Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. İyi ve kötü erkek diye bir tanımlama yoktur. Maske onlar.
Seviyorum aşkım meleğim, bir kadına bunlarla gidilmez. Bazı erkekler görüyorum, şu "iyi erkek" maskesinde olanlar mesela , resmen bir eziklik abidesi, ezikliğini efendilik adında maske ile örtmüş. Sus pus olmalar, he canım he gülüm haklısın aşkım... Bu mudur? Bununla mı övünüyorlar iyi erkekler?
Nerede bu "Erkeksi" kavramı? Erkeksi diyince bu iyi/kötü erkekler ne anlıyor? kadın ne anlıyor? Asıl olay budur. iyi ve kötü sıfatı karakter için vardır. Bir kere bir erkeğin, bir kadına o erkeksi duruşunu hissettirmesi lazım. Bu iyi erkek diye tanımlanan kişilerde erkeksi duruş göremiyorum ben, erkek olarak göremezken bir kadın ne yapsın? Kötü erkeklerde de pek görünmüyor, zorbalığı erkeksi duruş ile karıştırıyorlar. Çoğu erkek sahiplenmeyi de bilmiyor. onu giyme bunu yapma falan , sahiplenme ile kısıtlamayı birbirine sokuyorlar. Rezalet resmen, kadın olsam bunların alayını parmağımda oynatır fırlatırım. Özgüven sahibi olacaksın, erkeksi duruşun olacak , şöyle bir tabir vardır "kuru fasülye yerken soğan doğranmaz, erkek yumruğuyla soğanı kırar, cücüğünüde sevdiğine verir. " Sonra bu iy ierkekler, kadına acizmiş gibi davranırlar. O kadın sanki bir şey yapmaktan acizmiş gibi. Bu kadına hakarettir, böylelikle flört döneminde terkedilmeye veya evlilikte inek gibi sömürülmeye mahkumdurlar. Kadını yürüdüğü yolda serbest bırakacaksın, AMA kadına, görünmez ve iliklerine kadar hissedeceği huzur ve güven duyabileceği bir kalkan olacaksın. Erkeksi olmanın bir diğer yönüde budur.
Öküzlük olayı.. Biz erkekler, kadınlar kadar ince göremeyiz. Bu öküzlük doğamızda vardır. Kadınların dilinden en iyi anlayanımız bile öküzlük yapar. Öküze taparlar , gibi acılı ezik laflardan da vazgeçin.
Erkeksi duruş derken bir de güç kavramı vardır. Güç kelimesi sadece kas olarak algılanması.
Kısacası, erkeksilik, özgüven, güç. Üçü olmalı, olmazsa ağlamaya devam edersiniz.
Konu için destan yazılır ama bu başlıklar yeterli.40 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBunu farkettiğim de ortaokulda idim. Sevdiğim kız beni baya baya iyi biri olduğum için reddetmişti. Sonra gerçekten kötü birine aşık olmuştu, günlerce ağlamıştı falan. Bir zaman sonra bana sana ihtiyacım var, senin kıymetini bilemedim falan gibisinden bir şeyler geveledi. Dedim kusura bakma seviyoruz, kıymetimiz bilinmiyor. İş işten geçtikten sonra bana gelsen ne, gelmesen ne. Başıma kaç defa geldi, gayet doğru bir söz. Artık o eski ben değilim, adamına göre muamele ve nabza göre şerbet veriyorum. Kadınlar kusura bakmasın ama iyi erkekler yavaş yavaş azalıyor. Madem acı çekmek istiyorsunuz buyrun çekin. Ve son bir şey kocası tarafından şiddet gören kadın falan gördüğümde iyi olmuş diyorum artık. Sağolsun insanlığı da öldürdünüz.
