Kadınlar ayrıldıktan sonra güçlenirken, erkekler tamamen iyileşemiyor! Sizce hangi cinsiyet ayrılığı daha çabuk atlatıyor?

Ayrılık acısı yaşayan kadınlar tamamen iyileşebiliyor, üstelik duygusal açıdan güçleniyorlar. Erkekler ise acıyı daha hafif ama daha uzun bir süre yaşıyor. Ayrılık acısı yaşayan erkeklerin tamamen iyileşmesi çoğunlukla mümkün olmuyormuş.
Kadınlar ayrıldıktan sonra güçlenirken, erkekler tamamen iyileşemiyor! Sizce hangi cinsiyet ayrılığı daha çabuk atlatıyor?
Öhöm, erkeklerin daha çabuk atlattığını bize düşündüren şey ise; yaşadığı duygusal boşluğu - kırıklığı başka biriyle beraber olarak atlatabileceğini düşünüp "çivi çiviyi söker" hesabı ilerlemesiymiş efem.😑
Kadınlar ayrıldıktan sonra güçlenirken, erkekler tamamen iyileşemiyor! Sizce hangi cinsiyet ayrılığı daha çabuk atlatıyor?
Cevapla