AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
112Cevap
Ben simdiye kadar hep sevdiklerini kıskandım, güvenmediklerimi değil
Kendine olan güvensizliğindendir, aşırı kıskançlık ;)
İşte bu👍
@Gcom88 Değil mi abi? Kendine güvenen insanın içi rahat olur, gereksiz yere kasmaz
Kesinlikle
Genelde tuzlu biberli etkiliyor. Sevgiden bence ya =/
Herseyin bir dozu var.
Kiskanip, evin içine de kapatamazsin,
güvenip, erkeklerle arkadaslik kurmasina da izin veremezsin.
Dozunda olmasi gerek
Kıskancımdır ama gereksiz kisitlamam, kiyafetlerinde, çok kısa olmamak şartiyla karişmam. Fazla kıskanç bir insanla yapamam. Fazla kıskanç erkekler kendine güvenemediginden öyleler
Kiskanclik aslında sevgiyi gösterir ama fazla ileri gitmemek lazım karşımdaki insana eğer guveniorsam onunla ilişkimi sürdürurum ama karşımdaki kisiye güvenim kalmadiysa onu bırakır hayatıma bakarim
sevgilim olsun da kıskanç olmasına razıyım 😂😂 şaka bir yana ben zaten aşırı kıskanç bir insanım arkadaşımı bile kıskanıyorum başkalarından olmaz iki kıskanç yan yana
beni kıskanıyo mesela ejderyalarımızdan kıskanıyo 😂😂 ejderyalarımız benle uyuyunca bu gelip bakıyo bize kıskanıyo 😄😄 sonra aramıza alıp gıdıklıyoz bu anacıgı 😂😂
Kötü yönde etkiler
Ben de bu ssdeki kiz gibi takintiliyim. 🐣
Güvensizlikle alakası yok bence sevme neticesinde patlak veriyor. Benim olanı kıskanırım, net.
Kıskançlık ilişkiye zarar verir, özgüvensizlikten kaynaklanır
Bu kıskançlık değil yalnız😂Paranoyak bu mesajdaki kız😂
Sevgiden kaynaklanan kıskançlık çok küçük, zararsız bir şey. sorunlara sebep olacak seviyeye geldiyse güvensizlik vardır.
Belirli sebepler yoksa kişinin kendine olan güvensizliğinden
Güvensizlikten de çok sevgiden de kaynaklanır bu duruma göre değişir
Çıldırmadan dozunda idare edilir. müdahale etmeye tahammül edemem ama: bakma giyme gitme he aynen
Dozunda kıskançlık doğaldır ama aşırı boyuttaysa çekilmez.
unutmayalım ki zehirle ilâç arasındaki tek fark Doz'udur 🙆
aynen zeyzey hade horona geh gızce 😂😂😂
Yücel bilememiş ☺ ama cidden bu boyutta kıskanç kadınlar var ve insanı boğuyor bu durum, sonrada neden bitti diye yakınmalar, nefes almadan yaşanmaz.
Benim kıskançlığım sevgiden 🔥
Guvensuzlik varsa o ilişki tat vermez
Kıskançık sevgiden olursa bunaltmaz, güvende olursa boğar.
İki tarafta doZunda kıskanılmayı sever ama sanırım güvensizlikten kaynaklanıyor
Kişi sevdiğini sahiplenir, kıskanır ama aşırısı güvensizliği getirir dozunda olmalı.
Kıskançlığın güvenle bir ilgisi yok ben güvensemde kıskanırım
insanın kendisi neyse, karşı tarafıda öyle görürmüş nokta. 😏
Bence kiskanclik sevgiden. Ben benim olani kiskanirim mesela
Sana güveniyorumda millete güvenmiyorum'dan kaynaklanıyor genelde
sevmediğim bir insanı kıskanmam, kıskanamam. hayatı dar etmediği sürece kıskançlığa karşı değilim. tutku ve zevk katıyo ilişkiye.
Aşırısı güvensizlik bence tadında herşey güzeldir seven kıskanır ilişkiden soğutmamak gerekir..
Kıskançlık bayanlarda olmazsa olmaz bir durum. aşırısı zarar veriyor kesinlkle. Ama şunu unutmayalım ki kıskançlık ne yazıkki bir hastalık özür dileyerek söylüyorum ama ne yazıkki gerçek bu
Aşırı kıskançlık güvensizliğe girer ilişkiyi baltalar. Hiç olmaması da iyi değil. Yemeğe tuz misali olmazsa tadı olmaz az olursa dengeli olursa tadı güzel olur çok koyarsan miden bulanır
Her şeyin uygun ölçüsü iyidir. Fazlası da çok azıda iyi değil.
Valla Yağmurcum
hiç iyi gidişat değildir bu kıskançlık.
