5 aylık hamileyim ama eşime içim ısınmıyor, ne yapmalıyım?

Sevdiğim çocuğu unutmak için sevmediğim halde eşimle evlendim. Tam olarak kendi isteğimle de olmadı aslında ailem sayesinde oldu. Olayın evlilik boyutlarına geleceğinin farkında bile değildim her şey elimde olmadan gelişti. Ve şimdi hamileyim 5 aylık ama hala eşime aşık değilim, olmuyor. O anlamda göremiyorum. Cinsel hayatımız zaten hiç iyi değil ben hep bahaneler uyduruyordum ama hamile kaldım. Ne yapacağım?
Güncellemeler
+1 yıl
Sevdiğim kişiyi unutmak için eşimi yara bandı olarak kullanmadım. İki taraf da çok zorladı ve eşim de her şeye rağmen evlenmemi istediğini söyledi. Ben sadece ondan da bahsetmek istedim. Zaten her türlü kabul edecektim çünkü mecbur bıraktılar. Bunu bilerek yorum yapmanızı rica ediyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Çocuğun mutsuz büyümesini istemiyorum bu yüzden soruyorum ve sorunun amacı da buydu aslında. Ne yapmam gerek mutsuz büyümemesi için?
5 aylık hamileyim ama eşime içim ısınmıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla