Sevgilimin anksiyete bozukluğu var, beni istemiyor. Şu an tedavi sürecinde ne yapacağım?

Merhaba arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var sevgilim psikolog ve psikiyatriye gidiyor ilk başlarda durumun farkına varamadım çok destek olamadım bana da durumun ciddiyetini anlatmadı pek üzülmeyim diye ve şimdi iyice sıkıntıya girdi beni de istemediğini ayrılmamız gerektiğini söyledi hatalarım oldu çok destek olamadım ama durumu bilmiyordum bana anlatmadı ki ve şu an çok kendinde olduğunu düşünmüyorum normal kişiliğinden uzak hareketler yapıyor o yüzden dediklerine aldırış etmeden ona destek olmak istiyorum çok sıkmadan ama beni istemiyor doktor da sosyalleş eğlen takıl demiş bunu milletle yapmak istiyor ama benle istemiyor onun kırgınlığı zamanında çok destek olamadığım için ama harbiden bilmiyordum bu kadar olduğunu ilaç falan kullanıyor en sonunda patladı yani soğumuş benden ne yapmam lazım birbirimizi çok seviyorduk ya çok farklıydık ama beni bıraktı ben ise hala ona destek olmanın peşindeyim her gün sıkmadan yatmadan önce uzun uzun yazıyorum o yazmıyor ama okuyor en azından hediyeler alıyorum etkinliklere gitmek istiyorum ama o da haklı olarak zamanında yapacaktın modunda ama bu o kendisi değil özü değil yanlış şeyler yapmasından da korkuyorum ne olur fikir verin biraz mesafe koyup bekleyim mi yoksa hep destek olmaya devam mi edeyim mesafe koysam pek özleyecek gibi değil çünkü kimseyi takmıyor istemiyor tedavi sürecinde hala ne yapmam lazım
Sevgilimin anksiyete bozukluğu var, beni istemiyor. Şu an tedavi sürecinde ne yapacağım?
Cevapla