13 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel bir yorum daha😊
- +1 yıl
Allah kahretsin böyle işi. Lisede bir kızı sevmiştim o da beni seviyordu eminim. Bir süre sevgili olmuştuk, yanımda ağlamış omuzumda uyumuştu. Içimden bir gram kötülük geçmedi, aradan zaman geçince öğrendim ki benimle iken başkasıyla daha takılıyormuş farklı bir okuldan biri. Herif kötü biri bir bakışta anlayabiliyorsun bunu. Benim kızı defalarca terketmiş, başka kızlarla aldatmış kız beni terketti. Sonra liseyi bıraktı, hamile kalmış o herifden evlendiler sonra.5 sene geçti üzerinden daha kimseyi sevemedim. Anladım ki sevmeyeceksin, üzeceksin. Diyorlar ki iyi erkekler nerede, bir köşede hayatını s. ken kadın yüzünden yalnızlıktan ölüyorlar ne olacak. Sıkıldım, bıktım, bunaldım.20 yaşımda ninemden çok ilaç kullandım. Hastanede yattım, kimsede demedi ne oldu sana diye. Bize yanlış öğrettiler iyiliği hiç öğrenmeyecektik biz. Bazen diyorum ki neden yaşıyorum acı çekmek için mi geldim dünyaya. Artık zerre anlayış kalmadı kimseye kadar, insanlardan kadınlardan nefret eder oldum.
- +1 yıl
@Siyahkolay bu arkadaşın suçu ne peki?
Kadınlar iyi erkeklerle dertleşir, iyi erkeklere aşık olurlar.
Pısırık erkekler de buna uyuz olur. Bundan başka olay yok.
Hayır bir de kime göre neye göre bir iyiden bahsediyoruz?
Yoldan geçen herhangi bir kadının gözünde, derbi maçı izlemek için onunla buluşmadığınızda "kötü" olabilirsiniz.
Bu mu? Bir ton sudan sebep var kalp kırabilecek. Herhangi bir şey üzebilir de. Siz bu yüzden kötü sıfatını hak ediyor musunuz?
Kötü erkek döver, söver, öldürmeye kalkar, taciz eder, bildiğin suç işler. Bu tür sorunlu erkekleri seven yok.
Ahmak gibi onları değiştirebileceğini düşünen genç kızlar var, bir süre sonra gerçeklerin farkına varıyorlar.
Sanki hepimiz torbacıların peşinden aşık aşık koşuyoruz...11 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılBudist yorumuna bayıldım ablam yaaa çok zekice :-) haklısın kardeşim Ruh ikizim deyip sevip , Ruh öküzü çıkması çok olağan bir durum malesef :-)
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim.😊 abla
- +1 yıl
Rica ederim ablam :-)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
79Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 17,1b cevap paylaştı. Aynen katılıyorum ne hikmetse kadınlar tabiatta hayvanların dişileri nasıl ki kavgada her kesi yenen erkek ile çiftleşir ise onlar da ipe sapa gelmez ve hoyrat hayvan kılıklı erkekleri tercih ediyor.. Demek ki iyilip kakılmak ve şiddet görmek kadının doğasında iç güdüsel.
218 Yorumla- +1 yıl
@kripton94 komutanım doğru söylüyor boşuna savunma yapma
- +1 yıl
@kripton94 Yoksa kadına saygılı olmayı öğrenerek yetişmiş olduğundan olabilir mi? Ne erkekler gördüm ben askere gelen mangalda kül bırakmayan en korkunç Herkül pozisyonunda ama ne yazık ki olaylar karşısında korkudan kusup ağladılar.. İşe o tipler yalnızca kadına güçlü geliyor çünkü her şey reklam olduğu için.
- +1 yıl
Bir kadına sahiplenici koruyup kollayan hem de sevgisini gerekenden fazla vermeyen şekilde yaşayabilmektir mesele
Saygısızlık ise apayrı bir meseledir.
Çevrenizde seviyorum diyen ama sevgisinin kölesi olmadan yaşayabilen iyi diyeceğimiz kaç erkek var?
Kötü dediğiniz erkeklerin tercihi sadece kadına gerekenden fazla değer vermemesidir
- +1 yıl
@kripton94 Nur içinde yatsın anacığım bana onu kazandırdı işte.. Kadın dünyada ki en nadide çıçektir koklarken bile çok nazik olacaksın derdi.
- +1 yıl
@kripton94 İşte o kadınların çoğu hoyratça koparılarak koklanmak istiyor.
- +1 yıl
Çoğu kadının değer verilmediği halde ilişkiyi bitiren taraf olmazlar.
