
Erkekler daha kısıtlayıcı olabiliyor
Hayır, kadınlar daha kısıtlayıcı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bence bu kişiye göre değişir ama bana göre kadınlar daha kıskanç olsa da erkekler daha kısıtlayıcı mesela kızlar takip konusunda çok takıntılılardır işte kimi takip ettin diye sorarlar sürekli erkekler de mesela onunla konuşma bunu giyme ya da şu saatte çıkma gibi kurallar koyar. ben bunları çok saçma buluyorum bir insan gerçekten sevdiği zaman zaten sevgilisinin ya da eşinin seveceği şekilde davranır yani partneri uyarmasına gerek kalmaz. kısıtlamalar ilişkiye zarar verir zamanla. çocuk gibi kısıtlanmak saçmadır.
Kesinlikle erkekler daha kısıtlayıcı oluyor hatta öyle tipler var ki evlendikten sonra bile yok karısını dışarı çıkmayacaksın yok onunla bununla görüşmeyeceksin yok şunu şunu yapmayacaksın gibi saçma sapan kurallar koyan adamlar var tamam Yani bazen insan otoritesini koruması gerekir ama kısıtlayıcı olmak da iyi bir şey değildir dengesini kurmazsan bu işler olmaz.
Kısıtlamak güvensizliktir kısıtlanan kişinin kendine saygısı yoktur eyer kısıtlayan kişi kısıtladığı kişiye güvenmiyor o davranışını artık konu her neyse beğenmiyorsa kısıtladığı kişiyle konuşmalı anlaşılamıyorsa ayrılınmalıdır aksi çok zararlı ve toksik bir ilişki örneğidir ve bunun cinsiyeti yoktur
Bayıla bayıla manyağa bağlamıyoruz. Biz de isteriz gözü kapalı güvenelim salalım çayıra kayırsın mevla😂 ama salınan çayırlarda kayırmıyor Mevla bazen. İpi salınmış köpek gibi koşturuyor bazilari serbest birakinca 😂 Devir buysa verecek o güveni yoksa bay bay. Öyle saça böyle tarak
Cevap
41Cevap
Kadınlar daha kısıtlayıcı bir yapıda bana göre. Erkekler de kıskanç ama kadınlar çok daha önde
Kendine güvenmeyen taraf daha kısıtlayıcı oluyor.
Erkekler biraz duruş sahibi olsa kadınlar bu kadar kısıtlayıcı olmaz..
Kadınlar daha kısıtlayıcı
kadınlar bir tık daha kısıtlayıcı olabiliyor sanırım..
bazı durumlarda da erkekler de öyle olabiliyor..
@seyda028 neredesin telefona neden geç bakiyorsun yemek yemezden once dur yeme resim çekınecem ;) yaptiklari trip surat asmalar hayata küsturecek cinsten :)
Kisitlamak kiyafetle olmaz ki istedigini giysin hayatimdaki kadin beni darlamasin ama :)
@seyda028 iste sizinkisi size deger vermiyor baskasi da ne durumlari yasiyor jerkes memnin degil :)
@seyda028 maalesef sanki öyle diyo
Ben bi kısıtlama görmedim şimdiye kadar, aksine o teşvik eder bi yere gideceksem ya da kendimlr alakalı bi değişiklik yapacaksam. Ben kısıtlar mıyım ona sormak lazım. Kişiden kişiye değişen bi durum
Kısıtlamak bana göre değil, herkesin aklı var fikri var. Nerede nasıl davranacağını, ne konuşacağını bilmeyen insan zaten bana göre yeterli gelişimini tamamlamamıştır. Ne beraber olduğum insandan bunu beklerim ne de ben ona yaparım
Erkekler utanmasa kadını eve kapatıp mahzenlere koyacak.
Kadınlar daha çok başka kadınlar ile ilgili kısıtlayıcı. Şahsen ben kendim öyleyim.
Gözlemlerime göre erkekler bir yere kadar kısıtlar ama kadınlar erkeğin kadını kısıtladığını gösterirmiş gibi yapar ve aslında kendi kısıtlar ve bazen erkek bunu geç anlar.
kadınlar erkekleriyle beraber gezerken hep etrafındaki kadınlara bakar ve erkeğın gözünü kapatır bunlar çok ayrı saçma hareketler ama öyle yapıyorlar
Erkekler kıskanıp genellikle giyimini kısıtlıyor kısa bu bunu giyme erkek arkadaşlarınla çıkma her kızın vardır illa erkek yakın arkadaşı erkekler iste bunu çok kıskanıyor giyimi dinlemem ben özgür bir kızım mini etek de giyiyorum mini elbisede dekolte bluz da olunca da karıştırtmam
Erkekler tabiki.. bu yüzdendir ki kadınların ayağı her zaman kapının eşiğindedir.. bu kısıtlayıcı yaklaşımlardan dolayı kadın her an ilişkiden gidebilir.
Bu genel olarak erkeklerdir. Yani kültürle de alakalı. Ama bu ilişkinin ilerleyişine göre değişir bir durum
Kadınlar trip atar , küser , bağırır çağırır ama bazen şunu yapma bunu yapma demez , ama erkekler yasak koyabiliyor
Aslında objektif bakarsak
kadınlar daha kısıtlayıcı
Çünkü bizler dakikada kafamızda
40 tane entrika düşünebiliyoruz; 😃
İlişki yaşamayı hayatı birbirine zindan etmek olarak algılamak, cinsiyet bağımsız bir nevroz bence.
