Sevdiğim kızda anksiyete bozukluğu var ve bu aralar gerçekten çok kötü, ne yapmamı tavsiye edersiniz?

Arkadaşlar, bir seneden fazladır bir kız hayatımda ve onu gerçekten çok seviyorum, ilişkimiz karışık, kız benden kopamıyor ama sevgili aşamasına geçemiyoruz hiçbir zaman. Konu bu değil zaten, 4-5 senedir anksiyete bozukluğu ile uğraşıyor ve bir türlü bu hastalığı yenemedi, doktora gitti, denedi olmuyor, sanırım şu an ilaçlarını da kullanmıyor, faydasını görmüyor. Her ay böyle dönemleri oluyor 3 hafta iyi ise 1 hafta çok kötü, ağızından laf alamıyorum, konuşamıyorum, bir yardımım dokunmuyor, şu an farklı şehirlerdeyiz yanına da gidemiyorum. Ben her zaman onun yanında olacağım destek olacağım ama gerçekten elimden bir şey gelmemesi beni çok üzüyor ve kötüye gidiyor, korkuyorum. Özellikle bu durumu yaşayan, tecrübe eden arkadaşlar ne önerirsiniz, lütfen yardımcı olun bana, onun için elimden geleni yaparım yeterki iyi olsun
Sevdiğim kızda anksiyete bozukluğu var ve bu aralar gerçekten çok kötü, ne yapmamı tavsiye edersiniz?
Cevapla