herkese ayrı ayrı yazmam mı gerek evliyiz ya biz hani ister istemez oluyor eşim de beni sevdiği için ne yapayım ben sürekli bahane mi bulucam her şey o kadar basit değil
- +1 yıl
Kusura bakmayin guncellemeyi gormedim hem kendi hayatinizi hem baskasinin hayatini berbat etmissiniz ya devam edeceksiniz bu evcilik oyununa ya bitireceksiniz baska careniz yok
Soran+1 yılBen çocuğun mutsuz büyümesini istemiyorum
- +1 yıl
Ozaman ayrilacaksiniz bu dusunceniz cok dogru
+1 yılAslinda bazen görücü usulu evlenenler sanki yeni aşklarini bulmuslar ve birbirilerine daha aşık oluyorl e tabi senin durum farkli ama sonucta bebek var artik belki bebek olunca hersey daha farkli da olabilir bence hemen kesip atmamak lazim zaman ister bence
02 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılNeden kendinize bu kötülü yapıyorsunuz. Neden sevmediğinize tamam diyorsunuz. Hayır gerçekten nikah masasına gelesiye kadar ben bu adam sevmiyorum bir ömür boyu bununla yapamam diye hiç düşünmedinmi?
08 Yorumla
Soran+1 yılUnutmak için evlenmedim ailemin zoruyla oldu. Zaten mecbur kabul edecektim bende belki onu da unuturum daha iyi olur diye düşündüm kabul ettim.
- +1 yıl
Peki bu sevgisizlikle naapmayı düşünüyorsun
- +1 yıl
Eşin tipsiz mi?
Soran+1 yılBilmiyorum bende bilmediğim için sordum
Soran+1 yılHayır değil yakışıklı
- +1 yıl
Birde hamilesin. Çocuk olmasa boşan diycem. Ama daha doğmamış çocuk var. Kaderine razı olup derdini Allaha arz et. Allaha teslim ol. Ama benim önerim önce bir psikologa git. Evlilik uzmanı olan bir psikoloğa git. Yoksa kendi kendini bitirirsin. Psikologtan tavsiye al
- +1 yıl
Eşin yakışıklıysa sevme ihtimalin var.
Soran+1 yılTamam dediklerinizi dikkate alacağım çok teşekkürler
+1 yılyanlışıkla hamile kaldım demişsin keşke aldırma dönemi geçmeden aldırsaydın evde birbirinize karşı sevgi yoksa çocuk için zorunda kalıcaksınız cinsel hayatına gelirsek sevmediğin adamdan zaten haz alamaman normal sevmeye odaklanmalısın çocuğunuz için sevmek için neden bulabilirsin sevmesem bile değer göstermek için birşeyler göstermelisin sevgi yoksa değer olmalı saygı olmalı
10 Yorumla
+1 yılÇocuğa ve eşine üzuldum ama sana hiç uzulmedim yazık kimse sizin yara bandıniz değil ne sahte kalpsiz kötü insanlarsınız ya
11 Yorumla
Soran+1 yılO kalpsiz kötü insanlar sen ve senin gibiler sen beni tanıyor musun? Neler yaşadığımı bu evliliğe nasıl mecbur kaldığımı biliyor musun? Evlilik nedenimin unutmak için olmadığını yazmışım sadece bahsetmek istedim o sırada birini sevdiğimden ve kabul etmek zorunda olunca bu şekilde avuttuğumdsn kendimi.. ben o yüzden evlenmedim iki taraf da zorladığı için evlendim. Ben her türlü kabul edecektim zaten MECBURDUM anlıyor musunuz? Kalp kırmak birini üzmek ne kadar kolay değil mi çok yazık. Asıl iğrenç kalpli olan hiç tanımadığınız neler yaşadığını bilmediğiniz bir insanı böyle yargılayıp kalbinin kötülüğüne karar verdiğiniz sizsiniz. Hayatınız kalbiniz gibi olsun başka bi şey demiyorum.
+1 yılÜzüldüm bu duruma insan psikolojisi sonuçta düşündüğün gibi olmaz her şey ama çocuk doğuduktan sonra kararını ver en kötü boşanırsın
11 Yorumla
Soran+1 yılTamam çok teşekkür ederim ❤️
O zaman evliliğine sahip çık... kocanı sev... kötü bir insan değil sanırım... hiç kötü bir şey söylemişsin... seni evlenecek kadar sevmeyen sevgiliyi de unut artık... hayal dünyasında yaşama...
