AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
111Cevap
Bir tık ben hiç yoktan öyleymiş gibide yapabilir 😅
Piskolojik benim için dd
Baskın karakter olmaya gerek yok, dengeli bir ilişki iyidir her zaman.
Ben baskın karakter olduğum için bana hitap etmez 😉
Baskın karakterli kadın gitsin basabildigi erkekle beraber yaşasın biz karı ağzına bakan erkek degiliz
Karı kızın aklı senden daha mı kıt hödük
Baskın olmak hoşuna gidiyorsa ezik erkeklerle takıl canım bana laf yetistirme
Senin gibi cinsiyetçilik yapan karaktersizle olacağıma ezikle olurum daha iyi
Ben cinsiyetçi değilim o tur kadınların 100 gram beyni olduğu için sıkıntılar cikiyor
Belli oluyor konuşmalarından kadınlara verdiğin değer basit insansın beyin fakirisin erkek egemen toplumun ucuz insanisin anlatsam anlamazsın
Senin evde baskın olma amacın nedir bana bunu açıkla?
Ben baskın olma amacındayım mı dedim karı kız ağzına bakan erkek sıfatı delikanlılık olmuyor onu acikliyorum kadından üstün olduğunuzu sanıyorsanız çok yanılıyorsunuz
Kaç tanesi mantıklı konusuyo kadınların?
@aysimavi
Ben konusuyom ismail:D
Ve bende baskin karakterim
Allah cezani vermesin senin sendemi lan :)))
Cok baskinim vallaha ;))
Canın sağolsun
çok önce bir kere rastladım öyle bir kıza resmen o beni... benim g... g... yapmama gerek kalmadı
Baskın basanındır erkek baskın oalsa daha iyi olur ama
Evde onun dışarıda benim sözüm geçiyor mutluyuz böyle :)))
Kadınlara göre avantaj erkeklere göre dezavantajdır 😊
Kesinlikle hakimi ben olmalıyım ama altta olmayı da seviyorum yaaaaaa
Tartışmasız dezavantaj sen en iyisi erkekten az birşey daha düşük ayarda ol ki ilişkide sıkıntı olmasın
sürekli baskınlık yapmaya calısırsa cekilmez alır cevabını ;)
Ben orta ayarlıları daha çok severim baskın olması dezavantajlı yerine göre
Çekinmem, hiç hoşuma da gitmiyor bu aktif - pasif olayı. Eşit olmalı.
aslında güzel bişey didişmek ve direnmesi kavga eder gibi ilişki
Kesinlikle dezavantaj erkek sözü geçsin ister sana belli etmese bile soğur baskın davranırsan
Herkes yerini ve haddini bilmeli
Hiç sevmem öyle kadınları
Kişisine gore değişir bu bence
Baskın taraf erkek olmalı
Yerine göre iki tarafta baskın olmalı
Bence kadında olması avantaj
Bence erkek baskın karakterli olmalı.
sus pus goruneni kedi sanarlar onu isterler
Dominantım pişman değilim
Erkek çıkmamış karşına
Erkeklik algını sorgula bence
Olayı bana çevirme domınatdan ziyade on yargı yapma ama şimdi bunu anlamasın objektif bakmıyorsun
Ön yargılı olan sensin karşıma erkek çıkıp çıkmadığını bilemezsin öyle değil mi minicik beynini yorma yarışamazsın benimle
Sen yargı yapıyorsun domınatlık yıkıcı lık değildir yapıcılıkdır ben sana yem attım açıklamadan ziyade bana saldırdın. Avanak daha ne oldunu bılmıyor bana lag lag yapıyor
Ben yıkıcılık dedim mi de atliyorsun bunu nereden çıkardın hadi açıkla 😄😄 canım
Bak ben sadece yem attım bana mantıklı bir açıklama yapsaydın tamam bu olmuş derdim. Ama sen domınatlık ne oldunu bilmedin için hemen saldırı moduna gectın ben ilk defa domınat bir kadın tanımıyorum yani alican seni kırmak deıl tartışma yapa bılırmısın veya savunman ne diye baktım fıs çıktı be canisi :)
Öyle zeka ölçümleri yapılmaz böyle gevşek de konuşulmaz ikile
Laf bulamayınca kabalasma çakma domınat
Türkçe yazmaktan aciz insan gelmiş bana seni denedim diyor seni ciddiye alacağımı mı sandın gerçekten
Aptalla münakaşaya girmem hem onun seviyesine düşerim hem de o senin gibi yendim zanneder
Yazık
Ya sen haklısın ben az yol Alim burda düz yazınca yazıları deyısdırıyorlar sen anlamasın senin beynin anca erkek anlama gibi şeylere basıyor buda senin. Kişilik eksikliğin den kaynaklanıyor ama yapcak bıse yok sen haklısın dıyımde kaparsın çeneni
Klavye artisti diyeceğim ama hala daha düzgün yazamamışsın ve hala daha şeref yoksunu bir zavallı gibi konuşuyorsun
Sen tartışma bile gıremezken hala kişinin karakterine saldırıyorsun yani bu senin nasıl bir karakter oldunu gösteriyor yırt bir tarafını deyısmezkı bu
Anladığın dilden konuşuyorum zekan olsa onunla konuşurdum
Zeka sende olsaydı belden assa konuşmaz din ama hala geç deıl fevri davranma
Ne güzel ben baskın o baskın sonu hayırola😂
Esitlik olmali kimse daha baskin olamamali bence
Erkek baskın olmalı ama yerine göre
Erkeğine göre değişir o durum bence.
Şayet gorsel gibiyse hayatta isim olmaz.
Baskınlıkla köle etmeyi karıştıranlar var.
Sürekli bir hal alırsa bu durum çekilemez.
Kimisi de öyle istiyor kişiye göre değişebilir
Senin görüşünü merak ettim
@gizemliliinsan nesini merak ettin
Baskinmisindir?
@gizemliliinsan neden sordun
Bilmem merak ettim..
Gıcık sey
😝😝😝
Ewittt oylesin cunku😅
Öyleyim kime ne.. taktın haa sende bana..
Evettt oyle inannn.
Dezavantaj, çekilmez.
Ben hiçbir zaman baskın olmadigim için bilmiyorum
Baskınlık erkeğe yaraşır gerisi tefalluat
Bence erkek baskin olmali
Çok yıpratıcı yine de kadın için
Baskın karakterli kadınlardan hep çekinirim.
Çekinmem. ancak hoşuma gitmez.
Eğer erkek pasifse.
Kadın ezer.
Çok da baskın olmak iyi değil insan yoruluyor
Baskın olabiliyorsa olsun 😎
Karsindakine gore degisir
evet cekinir tabi ve ayrıca avantajdır
Neyinden çekincem yol veririm
Olumlu yönü de var olumsuz yönü de.
Fazla baskın da olmasın şimdi 😂
Her iki tarafta eşit olmalı.
Oylesine kilibik diyorlar
Dogru bir davranıs degil
Bence ikisinin de baskın olduğu anlar olmalı
dezavantajdır..
erkek kendini kötü hisseder..
çekinmem ama anlaşamam pek..
Kişinin beklentilerine göre değişir.
Bu doğayla ters bence
Ben cekinirim abi yalan yok
Her erkek üzerinde baskınlık kurulmaz
Çok baskın olmasını istemem ama silik te olmasın
Aman cadılar uzak dursun
sanada tam cadı dusermisss🎃
O zaman ayrılırım ne yapim😀😀
Aynen baskın kadın sevmiyorum