Kadınlar, kötü erkeklere aşık olup iyi erkeklerle dertleşir demiş Victor Hugo. Sizce neden?

Dostoyevski ise: İyi adamlar yalnızlıktan ölüyor, iyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken.

Bunun gibi birçok söz var ben sadece 2 tanesini paylaştım.

Sizce bu neden böyle? Kadın doğası gereği mi yoksa başka bir nedeni mi var?
Kadınlar, kötü erkeklere aşık olup iyi erkeklerle dertleşir demiş Victor Hugo. Sizce neden?
Cevapla