Ama katılmadığım nokta erkeklerin sevgiyi yeterli görmeleri kadına ne his verdiklerine dikkat etmemeleri
Yazıyorlar iyi erkek sevilmez sevilmesi için ne gerekiyor
Erkeksi mi kadına karşı cins olduğunu hissettirebiliyor mu baskın mi yoksa sadece sevip pasif mi bunları sormuyorlar ancak iyi erkek kötü erkek demogolojisi yapıyorlar - +1 yıl
@kripton94 Onda haklısın ama her zaman dediğim gibi, pazu ile erkeklik olmuyor erkeklik yürekle oluyor.. ne yazık ki şu ortamda yürekle erkek olan erkek yok gibi çünkü aileler çocuk yetiştirmeyi bilmiyor.
- +1 yıl
@Siyahkolay
- +1 yıl
Ben niye etiketlendim?
- +1 yıl
@kripton94 İnan benim gibisi çok var..
- +1 yıl
- +1 yıl
Of Oğuz
- +1 yıl
@siyahkolay oflayıf puflama
- +1 yıl
😂😂😂
Mükemmel bir yazı kaleme almışsın üstad, çok doğru ve isabetli bir yazı. Gerçekten ks'ye üye olduğumdan beri şuana kadar ki en iyi yazı diyebilirim. Şu söz "Deveye diken, insana dibine kadar köküne kardar geçiren yararlanırmış" Kadınlar için bu geçerli olduğu gibi tüm insan evladı için de gerçekten geçerli bir kelime. İyilik et kötülük bul tezini garanti eden bir söz.
Saygılar.11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim.😊 ben kimim ki üstad olmak kim😊
+1 yılKatılmıyorum. Kişiye göre değişir bu. Kötü dediklerin daha özgüvenli kendilerini iyi ifade ediyolardır bu şekilde dikkat çekerler. İyi dediğin erkeklerde sanırım utangaç kendini ifade edemeyip keşfedilmeyi bekleyenler.
11 Yorumla- +1 yıl
Olabilir de olmaya bilirde😊
- Aşk İlişkileri konusunda 662 cevap paylaştı.
+1 yıl*Kadınlar sairleri sever, mutahitlerle evlenir
*kadinlar kendilerini gulduren erkeklerle kanka olur, kendilerini uzen erkeklerin derdini paylasmak icin...
*kadinlar erkekler odundur diye yakinir, ama hic cicek sevmezler, evlendikleri daima odundur.
*seven s.. lir s.. en sevilir...
Vs. Vs.
Evet dogrudur.10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 6,9b cevap paylaştı. Iyi erkekler ile sadece muhabbet edilir..
Iyi kadinlar ile de sadece muhabbet edilir..
Mevzu kötü erkek/kadinlarda..
Ya da insanin kimyasi geregi kötülüge kosmakta.. :/11 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı
+1 yılkötü olmayı güçlü olmakla aynı yere kodlamışlar bilinçaltlarında...
sorun burda işte... kadınlar güçlü erkek ister o halde kötü olmak=güçlü olmak..
sonra da gelirler buralarda başka forumlarda beni dövdü ama çok seviyorum ne yapmalıyım diye konu açarlar...
sevilmeyi hak etmeyen çok kız var.. allah karşılaştırmasın..
iyi olmak kibar düşünceli nazik olmak kızlar tarafından eziklik olarak algılanıyor...16 Yorumla- +1 yıl
sonrada erkekler öküz odun duygusuz ruhsuz olur... bu ikiyüzlülük değil mi şimdi?
- +1 yıl
Ayne kardeşim eline koluna sağlık 😊
- +1 yıl
sağol seninde eline sağlık
- +1 yıl
O zaman ne diyoruz yaşasım çapkın hovarda erkekler
😀 - +1 yıl
çapkınlıkta bir yere kadar insan bağlanıyor birine eninde sonunda... daldan dala atlayıp her çiçekten bal almaya kalkmak insanın ruhunda yara bırakıyor bence
- +1 yıl
O da doğru aynen
+1 yılhep bu yüzden kaybettik kardeşim
iyilikten hep
sonra kızlar adam gibi adam ararız demezler mi bir gülme gelir
yaşanmışlıkların ve yaşanmamışlıkların haykırışı mahiyetinde bir kahkaha11 Yorumla- +1 yıl
Aynen aynen😂😂
Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı. Aşık olacağım kişi iyi veya kötü sıfatlarına hakim olamaz.
