İyi bir kadınla iyi bir erkek birlikte değildir. Çünkü kadınlar kötü erkeklere aşık olup iyi erkeklerle dertleşir. ?

Bu konuda çok az istisnai durumla karşılaştım. Fakat günümüzde durum bu şekilde özetlenmiş. Bu her iki taraf içinde geçerli bir durum. Siz ne düşünüyorsunuz?

İyi bir kadınla iyi bir erkek birlikte değildir. Çünkü kadınlar kötü erkeklere aşık olup iyi erkeklerle dertleşir. ?
Cevapla