Kadınlar iyi erkeklerle dertleşir "kötü" erkeklere aşık olurlar.. Sözüne katılıyor musun?

Evet gençler her kadın hayatının bir bölümünü Budist olarak yaşar... Çünkü mutlaka bir öküze tapmışlığı vardır
Kadınlar iyi erkeklerle dertleşir "kötü" erkeklere aşık olurlar.. Sözüne katılıyor musun?
Cevapla