Ancak güçlü ve oz güvenli olabilir aynı zamanda naif günümüz erkeklerinde bu yok
Kadın her zaman kendinden daha iyi olan erkeği seçer seviyorum ve iyiyim diyen erkekler genelde utangaç ve duygusaldır.20 Yorumla
+1 yılKötü birine aşık olabiliyorlar, erkekler içinde geçerli bu durum bence. İyi kızların değerini bilmiyorlar
22 Yorumla- +1 yıl
Günün sorusu seçilmiş hadi yine iyisin :D
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😀 aynen😀
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Ben dertleştiğim insanla beraberim 3 senedir iyi insana aşık oldum yani :)
21 Yorumla- +1 yıl
Ne mutlu sana o zaman 😊
Aşk İlişkileri konusunda 485 cevap paylaştı. Kadınlar tek bir adamı severler iyi kötü hesabı yapamadan sonra da iyi de olsan kötü de olsan hep o adamın izlerini görürsün. Yani bir adamdan sonrası hep ona ait olur
20 Yorumla
+1 yılgenelleme yapan hiç bir söze katılmıyorum çünkü ben hep genellemede istisna olurumfgjkldshsd
21 Yorumla- +1 yıl
Güzel 😊
'KÖTÜ' imajı bana pek doğru gelmiyor. Neden kötü olan şeyler bu kadar ilgi çekici oluyor bilmiyorum ama kötü birinin insana ne kadar faydası olabilir ki. Kötü ise zaten kendisine karşı bir iyi olmadığından, bir kıza karşı vs. Birine karşı nasıl düzenli bir ilişkisi olsun. Kitap ve filmlerde süre gelen durumlar gerçek hayatta hazinle sonlanıyor maalesef.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılO denk gelir herkes iyi insanlar ile dertleşmek ister genelde dertleşilebilen insan iyi insandır ama çoğu kişi sanırım aşık olduğu kişiye dertlerini anlatmaz heyecanlanır kasar daha ciddi olgun davranır yavaş ilerler bunları dinlemekde iyi olan şahsiyete kalır
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yıldaha bugün başıma geldi. katılıyorum :D
anca işi düşünce arar zaten millet27 Yorumla- +1 yıl
Kanka bu kızların hakkından sen gelirsin gözüne kestirdiğine acıma😀
- +1 yıl
çocukluk arkadaşı yaw. istesem de düşünemiyorum belli kızlara o şekilde :D
- +1 yıl
Kızların iki yüz olduklarını en sonunda açığa çıkartmayı başardım hep bu günleri beklemiştim😀
- +1 yıl
kızı erkeği yok yahu :D
einstein reizin dediği gibi 'iyi ve kötü vardır sadece'.
din, cinsiyet, ırk vs. konularına ayırmaya gerek yok. herkesin içinde iyilik ve kötülük var.
kimse iyi ve ya kötü değildir. illa ki hayatında bir kötülük yapmıştır ama göze batmamıştır. başkasına dokunmayınca o yılan da millet hoş görmüştür.
bkz: şehit haberleri
edit: 1 güne unutuldu.. aileler hariç..
herkes birden fazla yüz taşıyor.
- +1 yıl
Aynen😀👍 yine efsane yorum😀
- +1 yıl
bu cinsiyet savaşları bitmez.
kızlara göre tüm erkekler aynı. bize göre de kızlar şeytan :D
bitsin bitmesin farketmez de, iyi insan bulmak önemli.
umarım buluruz da bir nefes alırız - +1 yıl
Vallaha ya 😂😂
Kadınlar aşık oldukları kişiye dertlerini anlatmak istemezler diyelim ✩
11 Yorumla- +1 yıl
Neden?
+1 yılKötü erkekler için iyi erkekleri kırdınız be kızlar. Katilyorum kardeş
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim.😊
+1 yılBen iyi bir erkeğe aşık oldum o ise kötü bir insan olduğum için belki beni sevmedi
17 Yorumla- +1 yıl
Nasıl yani😕? Anlatır mısın?
- +1 yıl
Çok iyi bir insandı beyefendiydi insanları kırmazdı yani. Ben de özümde iyi ama insanlardan zarar görmemek için bir duvar oluşturmuş bir insandım. O çok canlı biri iken ben biraz geri duran bir insandım. Onu sevdiğimi söyledim o ise belki beni ben olduğum için sevemediğinden reddetti.
- +1 yıl
Kötü olan omuydu sen miydin?
