AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
210Cevap
yarari erkenden cocuklari buyutup evlendirip kendi hayatini yasiyorsun hala dincken. zarari genclini pek yasiyamiyorsun
18-19-20 ideal cunku insan herseyi gormemis oluyor 30 yasindaki insan herseyi gormus ve cok secici oluyor bunun sonucu ewde kaliyor
Şu an evliyim mutluyum valla ben 18 esim 19 yasindaydi 20 ye gircek yakinda. Sevgiliydik seviyorduk vee evlendik :) mutlu muyum? Evet mutluyum
okuyomusunuz
Zararii erken evlenip napacaksin gencliginin tadini cikarr ne kadar iyi bir es ur olsun seni kistlayacak bazi seylerden mahrum kalacaksin hele cocuk varsaa bittin kizm ☺
bana gore en guzel yaş aralıgı bır bayan ıçın 23-26 erkek 25-30 böyle düşünüyorum yanlış mıyım bılemem ☺ ama ıstısnalar oluyor hayatta çok seven ya da gençlıgın verdıgı şeyler faklı düşünceler vs vs
Bence ortası olmalı erken daha fazla tabi ama şu bir gercek evliliğin yapı taşlarından birisi cinsel uyumdur. Cunki erkek cok isteyip karsısındaki olmasada olur havasındaysa bu evlilikteki mutluluğu azaltır.
kişi kendini hazır hissediyosa neyi bekliycek ki.. ilerleyen yaşlarda insanlar daha seçici oluyo. armudun sapı üzümün çöpü misali gerek yok yani
Bana mantıklı geliyor gerçekten anlasiyosan daha elem bile evlenebilirsin. Ama nadir bu yaşta anlasip birlikte olan insan. Bknz. kendim
23 iyidir nikah icin ama adam gibi biriyle iyidir ne erkek ne kadın gevsek olmucak hayatin farkinda olucak
gözüme çok itici geliyor ya sosyal medyada bir sürü canim karicigim kocacim yapisik resimler ıgrnec daha cok geceler
gençler
Aceleye gerek yok bence işine hayatına şekil veremeden biriyle hayatını birleştirmeye çalışması saçma
Yararlı bence ben evlensem cok iyi anlaşırım diye düşünüyorum hem yardımcı oluyosun birbirine ne güzel olur spora flanda gidiceksin beraber oh miss
Akıl yaşta değil. Kişi olgunsa hiçbir sorun olmaz. Ne 30 yaşında insanlar var 18 yaşındaki birinden daha çocuk davranan.
O yaslarda birakin evlenmeyi hayatinizi yasayin ya ben 27-30 arasi yaslari evlilik icin daha hazir olunan bir yas olarak diye dusunuyorum
erken yas tabırını 18 den baslatmana sevındım.
herkesın dusuncesı farklıdır ama ben erken anne olmak ısterdım
Zararı fazla demeyelim ama erken evlenmek doğru bir şey değil bence yani en az bir 23 yaşında olmalı insan..
bence erken evlenmenin hiç bir zararı yok.. haram sevdadan kaçınıyorsun hata bakış açım dayıyor olması lazım
Zararlı. Tecrübeyi falan geçtim önce eğitim şart. Bilinçsiz insandan ne iyi bir eş olur ne anne ne baba
Saçma sapan bir düzen. Dogurup dogurup 18 yasina geldikleri gibi baslarindan savar gibi kocaya veriyorlar
Akıl yaşta değil baştadır. Adam 50 yaşında boşanıyor neden çünkü aklı olgunlaşmamış istediği kadar yaşlansın bu adam gene evliliği yürütemez.
yararı fazla çocuğun ile yaş farkı çok olmuyor ve onu anlayabiliyor hatta arkasından koşabiliyorsun yoksa hiç bir anlamı yok. :D
Kalabalılaşan dünyada insalar gitgide yanlızlaşıyor.. Çünkü aptal bir birey odaklı sosyalleşme var, aile kavrama, büyük-küçük kavramı yok oldu..
Kendimizi evliliğe hazır hissettiğimiz her yaşta evlilik yapabiliriz. Bu bile bir kalıba bağlanmaya çalışıyor garip.
Ayrıca kişisel ihtiyaç ya da insanın yaşama amacını düşünürsek erken yaşta evlilik her zaman idealdir.
Vardır illaki sonuçta büyük bir sorumluluk alıyorsun. Aslında çok yaşla ilgisi yok zira ben hala hazır hissetmiyorum kendimi.
Yarar gözün açılmamış oluyor fazla istek ve beklenti olmuyor erken yaşta anne baba olmak.
Zarar geç anne baba olmak.