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılHerkes herşeyi vaad edebilir kabul edebilie AMA sen kendi kendine diyecektin ki her ne olursa olsun başkası varken kalbimde bi başkasının hayatını yakamam. Bunu demeyip evlenip birde çocuk bekliyorsun. Çocuğun günahı ne?
01 Yorumla
Soran+1 yılBen bunu defalarca söyledim eşim kabul etmiş üstüne zorlamislar ben daha ne yapiym ya
evlenmişsin çocuk yapmışsın şimdi napıcam diyosun. ebenin körü mk
18 Yorumla
Soran+1 yılRuh hastası
Soran+1 yılBen zaten çok çabaladım bu evlilik olmasın diye ama oldu ben isteyerek evlenmedim. O çocuğu isteyerek yapmadım. Evet haklısın geç kaldım belki biraz ama ben bi çocuk olacağını hiç düşünmemiştim yanlışlıkla oldu zaten. Şimdi de çocuğu düşündüğüm için soruyorum ne yapmam gerek diye. Mutsuz büyümesini istemiyorum
Soran+1 yılYapamadım onu da çok düşündüm
Soran+1 yılTamam çok teşekkür ederim
+1 yılEvlenmişsin, 5 aydır da hamilesin.
Bunun üzerine ciddi ciddi düşünmek için geç kalmadın mı?15 Yorumla
Soran+1 yılSoruyu tekrar okumanızı öneriyorum
- +1 yıl
Afedersiniz...
Peki böylesi bir durum içindesin de eşin bunu hiç mi fark etmiyor?
Soran+1 yılEşim zaten biliyor ailemin zoruyla evlendiğimi vs. bilerek istedi evlenmeyi
- +1 yıl
Nasıl bir adam o ya.
Ne düşünerek girmiş bu yola.
Hiç mi akıl veren yol gösteren olmamış. - +1 yıl
Kendi mutluluğundan fedakarlık edip, yuvana karşı sorumluluklarını yerine getireceksin.
İşte gereken bu.
Şöyle yap böyle yap diyemem ama çocuğunun öz babasının yanında, diğer seçeneklerden daha mutlu büyüyeceği kesin.
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 319 cevap paylaştı. Vebaline girmissin kocanin. Dusunmeden hareket etmenin sonucu. K3ndi hayatinida mahvetmisisn.
02 Yorumla
Soran+1 yılO her şeye rağmen istiyorum dedi ailem de zorladı iki taraf da mecbur bıraktı beni. Kimsenin vebaline girdiğimi düşünmüyorum. Birinin vebaline girildiyse o da benim
Hamilelikte olur öyle şeyler. Aldatmak son çare ama iş oraya doğru gidiyor artık
02 Yorumla
Soran+1 yılNe aldatması ya
+1 yılAdam senin oyuncağın mi
Evlenmek zorunda değildin09 Yorumla
Soran+1 yılZorundaydım. Unutmak için evlenmedim ailemin zoruyla oldu. Zaten mecbur kabul edecektim bende belki onu da unuturum daha iyi olur diye düşündüm kabul ettim.
- +1 yıl
Kabul etmeseydin ailen ne yaoardi
Soran+1 yılBilmiyorum ama çok üstüme gidiliyordu bu konuda mecbur edecektim anlamıyordu ki babam
- +1 yıl
Evlenirken adami gördün
İstedin mi onu
Soran+1 yılHayır ama eşim zaten başlattı her şeye rağmen istiyorum dedi ailemle konuştu. Benim kabul etmekten başka çarem yoktu ki
- +1 yıl
Hayir diyorsun
İstemediğin adamı koynuna kabul ettin
Nefret mi ediyorsun ondan
Soran+1 yılNefret etmiyorum bu nerden çıktı
- +1 yıl
Seni seveni seversen canın yanmaz
İyi biri diyorsun
Kalbini ona aç
Eski sevdigin artik geçmişte kaldı
Belki böylesi senin için daha iyidir
Soran+1 yılTamam haklısınız teşekkürler
İşte eski sevgiliye inat yapılan evliliklerin sonu budur arkadaşlar. Herkes bir yere not alsın.