- +1 yıl
Ben dedim ya yukarıda o sadece çok iyi bir insandı. Benimle dertleşirdi ona akıl verirdim bazen. Ama kendi problemlerimi yansıtmazdım ona. Bazen sohbet ettiğimizde bana çakalsın kızım sen derdi yani. Belki de çakal insanlar ona göre değildi. Şimdi tamamen gitti hayatımdan. Yakın arkadaşımı kaybettim kısacası. Bu yüzden ona onu sevdiğimi söylediğim için ve kendimden uzaklaşmasına sebep olduğum için kötü biri olduğunu düşünüyorum.
- +1 yıl
Özülme ya olur hayatta böyle şeyler
Hayırlısı ne ise o olmuş boşver takma kafana😊 - +1 yıl
Kabullenemiyorum malesef
- +1 yıl
Sende iyi olmaya çalış pek kötü birinede benzemiyorsun konuşma uslubun düzgün
Zeki kadın yoktur, partner seçimlerinden ne kadar aptal oldukları ortaya çıkıyor işte 😄😄
11 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂😂👍
+1 yılYaa bu nasip işi deyimler boş hertürlü yaşanıyor. 😊
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen😀
+1 yılSanırsam Victor Hugo'nun sözüydü bu? Eğer genellemeye vurulursa yazılan doğru bence.
16 Yorumla- +1 yıl
Sen sanırım feministin ama şimdi nesin peki?
- +1 yıl
Kafayı yemiş bir feminist değilim. Doğru düşündüğüm şeylere itiraz etmem. Bence de kadınlar serseri tipli erkeklerden hoşlanırlar ama her zaman hayatlarını düzgün bir erkekle birleştirirler.
- +1 yıl
Hahaha o zamam şişdet ve diyerlerine razı gelrceksin😀
- +1 yıl
Niyeymiş o?
- +1 yıl
Hak ediyorsunuz şu anda şah ve mat oldunuz oyuna getirdim hepinizi gerçek yüzlerinizi ortaya serdim 😀
- +1 yıl
Kendini çok mu akıllı zannediyorsun? Ayrıca buradaki gerçek yüzden kastın ne? Bir erkek kadına şiddet uygulayamaz bunu feminist olmayan her insan söyleyebilir. Bir erkeğin bir kadına şiddet uygulaması insanlık dışı bir şey değil de nedir? Sen hiç haber izlemiyor musun? Dayaktan ölen annen yaşındaki kadınları veya kardeşim diyebileceğin yaştaki genç kızları duyunca vicdanın sızlamıyor mu? Peki diğerlerine kastın ne? Tecavüze mi karşı geleyim? Sen kendinde misin?
Akilli insan kendine doğru kisiyi secer. Ona asik olur ve evlenir.
45 Yorumla
+1 yılKızlar böyle kodlanmış sonra bu sevdigi zibidiler bunlarla yatar kalkar sonra buruşturup atar kenara :)
sonra ^^tüm erkekler aynı yhaa ^^ derler
sizlere bu layık...11 Yorumla- +1 yıl
Aynen😀👍
+1 yılHerkesin hayatına 1 kere de olsa "kötü" birileri giriyor.
12 Yorumla
+1 yılinsanların en fazla 2 kere aşık olabileceğine inanıyorum. ilk başta kötüye aşık olup kazık yerler ve sonra dertleşebilecekleri yaralarını saran bir adama aşık olurlar
10 Yorumla
+1 yılKatılmıyorum aşk bu kime ne zaman nerde geleceği belli olmaz ki iyi kötü ayırt etsin
11 Yorumla- +1 yıl
Hmm öyle diyorsun😕
+1 yılvalla alakası yok şu an ki sevgilimle eskiden çok dertlesirdik çok iyi arkadaştık şimdi ise sevgili
21 YorumlaYani, güzel sözmüş gerçekten.
Her erkeğin içinde minik bir öküz vardır. Genellemelerden nefret ederim ama "Her Erkeğin" içinde vardır.20 Yorumla
+1 yıl"Bad boy" denilen serseri erkekler daha çok ilgilerini çekiyor. Bir de egolu falansa tamamdır.