Aslında o yaşlarda daha kolay
ama sonrasında heyecan aranmaya başlanıyor, eşler birbirinden sıkılabiliyor
olgunluğa erisilmeli
ha yaşın büyük olmasıyla olgun olmak aynı şey değildir
Bu devirde boyle bencede bosanmalar cok fazla. Ama kisilere bagli tabiki dogru insani bulmak lazim iyi secimler. Evliligi sicak ve diri tutmak gerek
İnsanların hiç birşeyden haberi olmadığı zaman iyi birşeymiş evlenip bütün evlilikleri kendisininki gibi zannederek yaşamak ama artık öyle değil başka başka hayatlar gözünün önünde ve artık evlenmenin kendisi saçma.
Erken yaşta evliliğe hep hayret eder olarak buluyorum kendimi. Ama olmaz diye birşey yok. Bazı arkadaşlarım böyle pat diye evlenmişti. Şimdi bakıyorum hepsi mutlu. Bence önce meslek hayatını tamamlaması lazım insanın.
bu insanların olgunluğuna ve yaşam şartlarına bağlıdır... illa yaş belirlemek doğru olmaz buna dogru zaman demek daha dogru...
çocuğunla büyürsün
arada pek kuşak farkı olmaz.
Yaş ilerledikçe insanlar çok fazla seçici oluyor o ortadan kalkmış olur.
Kesinlikle erken evlenmek iyidir. günaha girmezsin. Zina ve Mastürbasyon yapmazsın. Pornografi izlemezsin. Modern görünümlü sapık ve abazan olmaktansa evlenip nikahlı eşinle cinsel birliktelik yaşamak bin kat daha iyidir.
Ben böyle düşünüyorum.
Ayrıca kendi ayaklarının üstünde durmayı ve hayatı öğrenir.
erken dediysek kız olsun erkek olsun yaşı en az 20 olmalı. bence 24 ve 25 evlenmek için ideal bir yaş. bu satırları yazan da 30 yaşını aşmış bekar bir adamdır.
Ya bu yaşla alakalı bir konu olduğunu düşünmüyorum. Bu daha çok karakter ve bağlılık meselesi.
bende 18 yaşımda evlendim gayeye mutluyuz bence kişiliğe bağlı genel konuş mayın
Genç bireyler sağlıklı düşünemeyeceğinden erken evlilik her konuda eksi getirecektir
mesaj atsana
bu yaşta evlenenler. 27-28 yaşlarında aldatmaya aranmaya başlıyor.
20 yaşında evlilik mi olur? o yaşta çiftin kendisi çocuk daha. sonra mutsuz bir ömür.
30lu yaşlardaki insanlar erken evlenselerdi bence hepside evliliğini yürütürdü.
İnsanın ruhuna göre değişir bence evlilik demek sorumluluk ruhunda sorumluluk kabiliyeti olanlar evlensin
Sorumluluk sahibi ise zararı yok erken yaşta evlenmenin. Ve bir de maddi açıdan sıkıntı yoksa.
yaşın olgunluk ile alakası yok bağzı karakterler için zararlı bağzıları için faydalı olabilir
Eninde sonunda olacak birşey aceleye gerek yok herşey zamanın da olmalı erken evliliğe karşıyım
18-27 ye kadar oldu oldu. gerisinde çok bocalıyor millet.
Bence erken geç diye birşey yok... Doğru insanı bulunca ve evliliğe hazır olunca evlenip yuva kurulur... NET.
Ekonomik durum ve..
Tabi ki kisilikleri ile alakali.. :/
Yaşla ilgisi yok, bu tamamen bireylerin ekonomik ve karakteristik durumlarıyla alakalıdır
Eğer kafa dengi ve iyi bir insanla tanışıp evlenirse yürür ama bence evliliğe en uygun yaş 20
ben de oyle dusunuyorum yani erken yasta evlenmenin zarari fazladir 😒
Erken yaşta evlilik ilerisinde sorun yaratıyo özellikle erkeklerde
Ama evliliğin yaşla değil başla alakası var bence. Kişilikler etkiliyo
23-27 bana göre uygundur altı bek sağlıklı değil bence.
Bence iki taraf da hayatını düzene sokunca evlensinler bir kere geliyoruz dünyaya bu kadar kasmamak lazım erkendi geçti..
.. ev gecindirmeye ve yeterli olgunluga. erismis herkes evlilige hazirdir
Bir taraf olgunsa zararının fazla olabileceğini düşünmüyorum.
Evlendigimde 22 yasindaydim, hala da evliyiz bir sorun yok :)
Hazır hissetmediğin sürece evlilik her türlü zarar verir
Ayy yanlış okumuşum. Karşıdaki kişiye göre değişir o da
Yararıda var zararı da ama zararı daha çok bence. O yaşta neyin ne oldugunu bilmiyosun. Bunca sene de heba edilmez. Boşanmaya gidiyo yani yazık.
Bence 24ten sonra başlıyor evlenme dönemleri, ideali 27-28-29-30
evliliğin yaş ile alakalı olduğunu düşünmüyorum anlaşamayan heryasta anlaşamaz.
daha çocuk yasta neyin ne olduğunu bile bilmeder evlilik saçma