AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
210Cevap
Yanlış eş seçimi yapma olasılığı çok yüksek bence. O yaşta insan daha kendini tanıyamıyor ki
Hayır birlikte öğreniyorsun birlikte büyüyorsun tabi zorlukları var fakat o kadar zor değil.
katılıyorum
Erken olan dönemi geçtiğim için sonraki dönemi test edecem. 🤓
bencede erken yaşta evliliğin her evlilikte olduğu gibi sorunları çıkıyor eskileri karıştırmayın..
Bence iyi bir şey aksine geç evlenmek daha çok zararlı bile olabilir olaya eğlenemiyorsun diye bakmamak lazım onlar evliliği iş gibi falan görüyor galiba en iyisi yolunu genç yaşta belirlemek
paran varsa yanciktaaa cukun oynar amcikta
paran yoksa yancikta
yerinden kipirdama
trakya ata sözü
Bilmem hiç erken yaşta evlenmedim.
Bence mantıksız değil.
O yaslar bir anlık heves evlilik nedir bilmeyen sadece cinsel anlamda dusunen evlilikler uzun surmez
yararli gormuyorum hem psikolojik hem ekonomik anlamda hazir olmadan evlenilmemeli
ben 20 yasinda evlendim bir zararini gormedim. biraz daha sonra evlenebilirmisim
20'sinde evlenirsen 30'unda kiminle evlendiğine inanamazsın
Dr. House
şahsen erken yaşta anne olmak istediğim için bence güzel bisey erken yaşta evlenmek
Taşıyabilmek önemli olan. Benim açımdan erken evlenmeninde avantajları var.
Yani yerine göre değişebilir. Bu tamamen kişinin ne istediğine bağlı.
çocuklar için iyi olur erken yaş erken yaştan kastım 25 ve üstü
Yararı daha fazla Erken evlendiğinde erken yaşta çocuk sahibi olursun. İleride hayatını yaşarsın.
Erken evlilik 18-22 yas araligidir benim icin... Ben taraftariyim...
Erken yaştan kasıt Devletimizin izin verdiğinden oncesiyse tabi ki kötü ama erken evlenip uzun yıllar mutlu olma fırsatını kaçırmamak lazım
Yaşça değil kafaca olgun insanlar için zararı yok. 23-25 ideal kızlar için.26-29 erkekler için ideal bence
Bnce erken yasta bırbırını tanıyan ve evlenen kısılerın evlılıgı daha saglam olur eskıdn cok kucuk yasta evlenıyrlardı
dünkü bebeler evleniyor iste benim yasim 22 .. ben evlenmeye korkuyorum 20 yasindaki evlenip cocuk yapmis djdjdjdjdj.. bunlar hep azginliktan
Bence bir zorluğu yok ben 31 yasindayim 14 yasinda boyum kadar oglum var düşünsene 35 yasinda dede olmusum :)
zarari vardir ama faydasida var
donem kotu her an insan nefsine yenik dusup gunahlara bulasabilir
ama evlenirse en azindan onunde zor bir engel olmus olur
evlendiğin kişi adam değilse kaçında olursa olsun hayır gelmez
Evlilik iki tarafın anlayışlı, sabırlı, akıllı oluşuna bakar yaşa tipe bakmaz.
erken yaşta evlenmek zararlı günümüz gençlerine göre
Yararı, ilerde tecrübe olması. Zararı ise erken yaşta kendini tüketmek.