10 Yorumla
+1 yılEşin neden her şeye rağmen evlenmeni istedi ona tutuldum
10 Yorumla
+1 yılBari korunsaydın boşanırdın ne deyim olan olmuş bari bebeğini sev
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSeversin, içindeki sesleri kötü bil.
Şu an düzgün bir yuvan düğünü düşünüyorum ama hiç etme yuvani04 Yorumla
Soran+1 yılTamam çok teşekkür ederim. Ben çocuğun mutsuz büyümesini istemiyorum
Soran+1 yılVe bu yüzden ne yapmam gerektiğini düşünüyorum
Cevap sahibi+1 yılSevmeye çalış, şu yönünden dolayı seviyorum diye kendine ona dair bir şeyler bul sevmek icin
Soran+1 yılTamam teşekkür ederim
+1 yılHayatın bitmiş zaten. Otur ağla yapacak bir şey yok
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSevdiğin çocukla sevgili olmuş muydun ki yoksa platonik mi
115 Yorumla
Soran+1 yılPlatonikti o da beni seviyordu saniirm ama açılmadı sadece ümit verdi.
Cevap sahibi+1 yılkocan iyi davranmıyo mu kii seviyo mu seni
Soran+1 yılO seviyor
Cevap sahibi+1 yılYakışıklı mi degil
Soran+1 yılYakışıklı ama ben o gözle bakamıyorum
Cevap sahibi+1 yılSevdiğini nerden biliyosun ki
Soran+1 yılO evlenmeyi istedi zaten ve sevdiğini de belli ediyor
Cevap sahibi+1 yılHastalaninca sen mesela onemsiyo mu hamileyken sağlığına felan dikkat ediyo mu seni mutlu etmeye çalışıyo mu
Soran+1 yılEvet çok önemsiyor hemde mutlu etmeye de çalışıyor özellikle hamileliğimi öğrendiğinden beri daha çok üzerime titriyor
Cevap sahibi+1 yılAşık demek kii keşke beni de böyle seven olsaydı 🙁
Soran+1 yılOlur bir gün inşallah çok mutlu olursun sevilip seversin
Cevap sahibi+1 yılYaş farkınız mi fazla
Soran+1 yıl7 yaş var aramızda
Cevap sahibi+1 yılNormal 7 yaş bence hep mutlu olun inşallah seni böylesine çok seven bir insan çok iyi bir baba olur bence😊
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim inşallah sende hayatın boyunca hep mutlu olursun❤️
+1 yılAllah yardımcınız olsun , bu tür soruları okudukça evlilikten korkar oldum
05 Yorumla
Soran+1 yılKorkmayın eşim biliyordu zaten bunları
- +1 yıl
Bilerek istemesi tuhaf
Soran+1 yılAilemin zoruyla evlendiğimi biliyordu yani
- +1 yıl
Üzücü, inşallah duygularınız değişir bir gün
Soran+1 yılİnşallah teşekkür ederim
Gizli Üye(25-29)+1 yılSana yemin ediyorum aynı haltı bende yedim ama allahtan cocuk yok sevdigim kizi cok ozluyorum simdi
00 YorumlaMerak etme 1 kaç yıla onu sevmeye başlarsın cocuguda unutursun eminim
00 Yorumla
+1 yılCocuk yanlislikla nasil oluyor abla😂
01 Yorumla
Soran+1 yılKorunduğum halde oldu yanlışlıkla oldu ne demek
Bunu önceden düşünmek gerekirdi.
