İyi adamlardık biz, hep yürekten sevdik. Sevilene ağır geldi bu yüzden sevgimiz. Hep arkadaşım olarak kal dedi, beraber dertleşir, içeriz. Eğer biraz bile eksik olsaydı sevgimiz, Söylediği bu söze "tamam" demezdik.
İyi kavramının içini doldurabilen erkek olmadığındandır. İyiymiş gibi görünmeye çalışan biriyle birlikte olmaktansa olduğu gibi görünen biriyle olmak daha caziptir heralde
bu kötüyü tanımlamanıza bağlı. İyi kelimesi bana sürekli gülümseyen sürekli beni sevdiğini söyleyen sürekli ilgilenme peşinde olup her yerde yanıma gelen biri gibi geliyor bu yüzden ben kötü kısmını seviyorum
ben aşırı ilgiden nefret ederim. Telefonuma sürekli mesaj gelip durmasını da sevmem. Her hafta sonu buluşup orada burada sevgi böceği gibi gezmekten hoşlanmam. Ben ciddi insanları severim ciddi insanlar her daim sevgilerini söyleyerek sakız etmezler bir yere gittiğinde sürekli arkandan gelmezler kendine ait bir hayatın olduğunu bilirler bir yere gittiğinde dibine değil karşına oturur iki kelam ederler bu yüzden de bende kötü biri olarak karşılanıyorum
'bana tam 3 dakikadır yazmıyor görüldü attı yazmadı bak kesin bir haltlar karıştırıyor' diyenler var ve sayıları azınlıkta değil ne yazık ki. Bu kötü bir şey değil evet ama bunu yaptığım zaman soğuk donuk hatta kötüsün ilgisizsin diyenler oluyor.
işte bende bunu kastediyorum ya. Hata bazen kendimizde bence kendimizi birinin üzmesine neden izin veriyoruz ki. Biz izin verdik diye hata onlarda olup kötü olarak nitelendiremeyiz kişileri
çok felsefi bir cevap olacak belki ama iyi veya kötü diye belirli bir şeyin olmadığına inanıyorum. bana göre iyi olan başkasına göre kötü olabilir öyle değil mi? oyüzden bu şekilde düşünmek anlamsız bence
Nedense biz kizlar hep kotu erkekkeri seceriz nerde bozuk kotu basa dert acan onlari seceriz malesef... galiba iyi insanlarla sıkılıyoruz hareket olmuyor diye mi acaba? ;))
En İyi Cevaplar