Selammmm 🎈
İlişkide kadınlar mı erkekleri yoksa erkekler mi kadınları daha çok kısıtlıyor?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Selammmm 🎈
İlişkide kadınlar mı erkekleri yoksa erkekler mi kadınları daha çok kısıtlıyor?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Gördüğüm kadarıyla erkekler kadınları daha fazla kısıtlıyor. Kadınlar genel olarak sadece sevgililerinin başka kızlarla konuşmasını istemiyor. E haklılar tabi ama bu çoğu erkeğe çok zor geliyor. Erkekler ise hayatlarında ki kadının gideceği yerleri, yapacağı makyajı, giyeceği elbiseyi bile kısıtlıyor
Yaşadığım ilişkide ne ben ne de karşımdaki insan birbirimizi kısıtlıyoruz.
Zaten kısıtlama kısıtlama nereye kadar gidebilir ki sağlıklı bir ilişki? Bence kısıtlamalar iki insanın farklı hayat tarzından, hayata farklı açılardan baktıklarından dolayı oluşan bir durum. Bir nevi uyum sorunu benim gözümde. Tarafların birbirini sürekli kısıtlaması tam bir çıkmaz ve iki taraftan biri sürekli egemen olma peşinde oluyor.
Ha soruya illa bir cevap vereceksem de açıkçası bana eskiye nazaran kadınlar daha kısıtlayıcı geliyor.
Erkekler kısıtlanır mı hiçç 😬baskıyı görünce gaza basıyorlar kaçmak için
Kaçmaya çalışanı zaten sal gitsin. Hiç tutmaya çalışmamalı
Erkekler bence..
Kadınlar da kısıtlamıyor değil ama..
Teşekkür ederim huzurum.. 💚
Rica ederim birtanemmm 😘
Cevap
35Cevap
Genelde erkekler kadınları çok kısıtlıyor Türk ilişkilerinde yabancı ilişkilerde de kadınlar erkekleri çok kısıtlıyor
Erkekler kadınları daha çok kısıtlıyor. Ama bazı kadınların da bu kısıtlanmalar hoşuna gittiği için buna izin veriyor...
Baskın, dominant karaktere sahip kimse bunu o kişi yapar
Erkekler kısıtlıyor daha çok
tamamen kimin kişilik olarak aşırı kıskanç oluşuna bakar. ben sevgilimi asla kısıtlamam beni de bu zamana kadar hiçbir sevgilim kısıtlamadı. ha kısıtlamak isteyenler oldu ama ağzının payını aldılar. birisini kısıtlayarak neyi engelleyebilirsiniz ki zaten, isteyen her türlü istediğini yapar kısıtla ya da kısıtlama fark etmiyor.
En doğal yorum bu bence başka söz etmeye gerek bırakmamış. Teşekkürler
Fırsat hangisinin elindeyse o daha çok kısıtlar. Alfa bir erkek beta kadını. Alfa kadın beta erkeği daha çok kısıtlar.
Fırsatlar eşitse kadın erkeğin nefes alış verişini bile kontrol etmek ister ve dolayisiyla kadın daha kısıtlayıcıdır.
Son Not: Allah kadına fırsat vermesin😀😀😀
Yaşadığım ilişkilerde kısıtlamaya çalışan biri önemli bir şey olmadığı sürece pek olmadım. Sadece tehlike sezersem kısıtlarım. Bu yüzden kendi ilişkilerimde erkekler sonucuna varıyorum.
Arkadaş olduğum bazı erkeklere bakınca ayaklı tehlike gibi davrandıklarına göre sevgilileri kızlar sonucuna varıyorum.
İki tarafta birbirini çok kısıtlıyor ve bu hem kendine hem karşı tarafa güvenmediğini gösteriyor, en nefret ettiğim şeylerden birisi, kısıtlamayı da sevmem kısıtlanmayı da, özgürlüğümü elimden almaya çalışan ilişkilere hiç gelemem herkes haddini bilmeli bence
Kadınlar daha çok kısıtlayıcı. Benim çalıştığım yerde bile bayan olmaması gerekiyormuş ama kadının kendisi bayan kuaförüne gidiyor ve kuaförü erkek. Bende dedimki hadi lan oradan 😎 Yine bir başkası diyorki sen çalışmayacaksın ben olmadan evden bile çıkmayacaksın ben tek çalışırım ev işinide ben yaparım seni başka kadınlar görmesin yeter , çok istiyorsanda torpil yapar idareci olduğum kamu kurumunda gözümün önünde çalışacağın şekilde sana iş ayarlarım, bende onada dedimki hadi lan oradan🤣
Yaşadığım ilişkide kısıtlanan taraf ben olmuştum. Kadınlar da kısıtlanabilir, bilemücüm 🙄
Kişinin karakter özelliklerine göre değişir. Erkek eve girmeyen hafta sonra şehir dışına o arkadaştan öbürüne giden biriyse kız erkeği kısıtlar. Kız çok açık giyinen, her erkekle flörtöz konuşan bir kızsa erkek kızı kısıtlar.