03 Yorumla
Soran+1 yılÇocuk olacağını hiç düşünmemiştim yanlışlıkla oldu zaten. Ben çocuğun mutsuz büyümesini istemiyorum şu an
Soran+1 yılPeki teşekkürler
+1 yılNasip olmuş evlenmişsin sevmeye çalış
03 Yorumla
Soran+1 yılTamam deniycem ama ben çocuğun mutsuz büyümesini istemiyorum bu yüzden ne yapmam gerek bilmiyorum
- +1 yıl
Çocuğun mutsuz büyümesin istiyosan eşinle ilişkini samimileştir onun önünde kavga etmeyin zaten onu çok seveceğinizden ekstra başka bişey e gerek yok sevgi ilgi şefkat
Soran+1 yılTamam dediklerinizi dikkate alacağım çok teşekkür ederim ❤️
Gizli Üye(25-29)+1 yılEşini cinsel yönden daha iyi hale getir zamanla asik olucaksin ona
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEsinle cinsel yönden ilerle
Soran+1 yılOnu da yapamıyorum ki içimden gelmiyor
Cevap sahibi+1 yılBazen kendini zorlamalisin ve hazza odaklan esini yönlendir zamanla onu asla birakmak istemeyeceksin
Soran+1 yılZaten öyle anlarda mutsuz oluyorum en çok
Cevap sahibi+1 yılEn iyisi al ikitane azdirici haplardan birini sen diğerini esine icir tamadir jsjsjsjsjjs
+1 yılIsinmadiysan çocugu nasil yaptiniz
01 Yorumla
Soran+1 yılEvliyiz biz ya hani oluyor öyle şeyler elbette az da olsa ve eşim de seviyor ya hani sürekli ben bahane bulamam di mi o kadar basit değil hayatta her şey maalesef
Bunu en başta düşünmek lazımdı artık çok gec
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız ama ben çocuk olacağını hiç düşünmemiştim bile istemeden oldu zaten. Şimdi mutsuz büyümesini istemiyorum.
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılMutsuz ailenin mutsuz. Çocuğu dünyaya hoş geldin
012 Yorumla
Soran+1 yılBen zaten onun mutsuz büyümesini istemiyorum
- +1 yıl
Bu saatten sonra çok geç
Soran+1 yılNeden? Bence bir çözümü vardır bunun da bunu bulmaya çalışıyorum zaten
- +1 yıl
Bu çocukdan sonra çok geç
Soran+1 yılMutlu büyümesini o kadar imkansız görüyorsunuz yani
- +1 yıl
Sen mutlu değilsin o nasıl mutlu olacak
Soran+1 yılBilmiyorum bunun cevabını arıyorum zaten
- +1 yıl
Hangi şehirde yaşıyorsunuz. Eski aşkın ile aynı şehirde isin
Soran+1 yılHayır aynı şehirde değilim. İzmir
- +1 yıl
Nedrn beceremiyosun mutlu olmayı.
Soran+1 yılElbette mutlu olduğum anlar oluyor onun yanında ama bir çift olarak mutlu olamıyorum bu da aşık olmadığım için
- +1 yıl
Yahu canım bu saattem sonra çok geç. Boşanmaya yüreğin var mı
Kızım yakmışsın gençliğini.
10 Yorumla
+1 yılZeka seviyene hayran kaldım 👏 (!)
00 YorumlaNaneleri yerken bize mi sordun
00 Yorumla
+1 yılölene kadar kötü gidicek
00 Yorumla
+1 yıle niye evlendin çocuk yaptın o zaman
01 Yorumla
Soran+1 yılYorumlarda açıkladım
Gizli Üye(25-29)+1 yılKocana yazık değil mi
011 Yorumla
Soran+1 yılUnutmak için evlenmedim ailemin zoruyla oldu. Zaten mecbur kabul edecektim bende belki onu da unuturum daha iyi olur diye düşündüm kabul ettim.
Cevap sahibi+1 yılİyi halt ettin kocan yara bandıydı zaten
Soran+1 yılKocam da biliyordu zaten ailemin zoruyla evlendiğimi ya isteye isteye unutayim diye mi evlendim ben
Cevap sahibi+1 yılKafana silah mı dayadı ailen zorla evlenmiş
Soran+1 yılEvet öyle yaptılar belki nerden biliyorsunuz siz benim neler yaşadığımı? Zaten eşim her şeye rağmen istediğini söyledi o başlattı her şeyi ailemle konuştu. Bilip bilmeden konuşmak ne kadar güzel değil mi
Cevap sahibi+1 yılKocan başkasını sevdiğini biliyor mu
Soran+1 yılHayır zaten bunun bi önemi yok ben unutmak için elimden geleni yapıyorum onunla da biraz konuşmaya çalıştım ama o her şeye rağmen ne olursa olsun seviyorum seni ve benimle evlenmeni istiyorum dedi
Cevap sahibi+1 yılBaşkasını sevdiğini söyleseydin
Soran+1 yılSöylemeye çalıştım o ben seni her şeye rağmen seviyorum ve evlenmek istiyorum dedi
Cevap sahibi+1 yılPat diye söyleyeceksin
Soran+1 yılArtık öyle bir şey yok içimde hiç bi zaman affetmeyeceğim biri olarak kaldı geçmişteydi o
Gizli Üye(25-29)+1 yılUmarım hayatın daha kötü olur
07 Yorumla
Soran+1 yılBu kadar mı kötüsünüz gerçekten?
