Erken yaşta evlenince genç anne baba oluyor insan mesela ve bunun etkilerini yıllarca görebiliyorlar. Başka aklıma bir şey gelmedi şahsen benim. Sizin?
Erken yaşta evlenmenin avantajı mı yoksa dezavantajı mı çoktur?

Erken yaşta evlenince genç anne baba oluyor insan mesela ve bunun etkilerini yıllarca görebiliyorlar. Başka aklıma bir şey gelmedi şahsen benim. Sizin?
Erken yaşta evlenmenin avantajı mı yoksa dezavantajı mı çoktur?

Erken yaşta evlenmenin dezavantajı bence daha çok.. çünkü bir insan hayatını zaten yeterince yaşayamamış olur daha kendisi çocuk gibidir.. olgunlaşmamıştır. ikincisi ise erken yaşta evlenirse muhtemelen eğitim ya da iş konusunda kendini geliştirmeye zaman bulamayacak. ve yarıca sorun yaşarsa bir de boşanmayla uğraşması gerekecek.
Bence sürdürebilirliği varsa erken evlenmek daha avantajlı.
Evlilik dediğin şey çok da akıl başında yapılacak bir şey değil. Seçici oluyorsun deniyorsun hayal kırıklıkları vs derken yıprandığın yerde hayatımda biri olsun diyorsun. Çocuk konusuna gelince de gerçekten yaş ilerledikçe kafa götürmüyor dedikleri mevzu bu.
Yani bence kişilikleri tam oturmamış insanların erken evlenmeleri en büyük dezavantaj. Sonra çürük temeller üzerine kurulu bir yaşantıları oluyor ve eğer varsa en büyük hasarı tabiki çocuk alıyor. O yüzden geç olsun ama mutlu ve huzurlu aileler olsun.(Gerçi sadece yaşla olucak bir şey değil ama olsun djdjdj)
Cevap
7Cevap
ailen genç olur daha çok maddi durum ve doğru kişi olursa sıkıntısız gider maddi durum çocukta çok etki eder
Erken veya geç değil doğru kişiyle evlenmek avantajdır
Ama o doğru kişiyle genç yaşta evlenmek daha da avantajdır
Bence avantajı daha fazla. Şimdiye okula giden çocuğum olurdu..
Avantajı vardır muhtemelen olanlara şahit olduk çok kendi adıma dezavantaj olduğunu düşünüyorum
Dezavantajı çok çoğu kişi pişman oluyor keşke evlenmeseydim diyorlar
Eğer doğru kişiyse erken evlenmek güzel olur ama yanlış kişiyse erken geç fark etmez...
Yaş ve bizlerden çok büyük İnsanlar Genelde hep şöyle der
"Erken Evlenen ile Erken kalkan yol alırmış "
Ama şimdiki Nesil için Geçersiz maalesef ERROR VERİYOR.
yolun sonunda evlilik kaçınılmazsa erken evlenmenın faydalı oldugunu düşünüyorum
Kullanabilene avantaj.
Doğru katılıyor
Dezavantajı ve avantajı da yok
Kadınlar için avantaj erkek için dezavantajdır
Ne kadar erken. Kaç yaş mesela
Evlenmek iğrenç
Avantajı çoktur
Dezavantaj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?