Ama bu ilgi, hoslanti falan. Aşk iyi kötü tanımıyor.20 Yorumlakarakteri düzgün ve iyi birine aşık oldum güvenmediğim birine aşık olmam sanırım herkes için farklı
20 Yorumlainsanız biz hata yapabiliriz iyi insanlarıda severim kötüleride severim karışık bir durumdayım
10 Yorumla
+1 yılO sözü kötü erkekleri tecrübe etmemiş tecrübelerinden de ders çıkarmamış olanlar için geçerli
10 Yorumla
+1 yılkatılmaktan çok yaşıyorum iyi erkekleri üzdünüz kızlar
10 Yorumla
+1 yılAşık olmam bu saatten sonra, sohbetim de iyi değildir
10 YorumlaKatılıyorum ve yanlız kadınlar değil erkeklerde aynı şekilde oluyor
21 Yorumla- +1 yıl
Dövmen güzelmiş
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. evet hepsinde bir serseri güzel kardeşim hayranlıgı var katılıyorum :D :D
10 YorumlaÇok doğru katılıyorum.
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 32,8b cevap paylaştı. Kötülerden tokat yiyip yiyip en sonunda iy erkeklerle evleniyor bazıları.
10 YorumlaHer aşk pişmanlıkla bitmek zorundaymış gibi bir his...
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılBence kötü ya da iyi erkek yoktur. Sizi seven ya da sevmeyen erkek vardır. Sizi seven erkeklere aşık olun.
10 Yorumla
+1 yılÇocuklarına baba olabileceğine inandıkları kişilerle evleniyorlar.
11 Yorumla- +1 yıl
Sonra hüsran
aynen kadınlar kendini üzecek erkeklere bile bile aşık oluyorlar
20 Yorumla
+1 yılKadınlar belli süre iyi kötü erkeklerle sevgili olur ta ki zengin veya mevki sahibini buluna kadar
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 867 cevap paylaştı. Sonuna kadar katılıyorum. Ne yazık ki öyleyizdir... :(
10 Yorumla
+1 yılbir yerde doğru ama olsun biz iyi olalımda varsın sevmesinler çok ta önemli değil yani
10 Yorumla
+1 yılKarsundaki kadinin kalitesine bağlı. knce kadinlara yaklasikir onu ögrenmeli bir erkek siz yinede adam olun pisman olmassiniz
10 YorumlaGenc kizlar evet. Biraz daha olgun kadinlar kotu erkeklerle seks yapip iyi erkeklere asik oluyorlar.
00 YorumlaHiç kimseye tapmamak gerek. Ama aşk insanı hastalık gibi yerlerde süründürüyor. Yani ne yaptığının farkında değilsindir. Ki benim karşıma da iyi bir aile babası filan çıkmadı çıksaydı ben evlenirdim
00 YorumlaBencede usta kıza bakıyorum maşallahı var erkeğe bakıyorum tip yok
10 YorumlaEvet katılıyorum. En sonunda darbeyi yiyip :''Ahhh ben ne yaptım :((('' derler.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDurum benim için de böyle olduğu için şu ara, ne desem bilemedim
20 YorumlaÖyle malesef bu da tıpkı şeye benzemiş diğer ki en büyük yalanlarına
''Ben göbekli erkekleri daha çok seviyorum''10 Yorumla
+1 yılEvet öyle. Kendilerini güldüren erkekleri severler ağlatanlara ise aşık olurlar
11 Yorumla- +1 yıl
kesinlikle öyle
Aşk İlişkileri konusunda 715 cevap paylaştı. %1000 katılıyorum. İyi erkeklere genelde Mazlum;kanadı kırık ve Ezilmiş gözüyle bakılır.
Ama kötü00 YorumlaEvet doğru çok dostum var kızlardan ama sevgililerimin hep ihanetini gördüm. Kötü bir durum.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılhiç alakası yok kardeşimm dertlenen erkek erken davranması lazım açılsın
00 Yorumla
+1 yılDoğru değil daha başka daha daha eveti 5 e katlayacak bir kelime lazım
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 403 cevap paylaştı. Budistler öküze tapmaz. Bari laf sokarken düşün, cahil arkadaş.
00 Yorumla
+1 yılkadınların gerızekalı olanları dediğin tanıma uyuyor bizim gibilerin bir sıkıntısı yok bu konuda
20 Yorumla
+1 yılBeyinleri belden aşağı çalışıyor kadınların emin olun bu söylediğime tecrübe.
00 Yorumla- Devamını Gör (123)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

En İyi Cevaplar