Kız arkadaşım Anksiyete kaygı bozukluğu yaşıyor yardım lütfen?

Kız arkadaşım ağır depresyonda Anksiyete teşhisi konulmuş doktorun verdiği ilaçları kullandığında ondan şirini güler yüzlüsü yok lakin ilaçları kullanmadığında çok agresif oluyor 5 aydır beraberiz beni defalarca eften püften sebeplerden terkedip durdu hep peşinden koştum barıştık onu çok seviyorum onu mutlu etmek için çok emek sarfediyorum harika bir insan merhametli düzgün bir insan ilaçları 1 yıldır kullanıyor ve beyin sağlığına zarar verir diye kullanmasını da istemiyorum kullanmadığında bambaşka bir insan oluyor ağlıyor rüyasında onu terkettğiimi görüyor bende onu asla terketmeyeceğimi söyleyerek açıklama yapmaya çalışıyorum yardım edin ben elimden geldiğince anlayışlı davranıyorum 10 kere mutlu etsem 11. kez onu üzecek birşey yaptığımda benden kötüsü olmuyor her yerden engelliyor bin bir yalvarmayla düzeltiyorum sürekli gücüm tükeniyor ama ondan kopamıyorum
Kız arkadaşım Anksiyete kaygı bozukluğu yaşıyor yardım lütfen?
Cevapla