Kim hazir hissederse evlenebilir ama 18-20 arasi banada fazla kücük geliyor
Tabiki zararı... Hüsran ve pişmanlıktan başka birşey değil...
zararı sahsen hic biseyini bekarki gibi yasayamiyorsun
doğru kişiyle evlendiysen yararı var yanlış kişiyle evlendiysen zararı var
Bence çocuk planı olan hemen evlenmeli ilerde çocukların dede dememeleri için😂
zararı fazla gibi görünür ama, yıllar ilerledikçe faydası daha çok olur ama her evlilik için geçerli değil bu tabiki,
Zor bir soru tamamen esinle alakali. Oyle biri secersin genc yasta omur boyu mutluluk yakalarsin oyle biri secersin genc yasta Allah belani verir :)
Bence erken yaşta evlenenlerin çoğunda heveslik önde yatıyor
Avantaj ve dezavantajları mevcut ama hangisinin fazla olduğu kapışırlar
Bu ekonomik durum ve kisinin karakterlerine baglı bence
Yararıda elbet vardır ama zararlarını kapatamayacağı kesin...
Evlilik sorumluluk demek , erken yaşta evlenipte o sorumluluğu almak insanı yorar erken yaşlandırır
çocuk yaşta değilde erken evlenmek geç evlenmekten daha iyidir bence
Zararlıdır ya bence tam zihnen olgunlaşma olmadığı için:/ 24 yaşından sonra iyidir
zararı var.. kafa olarak tam oturmuyor ve bu da sorun yaratıyor..
erken evlilik çabuk yıpratır. çevremden biliyorum evli olmasam da
Bence 21-22 iyi yani ideal. Erken de değil. 18 falan çok erken ya. Çocukluğunu yasayamazsin
İnsandan insana göre değişir bu durum ama genel olarak haklısın
erken evlendiğim zaman çoçugun sana dede demez :=)
ama geçim ve anlaşabilmek için geç olgun olunan zamanda evlenmek gerekr
Kişilerin karakterine bağlı diyorum aile olmanın birlik beraberliğin bilincinde insanlarsa zaten yararlı bir durum olur.
Okadar erkek varken sen gencecik yasinda bir tane erkekle oburr boyu beraber ol yazik gencligine
Önüne gelenle yat sonra seni alcak bir mal bulunur diyon heralde 😂
Yatmana gerek yok ki takilirsin gezersin tozarsin
O işler öyle olmuyo işte ateşle barut hesabı 😂
Ben nasil yapiyorum ozm
Sen barutsun ateşle yaklaşan olmamış demek ki sana 😝
@Herseyin-sonu-gelir olduda karsimdaki kiside bana saygi duydugu icin beni zorlamadi bana aksine yardimci oldu
Ne mutlu sana o zaman
iyi yanlarida. var kotu yanlarida. tabi her sey oyledir yani
Ekonomik olarak sıkıntı yaşarlar. Sevgili olarak birlikte yaşamaları daha doğru olur bence
olgunluğuna ve beklentilerinin karşılanıp karşılanmadığına bağlı
20-25 arası en uygun bence erken evlilik cok daha yararlıdır.
Yararı pek var mı bilemem ama zararı var eşler çok çabuk sıkılabilio birbirlerinden
Hayata tutuna biliyorsan her iki birey de olumlu bakıyorsa neden olmasın
Tek avantajın çocuğun olursa beraber büyürsün galiba
Kadınlarda 25 erkeklerde 30 olduğunda evlenilmesi gerekir gerekli olgunluğa bu yaşlarda ulaşılır
Kesin mutlu olunur diyorsun
Yeterli olgunluğa bu yaşlarda ulaşılır bundan sonra da halen yönetemiyorlarsa burç uyumuna göre evlensinler yükselen ve güneş burcuna göre
Ben burca yasa inanmam. kardesim 2 temiz. insan 2 iyi yurekli insan yeterli mutluluk. icin
26-28 yaş aralığı erkek için en uygun evlenme zamanı. İnsanın biraz olgunlaşması gerek.
Bence 25-26 dan once evlenilmemeli. Ilerde mutlaka pisman olunur
Bence erken evlilik daha iyi ya gozun acilmadan baskasini gormeden sadece esin olmasi daha iyi benim evlenen arkadaslarim var cok mutlular
Genel olarak çok yanlış bence hayatı yaşamadan kendini biryere bağlarsan üç gün sonra o bağlardan kurtulmak için çırpınır