Çok aşırı kıskançlık iyi değil kendimden biliyorum o yüzden hiç bir ilişkim yürümedi en fazla 3 ay :)
Bence güvensizlik çünkü ilişki içerisinde olduğun insana güveniyorsan zaten bazı şeyleri sorun etmez başının çaresine bakacağını bilirsin.
Sevgidendir. Değer vermediğim hiçbir kız arkadaşımı kıskanmayıp değer verdiklerimin tepesine çökmem bunu ispatlıyor
Güvensizliktendir. Fakat bazen o kadar usanırsın ki güvenmesen de tınlamazsın.
hic cekemem kiskanclik triplerini ama ben kiskanirim 😏
benide kıskan 😂😂😂
niye kiskanilmak hosuna mi gidiyor
hee 😄😄 senin hosuna gitmiyomu 😄 dozunda ayarında güzelce kıskanılmak istemezmisin 😄
istemem cok sıkıcı oluyor kiskanilmak 😝
o derecede degil ya Adam gibi kıskanılmak istemez misin her şey dozunda güzel
kiskanilmasi gereken durumlarda olabilir ama abartmadan bide saatlerce o konuyu uzatmadan 😝😝😝
aynen bende bunu kast ediyorum 😄😄 istermiisin 😊
istemem
ozaman sana civcivler kuşlar pandalar ördek yavruları köpek yavrusu kedi yavrusu alalım sen onları kıskan 😄😄
onlarıda begenmezsen dinozor besle 😂😂
ben yalnizligi tercih ediyorum en guzeli. ne kiskanirim ne kiskanilirim 😎😎
😂😂😂 öcüler kıskansın seni 😂
seni kiskansinlarr 😏😏
😂😂😂
Ahhahahah yalnız diyalog baya iyi shshhshshs. Sevgiden gelir ama fazlası normal değil
kskanclik fazlaysa kisinin kendisine olan guven eksikliginden kaynaklandigini düşünüyorum
Sevgidende kaynaklanabilir, güvensizliktende kaynaklanabilir. Koruma içgüdüsüde var elbette
ben genişim valla isterse gece mervelerde kalsın :D
Seven insan kıskanır. Güvensizlikle kıskanmanın bir alakası yok
Kiskacsam bazı şeyleri biliyorum diye spora bile gidemez o derece..
Ben sevdiğimi kiskanirim.. güven durumu başka birşey..
Çok olumlu etkiler hersey düzelir. Çok güvenen çok kıskanır. Ciddi misin sorunda 😅
Resim bana ait değil 😅
Napıyım ister sana ait olsun ister olmasın. Benim ki de bana ait değil
Sorudaki resmi diyorum konuşmayı yani
Yahu ben onu mu dedim. Bu soru da ciddi misin dedim, ne karıstırıyon resmi. Zaten dünyanın en kıskanc kadınından ayrılmışım gördüğüme dalıyorım, çekil aradan 😅
😂😂 geçmiş olsun 😂
Merci
Sevginin getirdiği güvensizlikten meydana gelir. Haklı olduğu zamana kadar olumlu karşılarım. Ama haksızlık yapmasına bana karşı müsaade etmem.
Bu resimdeki kadar abartılmadığı sürece dozajında kıskançlık neşe katar ilişkiye. Ama olay resimdeki boyuta varırsa bu bariz güvensizlik.
kiskan madan ya da kiskanil madan olmaz ya tuzu biberi bu 😊
Sevgiden kaynaklanır. Eğer abartilmazsa bence çok güzel bir his
genel bir şey söyleyemem bazıları sevgiden bazıları güvensizlikten
Seven kıskanır ama abartiliyorsa vardır altında bir şey
Kıskançlık sevgiden. Aşırı kıskançlık güvensizlikten
Kıskançlık sevgi göstergesidir kim ne derse desin ama aşırısını bilemem "aşkım bir daha o yastığın üzerine yatmayacaksın kıskanıyorum" derecesi de kötüdür
kıskançlık bir erkekte sevgiden ve sevdiğini paylaşamamktandır.
ancak bu durum kızlar için öyle değil bayanlar daha çok erkeklerine güvenmedikleri için kıskanç davranılar ve haklılar :D
Bence güvensizlik ve karşıdakini küçümsemeden kaynaklanıyor
aşırı kıskançlık elizabeth'e yol açar lütfen bilinçli olalım / sevgiden
Olumsuz etkiler kendimden biliyorum çok seviyorum ve çok kıskanıyorum karakolluk bile oldum
İskiyi bitme noktasina getirir.. kıskançlık guvensizlikten gelir ve daha da kiskandikca, guvenin azalir sorunlar kar topu gibi buyur
Bunlar hep aşktan.
Aşk mı var lan 😂
@hiperocktiff he lan. 🔫😎
Yalan olm inanma 😂
Belli bir derecesi güzeldir ama fazlası hem güvensizlik olduğuna işarettir hem de iki tarafı da boğar