Aslında erkekler kadınları şunu giyme buraya gitme diyerek kisitladigini sanıyor ama kadınlar kısıtlama ile ilgili tek kelime etmeden birçok erkeği çok daha fazla kısıtlıyor ve erkek bunun farkında bile olmuyor.
erkekler çoğunlukla kadınlara sözlü olarak karıştığı için gözümüze daha çok batıyor. ama kadınlar bu tarz kıskançlık işlerini merdiven altından yürüttükleri için başta kadınlar kısıtlamıyor diye düşünüyoruz. aslında en planlanmış kısıtlamayı kadınlar yapıyor 😅
başladıgında baktın teli susmuyor gezenti kıcı bası ayrı oynuyor , baskı kuracan bi uzerınde gozun tutmuyor ise sonra olmadı yol ver gitsin. bu tabıkı kadınlar ıcınde gecerli.
Evli bekar, sevgilisi var yok umursamadıkları için, içindeki hayvani içgüdülere hakim olamayan erkekleri, sevgilisi olan diğer erkekler daha çok kısıtlarlar
Bence bu tamamen kişilikle alakalı kim daha dominantsa bu işi o daha layiğiyla yapıyor. Ama ben kısıtlamaya karsıyım zira insanin yapmayasi varsa da yapasi geliyor
Bazen kadınlarda çok kısıtlayıcı olabiliyor sürekli arkadaşlarıyla çıktığında arayıp durmalar trip atmalar
Ilişkinin olgunluğuna göre değişir bu durum. Genel anlamda erkeklerin kısıtlayacagi konular daha çok diyelim 😊
Kadınlar erkekleri daha çok kısıtlar, erkekler kıskanmasını kadınlar kısıtlama olarak algılıyor
Erkekler kısıtlamayı fiziki olarak yapıyor , kadınlar ise piskolojik olarak.
İki cinste bunu kabul etmiyor ama maalesef ki gerçek olan bu.
Erkeğin kıskancı ve kısıtlayan daha kötü bence ve genelde de erkekler yapıyor.
Erkekler kısıtlıyor bence üstünde sürekli bir baskınlık kurmaya çalışıyorlar
Bana kalırsa erkekler ama kendıme bakıncada kadınlar demek istıyorum😂
Kişiden kişiye göre değişir genelleme yapmaya gerek var mi
Kadınalar kısıtlayamaz ancak öyle sanırlar ama çoğu kadın erkek tarafından kısıtlamaya meyilli erkek kısıtladıkça sahip çıktığını sanıyor enayi diyecem buna kimse kusura bakmasın 🤣🤣
Kimse bana kısıtlama yapamaz annem babam karışmazken başkasının ne haddine
Kim baskınsa o kısıtlıyor ama cevap vermem gerekirse erkekler derim
Belki evlilik Öncesi erkekler ve evlilik sonrası kadınlar diyebiliriz
Kadınlar daha çok kısıtlıyor. Erkekler bundan sıkılıyor, ama kısıtlamayan kadının da kıymetini bilmiyorlar.
Her iki taraf inatlasiyor kimse kimseyi kiskandigindan yapmıyor bence
Kısıtlamıyorum deselerde kızlar erkekleri daha çok kısıtlıyor.
Kim çok severse o kısıtlar ama bunu abartmamak lazım.
Kısıtlama iki tarafta da varsa olumlu olur. Tek taraflı kısıtlama yapmak doğru olmaz. Belli konularda tabiki karşılıklı kısıtlamalarımız var
erkeklere sorarsın kadınlar
Cinsiyeti yok bu işin bence kişiye bağlı
Her ıkı tarafta domınant baskın olan Taraf
Degisir o, ne kadinlar var illalah dedirten
Bence kadınlar daha kısıtlayıcı
Kadınlar daha kısıtlayıcıdır.
Kısıtlanmaktan nefffffret ederim
Erkekler kadinlari daha çok kisitliyor
Baskın olmaya çalışan taraf diyeyim
Kim daha çok kıskanıyorsa o kısıtlıyor.
Erkekler kadınları daha çok kısıtlıyor bence
Erkekler tabiki
Medeni duruma göre değişir bence
Kıskanan taraf daha canım.
Bence erkekler kadınlar için kısıtlı davranıyo
Erkekler daha çok kısıtlar.
kadınlar erkekleri daha çok kısıtlıyor :)
Kim daha kıskanç ise o kısıtlıyor:)
Erkekler kadınları daha çok kısıtlıyor
Kızlar saha çok kısıtlanıyor
Kadınlar çok kısıtlıyor
Resmen eziyorlar
Karakter meselesi cinsiyet değil
Kişiye göre değişir galiba
Kocam hiç kısıtlamaz
Erkekler bence
Eşit bence karakterlerle de alakalı
Kadınlar kısıtlıyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?