Erken yaşta evlenmenin avantajı mı yoksa dezavantajı mı çoktur?

Erken yaşta evlenince genç anne baba oluyor insan mesela ve bunun etkilerini yıllarca görebiliyorlar. Başka aklıma bir şey gelmedi şahsen benim. Sizin?

Erken yaşta evlenmenin avantajı mı yoksa dezavantajı mı çoktur?

Erken yaşta evlenmenin avantajı mı yoksa dezavantajı mı çoktur?
Erken yaşta evlenmenin avantajı mı yoksa dezavantajı mı çoktur?
Cevapla