Soran+1 yılOlayı bilmeden bu şekilde konuşmanız ne kadar doğru sizce? Unutmak için evlenmedim ailemin zoruyla oldu. Zaten mecbur kabul edecektim bende belki onu da unuturum daha iyi olur diye düşündüm kabul ettim. Neler yaşadığımı bilmiyorsunuz ve bu çok ağır bir cümle.
Cevap sahibi+1 yılEvlendigin adama acıyorum cidden
Cevap sahibi+1 yılAdamın ne suçu vardı?
Soran+1 yılO da biliyordu ki ailemin zoruyla evlendiğimi
Cevap sahibi+1 yılAilemin zoruyla dememissin yukarıda özür dilerim
Soran+1 yılÖnemli değil
Gizli Üye(25-29)+1 yılBelki çocuk sizi birbirinize bağlayabilir.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende öyle bir evlilik yaptım😔
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNasıl yanlışıkla oldu anlamadım?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBiraz kendinizi rahatlatıcı şeylere odaklayın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEşin zengindir bari de mantık evliliğidir
00 Yorumla
+1 yılya birde bu dönem biraz libidoda yükseliyor
00 Yorumla
+1 yılÇocuk doğmadan kaderi ve dertleri loading…
11 Yorumla
Soran+1 yılBen çocuğun mutsuz büyümesini istemiyorum
@GOKHANoturumactı ne diyon bu işe
08 Yorumla- +1 yıl
Beyin diyorum güzel bir organ , kullansınlar ya eskimez kullanınca
- +1 yıl
Birini unutmak için başka adamla evlenıp üstüne cocuk yapıyor banane ne yaparsa yapsın. Çocuğa olumsuz etkı edecek bir şey yapmasın kafi :) hamıle kalırken bana mı sordu sanki 😂
Soran+1 yılBirini unutmak için evlenmedim o kadar anlattığımdan bunu mu anladınız
- +1 yıl
İlk cümleyi kuzenın mı yazdı? Evlendıgın adamı sevebileceksın sandın sen ama aklın başka adamda olduğu ıcın ısınamadın eşine. Buraya kadar yanlış bir şey var mı?
Soran+1 yılEvet var yorumlara verdiğim cevapları okumanızı öneriyorum
Soran+1 yılSoruya öyle yazmadım ya mecbur bıraktılar iki taraf da anlıyor musunuz ben unutmam icin evlenmedim kendim seçmedim bunu sadece bundan da bahsetmek istedim kabul edince belki onu da unuturum diye kendimi avuttum benim evli olmamin onunla hiç bir ilgisi yok
Çocuk pıc mı olsun
03 Yorumla
Soran+1 yılNe biçim bi yorum bu nasıl kalbiniz var sizin ya
Soran+1 yılUnutmak için değil ya unutmak için değil yazdım ya sadece kendimi avuttum bu şekilde belki de unuturum diye ondan da bahsetmek istedim sadece keşke bahsetmeseydim çok yanlış anlaşılıyor çünkü iki tarafın zoruyla oldu ben kendim kabul etmedim unuturum diye.
herkes gibi
026 Yorumla
Soran+1 yılNasıl herkes gibi
Soran+1 yılNasıl yani
Soran+1 yılÇocuğun mutsuz büyümesini istemiyorum
Soran+1 yılEşime nasıl ısınabilirim sizce
Soran+1 yılEskiyi unuttum zaten o çocuğu düşünmüyorum daha önemli dertlerim var mesela çocuğun mutsuz bi ortamda büyümemesi
Soran+1 yılBoyumla ne ilgisi var ki
Soran+1 yıl1.65
Soran+1 yılKendimi değil çocuğu düşünüyorum
Soran+1 yıl5 aylık
Soran+1 yılEşim bana karşı çok iyi davranıyor ve yanında mutlu olduğum anlarda oluyor ama aşık olma gibi bi durumum olmuyor. Bu nedenle çoğu anlarda mutsuz huzursuz oluyorum. Evli çiftler gibi olamıyoruz
Soran+1 yılEvet bahsettiğim gibi
Soran+1 yılÇaresini bende bilmediğim için sordum zaten
- Devamını Gör (7)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer