Erken yaşta evlenmenin yararı mı fazla zararı mı?

Bana pek mantıklı gelmeyen bir şeydir erken yaşta evlilik. Kaldı ki günümüzde 30lu yaşlarında insanların bile evlilik yürütemediğini düşünürsek, 18-22 diyelim arası kişilerin evlilik yürütmesi bana zor geliyor.
Erken yaşta evlenmenin yararı mı fazla zararı mı?
Güncellemeler
1 yıl
Evlilik & Çeyiz
Güncellemeler
1 yıl
Erken yaşta evlenmenin yararı mı fazla zararı mı?
Cevapla