İyi bir erkekle iyi bir kadın birlikte değildir, çünkü kadınlar kötü erkelere aşık olup, iyi erkeklerle dertleşir "victor hugo" ?

genellemelere karsiyimdir. Siz bu konuda ne dusunuyorsunuz. Belki benim cevrem boyle fakat gördüğüm iliskilerde sevgili boyutuna gelmis ve belirli bir zaman gecmis iliskilerde çoğu erkeklerde saygi pek kalmiyor iyi fakat güçlü olmayan bircok kadin iliskilerine devam ediyor.
İyi bir erkekle iyi bir kadın birlikte değildir, çünkü kadınlar kötü erkelere aşık olup, iyi erkeklerle dertleşir "victor hugo" ?
Cevapla