Bana gore erkekler. Kadinlar on planda gibi olsa da.. erkekler bencr..
Erkekler daha kısıtlayıcı ve şiddete başvurmaya daha yatkın
Erkekler buna zemin hazırlamasa kısıtlama gibi bir çabaya girmez kadınlar.
Kadının tatmin edememiş adamların kadınları kısıtlayıcıdır.
Bir o kadar da söylemeyip trip attıkları var. Kadınlar diyorum. 😂
İki tarafta kısıtlayıcı aslında ama kabullenmesi zor oluyor
Kadınlar daha kısıtlayıcı oluyor acı ama gerçek bu 😂😂
Maalesef böyle görmüşler babalarından erkekler (ben değil :D )
Erkekler daha kısıtlayıcı oluyor.. Bir de eğer maço ise hiç kaçarı yok..
Kadınlar 25 40 yaş arası erkeğin. Özel hayatını bitirir
Kısıtlayıcılık genelde erkeklerde olur, ben ilişkilerimde hep kısıtlanmaya çalışan kişi oluyorum.
Kıskanç olan kısıtlar yani erkek olabilir kadın olabilir. Bilemedim xd 🖤
erkekler tabikide her şeye karışıyorlar kıyafet arkadaş gittigim yer bunlar biraz sıkıyor beni
Kişiden kişiye değişmekle birlikte erkeklerin kısıtlayıcılığı daha ön planda
Erkekler daha kısıtlayıcı oluyor gördüğüm kadarıyla
Benim aşiretim var ve erkekler çok kısıtlayıcı abi
Kimin alternatifi daha azsa o daha kısıtlayıcı oluyor.
Kimin güven sorunu varsa o kısıtlayıcı davranır. Kısıtlamak bana göre saçmalık.
Hemcinslerimin eline hiçbir erkek su dökemez. 🤷🏻♀️
Kendini bilen iki cins de kısıtlayıcı olmaz. Ama genel olarak gördüğüm kadınlar.
Erkekler diyorum ama her erkek ayni degil var öyle Eski kafalardan olan
Kişiden kişiye değişir ama bence erkek daha kısıtlayıcı gibi
Kesinlikle kadınlar. o zincir olmamış tasma lazım tasma
Biz erkeklerden az biraz daha kısıtlayıcı olabiliriz.
Giyim okusam konusunda erkekler daha kısıtlayıcı ama gerisinde kadınlar
kısıtlama konusunda erkekler daha kısıtlayıcı özellikle giyim kuşam meselelerinde
kadınlar erkeklere güvensiz davranıyor biraz ondan dolayı daha çok kısıtlıyorlar onlarda haklı tabikide günümüz erkekleri hep dışarı bakıyor
Kadınlar daha kısıtlayıcı diyebiliriz.
Kadınlar her zaman daha kısıtlayıcıdır. Bu mizahi içeriklerin tamamına konu olmuş bir durumdur.
Kadınlar çok kısıtlayıcı
Cevaplar eşit gelmiş. Kadınların çoğu "erkekler daha kısıtlılayıcı" demiş. Erkeklerin çoğu "kadınlar daha kısıtlayıcı" demiş 😂
Bilmiyorum ben de erkekler diyeyim madem 😂
Dönemsel olarak değiştiğini düşünüyorum bunun.
erkekler herşeye karışıyor onlar dışarıdaki hemcinslerine güvenmiyorlar çünkü zamanın da kendileride öyle yaptıklarından kıyafet uzunluguna gidilen cadeye falan çok takıyorlar
Benn 😄😄☺️
Kızlarrrrr dirim dırımm
Erkekler sahipleniyim derken kendilerine rahibe istiyorlar
Bence erkekler daha kısıtlayıcı oluyorlar. Kendim hiç tecrübe etmedim ama etrafımda gördüğüm kadarıyla bu şekilde bir durum var.
erkekler her bir aktiviteye gondermez kız kıza aktivite olunca kıyafetıme laf yapıyor bunlar cok sinir bozucu ilişkiyi bile bitirir
kadınlar çok kısıtlıyorlar gömleği bir tık düğmesini cözseler kıskanıyorlar devir değişti bence
kadınlar erkekleri bir köle olarak kullanır erkeklerde buna sessiz kalır artık üzmemek içinmi bilemem
erkekler onu bırakıp gıtmesınden başka erkeklere gönül kaptırmasından çok korkuyor ondan dolayı kısıtlamaya calışır
hatınlar cok kıskanç olur birini sevince öbür kızların kapmasından korkar ve hiç bir şeye izin vermezler
Seven kıskanır kısıtlar ancak görseldeki gibi değildir. Ve bazen de özgür bırakmak gerekir erkeğin ne yapacağını görmek için.
tayt biz erkekler icin yapılmış olsaydı ve mini etekler sizlerdeki tepki aynı bizimki gibi olurdu
Kadınlar kısıtlayıcı bence bende sınır yok herşeyi yapmak yaşamak isterimm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?