33 yaşındayım. Hala bekarım ve hiç sevgilim olmadı. Benim kadar durumu vahim olan var mı?

Hangi kızı beğendiysem sahipli çıktı. Benden hoşlananlardanda ben hoşlanmadım. Ve hala yalnızım. Bu benim kaderim mi?
33 yaşındayım. Hala bekarım ve hiç sevgilim olmadı. Benim kadar durumu vahim olan var mı?
Cevapla